Grupul Carrefour deschide al 2-lea supermarket din Lugoj, Market Lugoj

17 noiembrie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Carrefour a deschis astazi, 17 noiembrie 2016, al 2-lea supermarket din Lugoj, judeţul Timiş, ajungând la un număr de 112 magazine în acest format.
Noul supermarket, Market Lugoj, își așteaptă clienții cu o echipă de profesioniști gata să ofere o experiență de cumpărături cât mai plăcută!

Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 5.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naționale. De asemenea, clientii pot gasi o sortimentatie bogata pe segmentele lactate-brânzeturi, băcănie, panificație și patiserie, legume-fructe, semi-preparate, macelarie, produse internaţionale, produse dietetice, dar şi produse non-alimentare de igienă şi de întreţinerea casei. 

Date cheie despre supermarket-ul Market Lugoj:

1. Adresă: Str. Bucegi, nr. 1-3, Lugoj, judeţul Timiş

2. Plaja orară de deschidere:  

  • Luni – Sambata: 8:00-22:00
  • Duminica: 8:00-20:00

3. Gama de produse: 9000

4. Suprafața magazinului: 700 m²

5. Locuri de munca nou create : 22

7. Contact magazin:

  • Tel.: 0374 832 786
  • Fax: 0374 832 787

Gama de servicii a noului Market include: 

  • Apel gratuit pentru clienții Carrefour care doresc să afle diferite informații legate de produsele, serviciile disponibile, precum și alte informații utile: TELVERDE 0800-0800-02, disponibil 24 de ore din 24, în fiecare zi a săptămânii;
  • Multiple modalități de plată: tichete de masă, card Carrefour MasterCard, reîncărcare electronică prepay, plata cu mobilul.
  • Magazinul Market este o nouă formă de comerț care se caracterizează printr-o serie de atribute cu ajutorul cărora se diferențiază de hipermarket:
  • rapiditate la case: întrucât cumpărăturile din supermarket sunt în principal axate pe produse de bază, alimentare, coșul fiind mai mic, rapiditatea trebuie să fie un atuu. În plus, ne angajăm să fie un maxim de 3 clienți la o casă, prin deschiderea unei case suplimentare, dacă este cazul.
  • prospețime și calitate: toate produsele alimentare sunt atent verificate printr-un sistem de control sanitar-veterinar și calitativ, astfel încât clienții Carrefour să găsească zilnic produse de calitate și foarte proaspete. În acest sens, Market schimbă sau rambursează în 7 zile suma platită pentru un produs dacă acesta nu satisface deplin așteptarea clientului, din punct de vedere calitativ. „Satisfacție sau rambursare!”.
  • produse Marca Proprie Carrefour. “Economisești și ai și calitate!”: Market oferă în gama sa peste 1.000 de produse marcă proprie Carrefour, la un preț cu minimum 20% mai mic față de prețul mărcilor naționale, la aceeași calitate.
  • aproape de casă: este primul atribut care diferențiază supermarketul de hipermarket. Supermarketul trebuie să devină un vecin de încredere, unde gasești zilnic, tot ce ai nevoie.
  • produse bio și dietetice: Market include în gamă și produse speciale pentru sănătatea clienților săi.
  • fructe și legume: Tot la același nivel, gama de produse include și o varietate de fructe și legume, majoritar din România, de o calitate impecabilă și de o prospețime controlată zilnic de către echipele care se ocupă de controlul calității.
  • profesionalismul echipelor: Noul supermarket funcționează cu o echipă de profesioniști, bine formați, care vor răspunde cu promptitudine solicitărilor clienților, zilnic.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Chiriile caselor de lux, printre cele mai mari din Europa Chiriile caselor de lux, printre cele mai mari din Europa
Eficienţă energetică cu sistemele de climatizare AVI Compact Eficienţă energetică cu sistemele de climatizare AVI Compact
Apartamentele vechi se vor ieftini cu 15% Apartamentele vechi se vor ieftini cu 15%
Apartamentele din Bucuresti Apartamentele din Bucuresti
Clasa medie creste piata mobilei Clasa medie creste piata mobilei
Repartitoarele de caldura, puse sub semnul intrebarii din cauza taxelor de citire a consumurilor Repartitoarele de caldura, puse sub semnul intrebarii din cauza taxelor de citire a consumurilor

Vezi mai multe articole