HORNBACH vesteste primavara prin noua campanie de publicitate: "Elibereaza-te de stres!"

19 martie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

În noua sa campanie de primăvară, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, abordează efectul benefic al muncii fizice grele din casă și din grădină. Într-o implementare amuzantă, ca de obicei, campania așază situațiile de stres zilnic într-un context complet nou. Astfel, stresul din supărările cu șeful, din problemele de educație cu copiii și din consumul exagerat de mijloace media este pur și simplu eliminat printr-o acțiune DIY.

În spot, procesarea problemelor enervante de zi cu zi din interiorul imaginar al personajului principal este preluată de o trupă de „Rubber Cowboys“ hiperactivi, care colectează acești factori cauzatori de stres și îi transformă în transpirație. În lumea reală,  protagonistul construiește în grădină o impresionantă scară din pietre grele. „Eliberează-te de stres!“ este mesajul simplu și pregnant care apare la finalul spotului. 

„Campania este o invitație tipică companiei HORNBACH, ca în această primăvară să deveniți activi fizic și creativi în grădină“,  spune Thomas Schnaitmann, director de marketing Germania și al comunicării internaționale de marketing în cadrul HORNBACH. „Fiecare  persoană care a săpat vreodată un iaz în grădină, care a plantat  răsaduri sau a construit o terasă știe că un proiect care te face să  transpiri reprezintă programul perfect de compensare a stresului  cotidian.

Implementarea spotului se evidențiază printr-o atenție specială pentru detaliu și un grad înalt de creativitate, astfel încât se creează rapid impresia că poate fi vorba despre orice altceva, numai  despre un film publicitar nu. „Am sesizat rapid ce potențial imens se  ascunde în spatele spotului „Rubber Cowboys“, creat împreună cu Andreas Nilsson, regizor, și Peter Grant, production designer“,  declară Guido Heffels, director de creație al HEIMAT.

„Eliberează-te de stres!“ este o campanie integrată care se desfășoară pe TV, în mediile online și outdoor, începând cu 16 martie. De asemenea, spotul campaniei poate fi vizualizat și pe www.hornbach.ro/elibereaza-te-de-stres.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Oferta de criza la targul tIMOn - 25 Septembrie 2009 Oferta de criza la targul tIMOn - 25 Septembrie 2009
Asigurarea casei nu mai e Asigurarea casei nu mai e "obligatorie"
Fara bani si fara norme, proiectul Prima Casa e o nebuloasa - 01 Iunie 2009 Fara bani si fara norme, proiectul Prima Casa e o nebuloasa - 01 Iunie 2009
10% dintre proprietari vor primi subventii pentru asigurarea obligatorie a locuintelor 10% dintre proprietari vor primi subventii pentru asigurarea obligatorie a locuintelor
CESAROM lanseaza 25 de colectii noi de gresie si faianta si anunta tendintele anului in amenajarea locuintelor CESAROM lanseaza 25 de colectii noi de gresie si faianta si anunta tendintele anului in amenajarea locuintelor
Schneider Electric prezinta o serie de noutati ale arhitecturii EcoStruxure, dedicate sectorului industrial Schneider Electric prezinta o serie de noutati ale arhitecturii EcoStruxure, dedicate sectorului industrial

Vezi mai multe articole