Noutati

on

Implicarea sociala a industriei materialelor de constructii

29 noiembrie, 2022

Cluj-Napoca, 29 noiembrie 2022 - Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și unicul producător local de plăci ceramice, a donat în ultimii doi ani 4000 metri pătrați de gresie și faianță pentru renovarea a 22 de școli din mediul rural, prin proiectul „Împreună CONSTRUIM oameni”, al Asociației BookLand. Circa 3000 metri pătrați de gresie și faianță CESAROM au fost folosiți doar anul acesta pentru renovarea a șaisprezece școli din mediul rural. Astfel, în 2022, prin intermediul proiectului desfășurat de Asociația BookLand, CESAROM s-a implicat activ în amenajarea celor 16 școli din diferite localități din România, pentru ca elevii să beneficieze de condiții cât mai bune de studiu. Printre unitățile de învățământ care au beneficiat…

mai mult >
on

Managementul cladirilor moderne si solutiile de automatizare si gestionare de la Schneider Electric

19 noiembrie, 2022

18 noiembrie, 2022 – Schneider Electric prezinta sistemul pentru managementul cladirilor (BMS), denumit si sistem de automatizare a cladirii (BAS), un instrument esential pentru functionarea sigura, eficienta si fiabila a unei cladiri. Pe masura ce lumea moderna avanseaza, tot mai multe cladiri se integreaza in marile centre urbane. Aceste cladiri sunt locuintele, birourile, spatiile in care oamenii isi desfasoara activitatea in fiecare zi sau catre care se indreapta in afara programului de lucru – sanatate, educatie, cultura, divertisment, comert. Siguranta oamenilor este in stransa corelatie cu sistemele care stau la baza functionarii corespunzatoare a acestor cladiri. Solutiile de automatizare si de gestionare ale locuintelor si cladirilor au un rol semnificativ in sporirea sigurantei,…

mai mult >
on

INDAGRA 2022. Despre hărnicie, tehnologie și speranță în mai bine.

02 noiembrie, 2022

Peste 40.000 de vizitatori, specialiști și public larg, au ajuns la INDAGRA – INDAGRA FOOD 2022, unde au găsit cele mai moderne tehnologii care ușurează activitatea agricolă: drone prevăzute cu un dispozitiv de împrăștiere a pesticidelor, roboți care fac curățenie în ferme, utilaje și echipamente electrice și hibrid, o gamă variantă de îngrășăminte și fertilizanți bio, plantÎn perioada 26 – 30 octombrie, ROMEXPO, împreună cu Camera de Comerț și Industrie a României, a organizat INDAGRA & INDAGRA FOOD – un concept de referință pentru sectorul agricol și alimentar. Timp de 5 zile, la ROMEXPO a fost o continuă interacțiune de business și schimb de experiențe între specialiștii din domeniu. 416 companii din țară și străinătate și-au prezentat…

mai mult >
on

INDAGRA și INDAGRA FOOD - cele mai așteptate evenimente ale toamnei au loc la ROMEXPO

24 octombrie, 2022

ROMEXPO împreună cu Camera de Comerț și Industrie a României organizează, între 26 – 30 octombrie, INDAGRA – cel mai cunoscut eveniment agricol din România și INDAGRA FOOD - târgul internațional pentru industria alimentară. Ambele manifestări se desfășoară sub Înaltul Patronaj al Președintelui României. Peste 412 firme din România și străinătate, reprezentative pentru sectorul agricol și alimentar, vin la ROMEXPO, pe o suprafață de 29.000 mp, să prezinte proiectele care aduc plus valoare agriculturii românești și ajută la dezvoltarea relațiilor comerciale din industria alimentară. INDAGRA – INDAGRA FOOD 2022 înregistrează un grad de internaționalizare de 29%, la cele două manifestări participând firme din țări precum: Austria, Belgia, Bulgaria,…

mai mult >
on

Andi Moisescu este noul brand ambasador Rowenta Romania

10 octombrie, 2022

Bucuresti, Octombrie 2022. In urma unui parteneriat semnat la inceputul acestei toamne, Andi Moisescu devine noua imagine a brandului Rowenta Romania in categoria Home Cleaning. Lansarea colaborarii are loc odata cu startul noii campanii nationale "Ia-ti weekendul inapoi instant cu Rowenta". Prin aceasta campanie, Rowenta promite sa ne redea timpul liber prin intermediul unei game de aspiratoare inovatoare, usor de folosit si cu design functional. Intalnirea dintre Andi Moisescu si produsele Rowenta nu este intamplatoare si aceasta este o campanie care inspira. Andi Moisescu este reprezentativ pentru publicul tinta: un barbat activ, profesionist, familist implicat si un model pentru ceea ce inseamna barbatul modern in secolul vitezei. "Ceea ce ne propunem prin asocierea cu Andi Moisescu este…

mai mult >