Noutati

on

Tefal Ultrablend Cook – Secretul unui garden party de succes

17 mai, 2018

Vara, soare, relaxare! ☺ Inainte sa iti stabilesti planurile de vacanta, ai nevoie de o petrecere de neuitat ca sa dai startul celui mai frumos sezon al anului. Set-up-ul perfect pentru un garden party reusit include o sueta cu prietenii, muzica buna si cele mai cool and fresh treats. Start simple: make a plan with Tefal Indiferent de ora la care incepe distractia, tu esti intotdeauna pregatit, pentru ca il ai alaturi pe Tefal Ultrablend Cook. Adauga ingredientele, selecteaza programul dorit si arata-le tuturor … cine-i “Chef-ul”! Cu Tefal Ultrablend Cook dezlantui puterea gustului desavarsit, indiferent daca optezi pentru preparate reci sau calde. Blenderul de ultra mare viteza are la baza tehnologia patentata Tripl'Ax Pro® cu sase lame rezistente din inox, ce combina trei actiuni…

mai mult >
on

Ariston Thermo Romania: Vanzarile anuale de centrale termice au crescut de aproape 20 de ori in ultimii 20 de ani

17 mai, 2018

Conform Ariston Thermo România, liderul pieței de centrale termice și boilere electrice, vânzările anuale de sisteme de încălzire au crescut de circa 20 de ori în ultimele două decenii. Printre motivele principale care au stat la baza acestei evoluții se numără creșterea constantă a numărului de debranșări, a pieței de construcții noi, dar și numărul tot mai ridicat de înlocuiri de centrale. Cererea tot mai mare de echipamente de încălzire individuale a pornit din cauza problemelor apărute CET-uri, dar și din dorința clienților de a dobândi un grad ridicat de confort și independență. În prezent, piața locală de centrale termice poate fi considerată o piață matură, datorita creșterii ponderii de înlocuiri, care ocupă un procent din ce în ce mai mare…

mai mult >
on

Philips Lighting devine Signify

16 mai, 2018

Signify (Euronext: LIGHT), lider mondial în domeniul iluminatului, a anunţat astăzi noul nume al companiei, ca urmare a modificării statutului societății, schimbându-și denumirea din Philips Lighting N.V. în Signify N.V. „Decizia privind alegerea noului nume al companiei noastre are la bază faptul că lumina devine un limbaj inteligent, care conectează și transmite informații. Noul nume reprezintă o expresie clară a viziunii noastre strategice şi ne propunem să exploatăm potenţialul extraordinar al luminii pentru a îmbunătăţi vieţile oamenilor din întreaga lume”, a declarat Eric Rondolat, CEO-ul Signify. Signify va continua să utilizeze brand-ul Philips pentru produsele sale, cea mai de încredere marcă de iluminat din lume, în baza unui acord de licență existent…

mai mult >
on

Caravana „Inovatia Wienerberger mai aproape de tine” ajunge in 9 orase din tara si ofera consultanta personalizata!

16 mai, 2018

Wienerberger Romania isi confirma pozitia de lider pe piata si marcheaza aniversarea celor 20 de ani de prezenta in Romania printr-un proiect inedit: caravana „Inovatia Wienerberger mai aproape de tine”. In perioada mai – iulie 2018, caravana va calatori in 9 orase din tara, mai exact in Craiova, Suceava, Brasov, Timisoara, Pitesti, Arad, Cluj, Sibiu, Constanta, in parteneriat cu distribuitori locali selectati, si le va oferi consultanta tehnica personalizata pentru produsele Porotherm si Tondach tuturor celor care doresc sa afle mai multe detalii despre constructia unei case durabile din caramida sau a unui acoperis din tigla ceramica. Astfel, proiectul este o ocazie de a cunoaste mai bine produsele si serviciile inovatoare Wienerberger, dar si de a participa la discutii cu reprezentantii…

mai mult >
on

Flanco sustine si recompenseaza reciclarea electrocasnicelor vechi si a bateriilor

14 mai, 2018

Flanco Retail continuă să sprijine și în acest an reciclarea corectă a electrocasnicelor vechi și a bateriilor uzate, prin campanii de informare, premii și reduceri oferite cumpărătorilor. Campania “Privește partea pozitivă”, derulată în parteneriat cu Asociația Environ și Asociația SNRB, se va desfășura în toate cele 122 de magazine Flanco din țară, până la data de 31 decembrie 2018. “În fiecare zi crește accesul pe care îl avem la noi informații, studii și descoperiri, iar odată cu el și apetitul nostru pentru o viață mai sănătoasă, pentru un mediu mai curat”, spune Antonela Ciucașu, Director de Marketing la Flanco Retail. “Dar, de cele mai multe ori, marile schimbări nu vin peste noapte, ci pornesc de la fiecare dintre noi, de la pașii mici…

mai mult >