Noutati

on

BANG & OLUFSEN lanseaza BEOPLAY P6, boxa Bluetooth portabila si performanta, cu un sunet impresionant

27 aprilie, 2018

Bang & Olufsen, brand premium de produse electronice la nivel global, își completează gama audio B&O PLAY cu boxa portabilă Beoplay P6. Proiectată de Cecilie Manz, Designerul Anului 2018 la Paris, în cadrul Maison & Objet, noua boxă vine cu un aspect scandinav și o formă compactă, pentru utilizare atât în interiorul locuinței, cât și afară. În privința specificațiilor audio, Beoplay P6 le oferă utilizatorilor un sunet emblematic Bang & Olufsen Signature Sound, cu dispersie la 360 de grade în orice încăpere. Atenția la detalii se observă din design-ul boxei Beoplay P6. Forma acesteia asigură o poziție sigură și stabilă, iar suprafața netedă permite o prindere ușoară din orice unghi. Carcasa din aluminiu anodizat are un model cu perforații discrete și elegante…

mai mult >
on

Studentii romani se pot inscrie in competitia Go Green in the City 2018, organizata de Schneider Electric

27 aprilie, 2018

Schneider Electric, specialistul global in transformarea digitala a managementului energiei si a automatizarii, a lansat Go Green in the City 2018, o competitie la nivel global care isi propune sa gaseasca idei indraznete si solutii inovatoare pentru orase smart, eficiente din punct de vedere energetic. Este al optulea an de cand compania organizeaza Go Green in the City, care a devenit un eveniment emblematic pentru studentii din domeniul ingineriei si business-ului din toata lumea. In 2017 au participat aproape 20.000 de tineri cu idei inovatoare, din 3.000 de universitati, localizate in 180 de tari, iar 58% dintre acestia au fost femei. Mizele competitiei Go Green in the City sunt mari, participantii fiind atrasi de oportunitatile de a face networking, de a-si gasi mentori, de a calatori,…

mai mult >
on

Premiera in Bucuresti: Flanco lanseaza primul outlet electro-IT la Mihai Bravu, pe 27 aprilie

26 aprilie, 2018

Pe 27 aprilie, Flanco inaugurează în București un nou tip de magazin, atât în rețeaua sa, cât și în piață: primul outlet de produse electro-IT. În contextul eficientizării rețelei, Flanco a decis să repoziționeze magazinul Flanco Mihai Bravu ca outlet, cu reduceri considerabile de preț la produse din toate categoriile. “Eficiența și flexibilitatea în operațiuni sunt valori după care ne ghidăm încă de anul trecut și pe care ni le-am păstrat drept obiective și pentru acest an”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. “În contextul unui consum în creștere, dar și al unui retail tradițional confruntat cu provocări specifice erei digitale, trebuie să ne adaptăm. Anul trecut, asta a însemnat să închidem magazine în marile centre comerciale și să ne…

mai mult >
on

Miele provoaca bucatarii creativi cu noua gama SmartLine

26 aprilie, 2018

Eleganță fără compromisuri, versatilitate și multifuncționalitate, așa se prezintă cunoscătorilor de fine cuisine noile echipamente Miele din gama SmartLine. Dedicată bucătarilor amatori sau celor cu stele Michelin, varietatea de echipamente include plite cu inducție, Teppan Yaki, ochiuri cu gaz, inducție wok și hote. Împreună formează un adevărat centru de gătit, care elimină granițele dintre bucătărie și restul casei. Piesă centrală a acestui ansamblu este, în multe cazuri, o plită cu inducție, cu lățimea de 60 cm, alături de care pot fi montate o hotă și alte module, ce pot fi amplasate pe ambele laterale. „Plecând de la această fundație, creativitatea nu cunoaște limite, două sau mai multe hote pot fi integrate, de exemplu, într-un șir de unități",…

mai mult >
on

The Empty Shop seteaza un record national: 30 de tone de haine donate in doar doua saptamani

23 aprilie, 2018

The Empty Shop, campania destinată donațiilor de haine inițiată de Promenada și desfășurată în alte 12 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle, a reușit să atragă, în doar două săptămâni, peste 10.000 de donatori și o cantitate record de haine, aproximativ 30 de tone, stabilind, astfel, un record național. Aceasta a fost cea mai mare colectă făcută în România și a reușit să strângă, cu implicarea masivă a vizitatorilor centrelor comerciale, 10 tone de haine în plus față de ținta propusă. The Empty Shop este un magazin al faptelor bune care a atras zilnic sute de oameni mărinimoși, dornici să îi ajute pe cei aflați în nevoie. Practic, The Empty Shop nu a fost niciun minut „empty”, de la momentul deschiderii și până la încheierea etapei…

mai mult >