Noutati

on

Ariston Thermo a prezentat la Mostra Convegno Expocomfort, cea mai mare expoziție din domeniu, noile produse din portofoliu

12 aprilie, 2018

Ariston Thermo Group a participat la MCE, cel mai mare târg de soluții de încălzire, apă menajeră și control climatic, organizat la Milano, în perioada 13-16 martie 2018. Evenimentul din acest an a avut ca tematică principală eficiența energetică și resursele regenerabile. Cu aproape 90 de ani de experiență în industria de încălzire, Ariston Thermo, unul dintre liderii pieței de profil, își reconfirmă angajamentul de a oferi clienților un plus de confort, venind în întâmpinarea acestora cu o gamă completă de soluții eficiente și durabile de încălzire. În cadrul expoziției MCE 2018, Ariston Thermo s-a concentrat pe reprezentarea temei „Confortul este provocarea noastră”, care definește obiectivul ambițios de a aduce confort tuturor, indiferent de modul…

mai mult >
on

RE/MAX continua expansiunea pe piata locala si deschide inca trei birouri

11 aprilie, 2018

RE/MAX România, parte a liderului mondial în real-estate şi franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, anunță extinderea rețelei cu încă 3 birouri. Cele mai recente francize din portofoliul companiei sunt RE/MAX Vision, din Cluj-Napoca, RE/MAX Liberty Brokers, din Timișoara și RE/MAX Golden Home, din Focșani. Franciza RE/MAX Vision a presupus o investiție inițială de aproximativ 20.000 de euro, care se va extinde, însă, până în 2019, cu scopul modernizării biroului la cel mai înalt nivel. Agenția din Cluj-Napoca este operațională de la începutul lunii februarie, iar Amalia Velican, fondatoarea acesteia, mizează pe termen lung pe dezvoltarea pieței imobiliare din Cluj. „Am ales RE/MAX pentru oferta completă pe care o are la dispoziție, de la valorile…

mai mult >
on

Promenada deschide primul magazin gol din Romania

05 aprilie, 2018

Promenada deschide „The Empty Shop”, un concept diferit de magazin, în care clienții și vizitatorii mall-ului sunt invitați nu pentru a goli rafturile, ci pentru a le umple cu haine pe care nu le mai îmbracă, pentru a fi donate unor familii cu posibilități materiale reduse. Proiectul se derulează în parteneriat cu organizația „Let’s Do It, Romania!”, care se va ocupa de partea logistică a campaniei. „Prin deschiderea The Empty Shop și a celorlalte 12 puncte de colectare din mall-urile noastre din țară ne-am propus să derulăm cea mai amplă campanie de strângere de haine: 20 de tone în două săptămâni. Zilnic, sute de mii de oameni trec pragul centrelor noastre comerciale din toată țara, pentru cumpărături, în drum spre serviciu, pentru a lua masa sau…

mai mult >
on

Noi vopsele decorative cu efecte speciale de satinare, metalizare si antichizare, pe baza de dispersii BASF

04 aprilie, 2018

Novacolor a lansat recent o paletă de noi vopsele decorative cu efecte speciale – "Africa", "Puro" și "Patina Minerale". Aceste tencuieli texturate răspund provocării de a combina designul și grija pentru mediu: Puro este o inovație opacă pe bază de apă minerală și polisilicat de potasiu, inodoră, care nu conține niciun compus organic volatil (VOC), nici formaldehidă. Pentru satinarea interioară și exterioară, Novacolor oferă vopseaua "Patina Minerale", o culoare minerală pe bază de silicat, care creează un efect antichizat. "Africa", finisajul pentru decorarea interiorului care creează un joc de lumină și culori schimbător și plăcut, pe baza unor reflexii metalice blânde, completează gama de produse. Noile vopsele decorative sunt fabricate cu dispersii BASF…

mai mult >
on

Cultivarea legumelor si a plantelor aromatice, protectia si vopsirea lemnului, proiectele lunii aprilie la HORNBACH

04 aprilie, 2018

În luna aprilie, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, oferă clienților săi un sortiment diversificat de legume și plante aromatice, dar și sfaturi avizate despre cultivarea acestora. Totodată, pentru amenajările exterioare sau ale grădinii, HORNBACH pune la dispoziția clienților produse noi, inovative, pentru protecția și vopsirea lemnului. Conform reprezentanților HORNBACH, creșterea cererii de răsaduri de legume și plante aromatice demonstrează tendința românilor de a aborda un consum alimentar cât mai proaspăt și ecologic. În acest sens, HORNBACH oferă o gamă variată de produse, atât pentru cei care practică agricultura de tip hobby, cât și pentru profesioniști. „Observăm în ultimii ani cerințe…

mai mult >