Noutati

on

Maraton expozitional de constructii, mediu, energie, ambientari si amenajari peisagistice, intre 8 si 11 martie, la ROMEXPO

08 martie, 2018

Romexpo organizează între 8 și 11 martie 2018 cele mai importante târguri din domeniul construcţiilor, instalaţiilor termice, mobilei, ambientării, designului interior sau exterior, industriei textile, protecţiei mediului și energiei. Companii autohtone şi internaţionale îşi vor prezenta produsele şi serviciile pe parcursul a patru zile de maraton expoziţional, la: Construct Expo Ambient Expo Expo Energie Romtherm Romenvirotec Mobila Expo Expo Flowers & Garden Modexpo Antique Market CONSTRUCT EXPO, cel mai mare târg de tehnologii, echipamente, utilaje şi materiale, reunește firme importante din domeniu, fiind o ocazie pentru antreprenorii şi experţii în construcţii să dezbată subiecte la zi despre tendințele, politicile și viitorul industriei de resort. Construct…

mai mult >
on

Sipcile de gard metalice Wetterbest, o alternativa moderna la sipcile de gard clasice

05 martie, 2018

Grupul Wetterbest, unul dintre liderii industriei locale de sisteme pentru acoperişuri, își completează portofoliul cu o nouă categorie de produse, adiacente segmentului de țiglă metalică – șipcile de gard metalice. Noile produse reprezintă o alternativă modernă și superioară la șipcile de gard clasice și pot fi utilizate pentru împrejmuirea lucrărilor comerciale, rezidențiale, precum și celor industriale. „De-a lungul timpului, am observat o tendință a clienților de a asorta gardul cu sistemul de învelitoare. Pentru a răspunde acestei nevoi și întrucât dețineam toate materialele și știința tehnică necesare, am decis să introducem în portofoliul nostru un produs nou – șipca metalică de gard – potrivită pentru orice tip de construcție. Șipcile…

mai mult >
on

Camionul Dakea, in vizita pentru prima data in Romania

05 martie, 2018

Producătorul de ferestre de mansardă și accesorii asociate Altaterra Kft., parte din grupul danez privat VKR Holdings și prezent pe piața din România prin brandul Dakea, aduce pentru prima dată în România camionul interactiv Dakea. Camionul Dakea încorporează tehnologie de ultimă generație în materie de design de ferestre și promovează Dakea Ultima, cel mai nou model de fereastră de mansardă din portofoliul companiei. Vizitatorii sunt invitați să trăiască o experiență inedită, creată prin intermediului ecranelor HD și a sunetului surround. Prezența camionului în România a fost posibilă cu sprijinul partenerului unic al Altaterra în România, Grupul Wetterbest, unul dintre liderii industriei locale de sisteme pentru acoperişuri. Traseul său în România a inclus…

mai mult >
on

Noul catalog Praktiker de primavara: solutii complete pentru gradinarit

05 martie, 2018

Praktiker România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de amenajări interioare, lansează catalogul „Inspirația unui nou început”, dedicat activităților de primăvară. Fie că vor să planteze flori, să curețe grădina sau să întrețină spațiul verde, clienții pot găsi cu ușurință produsele de care au nevoie răsfoind paginile catalogului tematic dedicat, valabil în perioada 03 – 29 martie 2018. Clienții pot găsi catalogul atât în magazinele Praktiker, cât și pe www.praktiker.ro/catalog-produse. Aceștia pot face primul pas în amenajarea și înnoirea grădinii cu produse de la Praktiker având garanția calității uneltelor și mașinilor de grădinărit, la cel mai bun preț. Compania a fost distinsă pentru al doilea an consecutiv cu BEST BUY…

mai mult >
on

BRAVO EUROPA: afaceri de 40 de milioane de euro in anul 2017 din vanzarea de solutii metalice pentru acoperire

05 martie, 2018

BRAVO EUROPA, producător și distribuitor specializat de soluții metalice pentru acoperire, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, în creștere cu 46% față de anul precedent. Grupul de companii, prezent în 18 țări europene prin intermediul a 3 companii locale și a 2 birouri de reprezentare, a înregistrat o creștere de 54% pe piața din România - unde business-ul Bravo s-a înființat în urmă cu 17 ani. Evoluția BRAVO EUROPA s-a bazat pe 2 piloni strategici: extinderea teritorială și investițiile - în dezvoltarea de infrastructură, pe de o parte, și în facilități de producție, pe de altă parte. Astfel, în cursul anului 2017, grupul a realizat investiții strategice în reprezentanța din Cehia, prin dezvoltarea capacității de producție…

mai mult >