Noutati

on

Sistemele de pardoseli MasterTop 1300 au obtinut certificarea A+ de la BRE (Building Research Establishment – Institutul de cercetare in constructii)

29 ianuarie, 2018

MasterTop 1327-20dB este un sistem de pardoseli unitar din poliuretan, care oferă avantaje majore în privința acusticii unei camere, a designului și, de asemenea, a sustenabilității, precum s-a demonstrat recent, prin obținerea certificării globale BRE. Sistemele din seria MasterTop 1300, o gamă de pardoseli din rășină poliuretanică, ce include MasterTop 1327-20dB, sunt acum listate cu calificativul A+ pentru diferite specificații în ghidul Green Guide al BRE (Building Research Establishment – Institutul de cercetare în construcții), care oferă designerilor și experților sfaturi despre cele mai bune alegeri pentru mediu, atunci când selectează materiale și componente pentru construcții. Evaluarea BRE măsoară impactul asupra mediului a materialelor de construcții,…

mai mult >
on

Ariston Thermo Romania, premiat cu distinctiile Best Buy si SuperBrands

29 ianuarie, 2018

Ariston Thermo, liderul pieței locale de centrale termice şi boilere electrice, a primit distincția de „Best Buy Award”, fiind considerat de către români brandul de centrale termice şi boilere cu cel mai bun raport calitate-preţ şi cea mai bună experienţă de cumpărare. De asemenea, Ariston fost desemnat unul dintre Superbrand-urile 2017, după ce s-a făcut remarcat între alte 1.200 de mărci analizate de Superbrands România. În urma proceselor de selecție, realizate atât pe baza unor cercetări de piață, cât și prin intermediul jurizării unor personalități reprezentative în domeniu, brandul Ariston a fost premiat cu titlurile Best Buy Award și Superbrand. Cele două titluri internaționale își propun să ofere recunoaștere celor mai apreciate branduri din…

mai mult >
on

PIATRAONLINE porneste in cautarea de #rockstars prin intermediul campaniei de recrutare online: Aseaza-te la biroul cu vedere spre viitor

29 ianuarie, 2018

Îți dorești să faci parte dintr-o echipă creativă? Să ai un birou cu vedere spre viitor și să dezvolți proiecte care să te inspire? Echipa PIATRAONLINE a pornit în căutarea de #RockStars, oameni pasionați de design, arhitectură şi proiecte de succes care să întregească tabloul companiei. Sub conceptul Așează-te la biroul cu vedere spre viitor, https://recruiterflow.com/piatraonline/jobs, cel mai mare showroom de piatră naturală este în căutare de oameni creativi, pasionați de design, mereu dornici de noi experiențe, persoane pentru care punctualitatea, curiozitatea şi atenția la detalii fac parte din rutina zilnică. PIATRAONLINE este un mozaic de personalități și pregătiri diverse. ”Nu vrem să lucrăm mai mult, ci mai eficient, așa că regândim constant…

mai mult >
on

Produse la preturi practic de nerefuzat in cel mai nou catalog Praktiker Romania

25 ianuarie, 2018

Praktiker România lansează cel mai recent catalog cu oferte la o gamă variată de produse de sezon, potrivite pentru amenjarea și decorarea locuinței. Ofertele sunt disponibile în magazinele din întreaga țară și în magazinul online, www.praktiker.ro, în perioada 24.01. – 13.02.2018. Praktiker continuă seria ofertelor de început de an prin lansarea unui nou catalog cu reduceri și prețuri avantajoase la diverse categorii de produse. Clienții Praktiker, fie că se pregătesc pentru amenajări interioare sau așteaptă deja venirea primăverii, pot găsi în magazinele din toată țara, de la articole pentru interior precum piese de mobilier, la materiale de construcții, unelte și chiar mașini de grădinărit. Confort și relaxare, cu ofertele Praktiker de nerefuzat Începutul…

mai mult >
on

Afacerile grupului HORNBACH au crescut in primele 9 luni ale anului 2017-2018 cu 5,1%, la 3,3 miliarde euro

25 ianuarie, 2018

Grupul HORNBACH ȋși menține ȋn primele 9 luni ale anului 2017-2018 tendința de creștere sustenabilă. În perioada 1 martie-30 noiembrie 2017, concernul HORNBACH Holding AG & Co. KGaA a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 5,1%, la 3.317,6 milioane de euro (comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent: 3.155,4 milioane de euro). Și cifra netă de afaceri a celui mai mare subconcern operativ HORNBACH Baumarkt AG a crescut în cel de-al III-lea trimestru 2017-2018 cu 4%, ajungând la 936,5 milioane de euro (comparativ cu 900,9 milioane de euro în anul precedent) și în primele 9 luni ale 2017-2018 cu 4,9%, ajungând la 3.109,6 milioane de euro (comparativ cu 2.963,4 milioane de euro în anul precedent). Prin ajustare comparativă și raportată la cursul de schimb,…

mai mult >