Noutati

on

Tefal UltraBlend+, rezolutia unui inceput de an echilibrat

23 ianuarie, 2018

Oricât de mult îți dorești să îți intri în ritm, ceva parcă îți suprimă energia! Este timpul să apelezi la noua rezoluție a acestui an, 3D! Determinare, Diversitate, Detox - cele trei superlative care aduc în prim plan UltraBlend+ de la Tefal, pentru un boost de vitamine, antioxidanți și minerale. Detox rapid cu Tefal UltraBlend+ După mesele bogate de sărbători, simți că organismul tău va apăsa în curând butonul S.O.S? Fii cu un pas înainte și începe chiar de azi programul de detoxifiere cu ajutorul Tefal UltraBlend+. Cu un motor puternic de 1500 W, 45.000 de rotații pe minut şi tehnologia Tripl'Ax Pro®, obţii rezultate perfecte de blenduire, cu până la de 15 ori mai fine comparativ cu un blender obișnuit Tefal. Alimente alcaline sau bogate în fibre? Contrabalansează…

mai mult >
on

PIATRAONLINE incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 24 milioane lei si continua planul de dezvoltare a business-ului și în 2018

22 ianuarie, 2018

PIATRAONLINE, cel mai mare showroom și magazin online de piatră naturală, încheie anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 milioane lei, adica aproximativ 5.300.000 Euro şi incepe noul an cu planuri de dezvoltare a business-ului și consolidarea reputației de brand. Facelift-ul showroom-ului interior, lansarea unei campanii integrate de recrutare online sau proiectele speciale dedicate Arhikit-ului sunt principalele obiective anunțate la început de an. „Ambiția noastră în 2018 este să ne folosim de maturitatea la care am adus brand-ul PIATRAONLINE pentru a crește sau pentru a ne proteja de schimbările bruște care vor apărea. Continuăm să ne facem planuri de dezvoltare, construim campanii care să capitalizeze realizările din anii precedenți cu toate că ne confruntăm cu…

mai mult >
on

HORNBACH deschide in Romania magazin online cu peste 27.000 de produse disponibile

22 ianuarie, 2018

HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții şi grădinărit, lansează oficial magazinul online în România, de unde clienții pot alege din peste 27.000 de produse. Compania anunță extinderea treptată a sortimentului de produse și țintește listarea în online a peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finalul anului 2018. Pornind de la ideea „Începe acum proiectele tale și online“, magazinul online poate fi accesat la adresa www.hornbach.ro. Începând cu data de 23 ianuarie, clienții pot alege dintr-o gamă variată de materiale de construcții și produse de grădinărit. „În contextul schimbărilor tehnologice, valorificarea mediului online ne ajută să fim mai aproape de nevoile clienților noștri. Astfel, deschiderea…

mai mult >
on

Noul catalog Brico Depot: inspiratie si functionalitate in sezonul rece

18 ianuarie, 2018

Brico Depôt lansează primul catalog pentru anul 2018, „Încălzire și confort în noul an!”, special creat pentru profesioniștii și amatorii în construcții, amenajări interioare și exterioare aflați în căutarea celor mai practice soluții, în plin sezon rece. Astfel, clienții își pot alege rapid și ușor produsele care se potrivesc cel mai bine nevoilor dintr-un catalog tematic detaliat, valabil în perioada 20 ianuarie – 15 februarie. Confort pentru fiecare încăpere a locuinței Noul catalog include o gamă completă de soluții de încălzire, prezentate în funcție de destinația acestora în spațiul de locuit. Printre propunerile Brico Depôt se numără convectorul de 1.500 W, dar și șeminee, focare sau sobe pentru living, inclusiv produse de încălzire pentru…

mai mult >
on

Miele Romania incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 30,3 milioane de lei

18 ianuarie, 2018

Miele, compania numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a încheiat anul 2017 cu o creștere de peste 6 milioane de lei a cifrei de afaceri. Investițiile în noul magazin din Constanța și primul Miele Shop in Shop din Capitală, alături de premierele tehnologice aduse pe piața din România, au dus la înregistrarea unor vânzări totale de 30,3 milioane de lei, cu 23% mai mult față de 2016. “Creșterea de anul trecut s-a bazat atât pe extinderea din țară, cât și pe încrederea dovedită pe care clienții o au în calitatea produselor Miele. Un client care achiziționează prima dată un aspirator, de exemplu, va reveni și pentru o mașină de spălat sau un cuptor cu abur”, spune Loredana Butnaru, director Miele România. “În…

mai mult >