Noutati

on

Afacerile grupului HORNBACH au crescut in primele 9 luni ale anului 2017-2018 cu 5,1%, la 3,3 miliarde euro

25 ianuarie, 2018

Grupul HORNBACH ȋși menține ȋn primele 9 luni ale anului 2017-2018 tendința de creștere sustenabilă. În perioada 1 martie-30 noiembrie 2017, concernul HORNBACH Holding AG & Co. KGaA a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 5,1%, la 3.317,6 milioane de euro (comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent: 3.155,4 milioane de euro). Și cifra netă de afaceri a celui mai mare subconcern operativ HORNBACH Baumarkt AG a crescut în cel de-al III-lea trimestru 2017-2018 cu 4%, ajungând la 936,5 milioane de euro (comparativ cu 900,9 milioane de euro în anul precedent) și în primele 9 luni ale 2017-2018 cu 4,9%, ajungând la 3.109,6 milioane de euro (comparativ cu 2.963,4 milioane de euro în anul precedent). Prin ajustare comparativă și raportată la cursul de schimb,…

mai mult >
on

Tefal UltraBlend+, rezolutia unui inceput de an echilibrat

23 ianuarie, 2018

Oricât de mult îți dorești să îți intri în ritm, ceva parcă îți suprimă energia! Este timpul să apelezi la noua rezoluție a acestui an, 3D! Determinare, Diversitate, Detox - cele trei superlative care aduc în prim plan UltraBlend+ de la Tefal, pentru un boost de vitamine, antioxidanți și minerale. Detox rapid cu Tefal UltraBlend+ După mesele bogate de sărbători, simți că organismul tău va apăsa în curând butonul S.O.S? Fii cu un pas înainte și începe chiar de azi programul de detoxifiere cu ajutorul Tefal UltraBlend+. Cu un motor puternic de 1500 W, 45.000 de rotații pe minut şi tehnologia Tripl'Ax Pro®, obţii rezultate perfecte de blenduire, cu până la de 15 ori mai fine comparativ cu un blender obișnuit Tefal. Alimente alcaline sau bogate în fibre? Contrabalansează…

mai mult >
on

PIATRAONLINE incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 24 milioane lei si continua planul de dezvoltare a business-ului și în 2018

22 ianuarie, 2018

PIATRAONLINE, cel mai mare showroom și magazin online de piatră naturală, încheie anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 milioane lei, adica aproximativ 5.300.000 Euro şi incepe noul an cu planuri de dezvoltare a business-ului și consolidarea reputației de brand. Facelift-ul showroom-ului interior, lansarea unei campanii integrate de recrutare online sau proiectele speciale dedicate Arhikit-ului sunt principalele obiective anunțate la început de an. „Ambiția noastră în 2018 este să ne folosim de maturitatea la care am adus brand-ul PIATRAONLINE pentru a crește sau pentru a ne proteja de schimbările bruște care vor apărea. Continuăm să ne facem planuri de dezvoltare, construim campanii care să capitalizeze realizările din anii precedenți cu toate că ne confruntăm cu…

mai mult >
on

HORNBACH deschide in Romania magazin online cu peste 27.000 de produse disponibile

22 ianuarie, 2018

HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții şi grădinărit, lansează oficial magazinul online în România, de unde clienții pot alege din peste 27.000 de produse. Compania anunță extinderea treptată a sortimentului de produse și țintește listarea în online a peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finalul anului 2018. Pornind de la ideea „Începe acum proiectele tale și online“, magazinul online poate fi accesat la adresa www.hornbach.ro. Începând cu data de 23 ianuarie, clienții pot alege dintr-o gamă variată de materiale de construcții și produse de grădinărit. „În contextul schimbărilor tehnologice, valorificarea mediului online ne ajută să fim mai aproape de nevoile clienților noștri. Astfel, deschiderea…

mai mult >
on

Noul catalog Brico Depot: inspiratie si functionalitate in sezonul rece

18 ianuarie, 2018

Brico Depôt lansează primul catalog pentru anul 2018, „Încălzire și confort în noul an!”, special creat pentru profesioniștii și amatorii în construcții, amenajări interioare și exterioare aflați în căutarea celor mai practice soluții, în plin sezon rece. Astfel, clienții își pot alege rapid și ușor produsele care se potrivesc cel mai bine nevoilor dintr-un catalog tematic detaliat, valabil în perioada 20 ianuarie – 15 februarie. Confort pentru fiecare încăpere a locuinței Noul catalog include o gamă completă de soluții de încălzire, prezentate în funcție de destinația acestora în spațiul de locuit. Printre propunerile Brico Depôt se numără convectorul de 1.500 W, dar și șeminee, focare sau sobe pentru living, inclusiv produse de încălzire pentru…

mai mult >