Noutati

on

Au fost alesi castigatorii competitiei internationale PowerUp!

27 noiembrie, 2017

HeatVentors din Ungaria este câștigătorul ediției de anul acesta a competiției internaționale PowerUp! pentru start-up-urile din domeniul inovațiilor legate de energie. Rita Farkas și Zoltán Andrássy au prezentat o soluție care permite stocarea energiei termale cu ajutorul materialelor de schimbare a fazelor care pot salva până la 90% spațiu și până la 20-40% energie cu 0,5-2 ani rată de recuperare a investiției. Tehnologia are o varietate de aplicații pentru stocarea energiei termale: de la tehnologii de înghețare la aplicații de răcire și încălzire pentru confort, surse de energie regenerabilă, tehnologii industriale și termocentrale solare concentrate. HeatVentors a fost premiat cu 20.000 euro și are șansa de a participa la prestigiosul accelerator Highway®.…

mai mult >
on

Brico Depot aduce in magazinele din Romania colectia exclusiva de Craciun

27 noiembrie, 2017

Clienții Brico Depôt pot alege dintr-o paletă unitară de produse, disponibile atât pe plan local, cât și la nivel internațional Brico Depôt aduce în magazinele din România o gamă exclusivă de produse de Crăciun, cu teme personalizate, adaptate nevoilor clienților, dar și stilului de amenajare a locuințelor. Gama este disponibilă în magazinele Brico Depôt și conține peste 200 produse, precum decorațiuni, pomi de Crăciun și beculețe cu LED în conformitate cu reglementările UE. Anul acesta Brico Depôt este destinația principală a celor care își doresc să își amenajeze casa de Crăciun cu produse exclusive, de colecție, disponibile la un bun raport calitate-preț și care se diferențiază printr-un design personalizat. Analizând modelul de cumpărare al clienților,…

mai mult >
on

Grupul ROCKWOOL construieste o fabrica de vata minerala bazaltica in Romania

24 noiembrie, 2017

Grupul ROCKWOOL investeşte aproximativ 50 de milioane de euro ȋntr-o fabrică de vată minerală bazaltică ce va crea în jur de 150 de locuri de muncă direct și alte 300 în mod indirect, pentru servicii și logistică. Noua unitate de producție va fi amplasată pe un teren de aproximativ 30 de hectare în comuna Ariceștii Rahtivani în apropiere de Ploiești, județul Prahova, și va fi prima fabrică de vată minerală bazaltică a Grupului ROCKWOOL în România. Acest proiect va consolida prezența solidă a Grupului în România, piață pe care este activ de aproape 20 de ani prin intermediul filialei locale de vânzări. Fabrica va contribui la creșterea economiei locale în condițiile în care cea mai mare parte a materiei prime și a serviciilor de logistică va proveni din…

mai mult >
on

Saint-Gobain, partener oficial al Romanian Building Awards, sustine excelenta in domeniul constructiilor

23 noiembrie, 2017

Saint-Gobain, lider mondial în domeniul habitatului durabil, are ca prioritate strategică îmbunătăţirea confortului și a bunăstării oamenilor din întreaga lume. Grupul susţine dezvoltarea unei culturi a calității spațiului construit, precum şi promovarea unor proiecte valoroase, cu impact pozitiv asupra publicului larg la nivel social, cultural şi economic. În acest sens, în luna noiembrie Saint-Gobain a fost partenerul oficial al evenimentului Romanian Building Awards- Premiile Naționale pentru Spațiul Construit, aflat la cea de-a doua ediţie. Scopul evenimentului este identificarea și promovarea celor mai valoroase proiecte construite recent în România, recunoscând excelența în proiectare și execuție. “Saint-Gobain susţine cu mândrie acest tip de iniţiative,…

mai mult >
on

38% dintre produsele vandute offline sunt mai scumpe decat online

23 noiembrie, 2017

Produsele vândute în magazinele clasice sunt, în proporție de 38%, cu 51 de lei mai scumpe, în medie, comparativ cu produsele similare comercializate online de același retailer, relevă un studiu realizat de Retail Data Monitoring, la comanda Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO). Procentual, diferența de preț este de 6%. Conform studiului, la achiziția unui televizor dintr-un magazin clasic cumpărătorii plătesc, în medie, cu 212 lei mai mult, respectiv 6% din valoarea produsului, decât dacă ar cumpăra online, de la același retailer. Tot cu 6% sunt mai scumpe și aspiratoarele, respectiv, 35 de lei, în timp ce costul unui fier de călcat poate fi cu până la 12% mai ridicat într-un magazin fizic față de unul online. La electrocasnicele mici, cumpărătorii pierd,…

mai mult >