Noutati

on

Tefal ActiFry® – Dragoste de la primul...cartof prajit!

17 noiembrie, 2017

Intotdeauna in spatele unui preparat deosebit se afla o poveste de dragoste care incepe cu o privire, cu o aroma sau un gust special. Reteta nu este intotdeauna primordiala, dar de fiecare data un element cheie trebuie sa uneasca ingredientele atent selectionate cu dragostea pentru gatit: ActiFry® de la Tefal. Remy, probabil cel mai iscusit dintre food lovers spunea ca un dish perfect nu sta neaparat in abilitatea bucatarului care il prepara, ci in dragostea cu care alegi fiecare ingredient si gandesti fiecare pas. Tot ce conteaza este ca la final sa te bucuri alaturi de cei dragi de o amintire creata in jurul unei mese bogate. Aici intervine ActiFry® de la Tefal, partenerul favorit al simpaticului Remy, personajul principal al peliculei Disney – Ratatouille. In 2007, ajutat de Linguini,…

mai mult >
on

10 lucruri nostime si nestiute din istoria toaletelor si nu numai

16 noiembrie, 2017

Știați că un om petrece, în medie, de-a lungul existenței sale, 6.500 de ore la toaletă? Acest lucru înseamnă aproximativ un an și jumătate din viața sa. Mai mult decât atât, persoanele care au un telefon mobil cu multe aplicații instalate, și îl iau cu ele la toaletă, vor petrece și mai mult timp “pe tron”. De Ziua Mondială a Toaletei, sărbătorită anual pe data de 19 noiembrie, WIRQUIN România, parte a WIRQUIN Group, producător internațional de echipamente sanitare inovatoare, cu o istorie de 40 de ani pe piața de profil, vă prezintă 10 lucruri amuzante și neștiute despre toalete, având ca sursă cartea “O istorie culturală a toaletelor” a lui Roger-Henri Guerrand. Așadar, să începem. Știați că...? 1. Înainte de apariția primelor latrine publice,…

mai mult >
on

ARMO estimeaza cresterea cu 35% a comertului online in 2017, la 2,8 miliarde de euro

14 noiembrie, 2017

Comerțul online în România va ajunge anul aceasta la aproximativ 2,8 miliarde de euro, în creștere cu 35% față de 2016, peste estimarea inițială de 2,5 miliarde de euro anunțată de Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO). ”Evoluția comerțului electronic din primele 9 luni ale anului, precum și țintele anunțate de magazinele online pentru cel mai important eveniment de shoping al anului, Black Friday, ne-au determinat să reevaluăm în creștere estimarea privind valoarea pieței comerțului online în 2017, la 2,8 miliarde de euro”, a declarat Florinel Chiș, director executiv al Asociație Magazinelor Online. Anul trecut comerțul online din România a crescut cu 38% la o valoare de 2,05 miliarde de euro, conform raportului european privind comerțul electronic…

mai mult >
on

Rowenta Wet & Dry – Fii barbatul care vrei sa fii

14 noiembrie, 2017

Impecabil, perfect, extravagant, elegant – superlativele definitorii ale unui bărbat care dorește să impresioneze încă de la prima apariție. Perfecțiunea are însă nevoie de un extra-touch, mai ales în luna dedicată bărbaților. Aici intervine Rowenta Wet&Dry, aparatul de tuns de mare precizie. Alegerea unui aparat de tuns potrivit reprezintă un challenge pentru orice bărbat care își dorește un aspect glam, mai ales că acesta te va însoți în cele mai importante momente, fie că este vorba de pregătirea unui interviu sau clipele premergătoare unui date pe care l-ai așteptat de ceva vreme. Rowenta Wet&Dry – Ce vor bărbații? Putere, precizie, performanță! Rowenta Wet&Dry este echipat cu un motor puternic (6500 rpm) şi lamă de înaltă calitate cu înveliş din…

mai mult >
on

Black Friday incepe la Miele pe 15 noiembrie si va genera vanzari cu 30% mai mari fata de anul trecut

14 noiembrie, 2017

Miele, compania numărul unu în producția de electrocasnice premium, organizează campania de Black Friday în perioada 15-30 noiembrie. Anul acesta, reducerile vor ajunge până la 30% și vor fi aplicate la modele selecționate din categorii precum aspiratoare, mașini de spălat rufe, uscătoare, mașini de spălat vase, espressoare, combine frigorifice, stații de călcat. „Black Friday este o oportunitate, atât pentru clienții fideli, cât și pentru cei care încă nu au luat contact cu produsele Miele să poată achiziționa electrocasnicele premium pe care și le doresc la cele mai bune prețuri din an. Având în vedere rezultatele de anul trecut, ne-am pregătit pentru Black Friday 2017 cu cea mai bună selecție de produse incluse, până acum, într-o campanie de discounturi.…

mai mult >