Noutati

on

Numar record de inscrieri la cel mai mare concurs de start-up-uri din sectorul energetic

29 august, 2017

Peste 100 de start-up-uri şi-au manifestat interesul pentru a participa la PowerUp! By InnoEnergy – cea mai mare competiție din Europa Centrală pentru start-up-uri care dezvoltă soluții din sectorul energetic. Condițiile de înscriere la acest concurs includ următoarele aspecte: candidații trebuie să aibă proiecte legate de energie, un dispozitiv prototip, o echipă dedicată și o estimare de comercializare de maximum doi ani. “Varietatea proiectelor înscrise în această competiție ne arată cum companiile tinere reacționează în mod flexibil la schimbările din sectorul energetic și își adaptează propunerile la nevoile pieței. Majoritatea candidaților se concentrează atât pe economisirea și reducerea costurilor de producere a energiei, cât și pe protejarea mediului…

mai mult >
on

Miele a inregistrat vanzari in crestere cu 5,9% si a angajat peste 1.000 de oameni in anul financiar 2016/17

25 august, 2017

Compania Miele, afacere de familie, continuă să își consolideze creșterea la nivel mondial. Cel mai mare producător de electrocasnice premium a avut vânzări de 3,93 de miliarde de euro în anul financiar 2016-2017, încheiat pe 30 iunie 2017. Această cifră indică o creștere anuală de 218 milioane de euro sau, în procente, de 5,9%. Aparatele încorporate și aspiratoarele au avut o contribuție peste medie. Momentele de referință din perioada analizată includ preluarea unei participații de control la compania specializată în tehnologie medicală Steelco, lansarea Miele Venture Capital GmbH și deschiderea unei noi unități de business, Smart Home. În prezent, Miele are la nivel global aproximativ 19.500 de angajați. Pe timpul perioadei analizate, investițiile au totalizat…

mai mult >
on

Bucuresti Mall celebreaza bucuria de a fi tanar, printr-un nou magazin Tommy Hilfiger Kids

23 august, 2017

Sfârșitul lunii august aduce în București Mall Vitan, primul centru comercial modern din România, o nouă personalitate în materie de modă pentru copii: un nou magazin Tommy Hilfiger Kids. Cu o suprafață de 68 mp, magazinul modern și elegant situat la parter își invită clienţii să descopere universul clasic și ludic al hăinuțelor pentru copii, oferind un suflu tânăr și un strop de culoare vestimentației pentru micuți, de la nou-născuți până la vârsta de 16 ani. Noua locație Tommy Hilfiger pentru copii pune accent pe clasicul American, evidențiat prin noua colecție în culori îndrăzneţe şi texturi bogate - toate inspirate de entuziasmul celor mici. Frumusețea designului și calitatea ridicată reprezintă caracteristicile esențiale ale tuturor liniilor de…

mai mult >
on

Brush & Straight your Hair cu Rowenta Premium Care

23 august, 2017

Din dragoste pentru parul tau, Rowenta a lansat Premium Care, gama ce te invaluie in adierea fina a atingerii de casmir. Ofera-i parului tau ingrijirea de care are nevoie si lasa-te cucerita de cele 4 elemente care il definesc cu adevarat: volum, stralucire, sanatate si vitalitate. #Rowenta, #LoveYourHair, #CashmereHair, #PremiumCare Esti o fashion victim si in fiecare dimineata iti doresti sa pleci de acasa, zambitoare, purtand o tinuta uber-chic, pantofii stiletto din cea mai noua colectie si cel mai en vogue machiaj! Iar parul sa arate perfect, ca si cum tocmai ai iesit de la coafor. Cum reusesc oare beauty influencers of Instagram sa fie intotdeauna coafate impecabil, fara touch-ul hair stylist-ului favorit? Au cu siguranta un secret… iar numele de cod este Rowenta Premium Care Brush…

mai mult >
on

Grupul Wienerberger are performante bune in primul semestru din 2017

18 august, 2017

Wienerberger AG anunta o performanta buna in primul semestru din anul 2017. Oferind comentarii cu privire la dezvoltarea Grupului din aceste prime sase luni, Heimo Scheuch, Chief Executive Officer al Wienerberger AG, afirma: „Sunt multumit de rezultatele bune pe care le-a obtinut Grupul Wienerberger in prima jumatate a acestui an. Am observat ca tendintele divergente de dezvoltare a pietelor de blocuri ceramice si tevi au fost principalul nostru catalizator pentru Divizia Europeana de Materiale Ceramice si pentru Divizia Europeana de Tevi. In ultimele luni, ne-am concentrat pentru implementarea consistenta a strategiei noastre, ne-am intensificat eforturile pentru dezvoltarea relatiilor cu clientii nostri, am lansat produse si solutii inovative si am implementat activitati din planul nostru…

mai mult >