Noutati

on

La Praktiker, cumparatorii beneficiaza de servicii complete de finantare prin creditul Cetelem

10 iulie, 2017

Cetelem oferă finanţare pe loc şi rate fixe în punctele de lucru din cadrul magazinelor Praktiker. Cumpărătorii care vin la biroul de credit sunt îndrumaţi de un consultant Cetelem pentru a alege într-un mod responsabil creditul care li se potriveşte, în cele mai avantajoase condiţii financiare. În plus, un cumpărător beneficiază automat de un card de credit în lei, co-branded Cetelem-Praktiker, care îi oferă acces permanent la linia de credit aprobată. Praktiker este alături de clienţii săi şi îi ajută să ţină pasul cu schimbările din casele lor, fie că este vorba de renovare, reamenajare sau decorare, prin intermediul creditului Cetelem. „La Praktiker, întâmpinăm cerinţele clienţilor noştri cu soluţii financiare potrivite, deoarece ne dorim să aducem…

mai mult >
on

Octavian Badescu, fondatorul Sameday Courier, investeste intr-o franciza RE/MAX in Bucuresti

04 iulie, 2017

RE/MAX România, parte a liderului mondial în real-estate şi franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, inaugurează o nouă franciză în Capitală. Aceasta este deținută de către Octavian Bădescu, important om de afaceri român, antreprenor în sectorul serviciilor și investitor, printre proiectele sale anterioare numărându-se Sameday Courier și Retailplus Eastern Europe. Noua franciză, RE/MAX Freedom Group, este un nou start-up în lista birourilor companiei și va fi activă începând din luna august. “Principalul motiv pentru care am luat decizia de a investi într-o franciză imobiliară a fost interesul pe care l-am avut in ultimii ani pentru piața de real estate, mai ales pe segmentul pe care RE/MAX este lider de piață, cel rezidențial, zona pe care sunt…

mai mult >
on

10 ani de pasiune HORNBACH - noua campanie aniversara de publicitate

04 iulie, 2017

Hornbach aniversează 10 ani de la intrarea pe piața din România și, cu această ocazie, a lansat o nouă campanie de publicitate. “10 ani de pasiune Hornbach” surprinde relația dintre clienți și brand, aceasta fiind reprezentată prin pasiunea pentru proiecte de bricolaj. Astfel, noua campanie își propune să arate atât împlinirea unui deceniu pe piața locală a retailerului de materiale de construcții și grădinărit, cât și valorile principale ale brandului. “Prin noua campanie de publicitate subliniem, o dată în plus, că de 10 ani susținem pasiunea pentru proiecte a clienților noștri și credem, cu adevărat, că . De-a lungul acestor ani, pentru a fi alături de clienții noștri, am introdus pe piață conceptul de magazin pentru proiecte, consilierea profesională,…

mai mult >
on

ABB preia business-ul de retele de comunicatii KEYMILE pentru a-si consolida portofoliul de retele digitale si focusul pe software

04 iulie, 2017

Achiziţia susţine oferta ABB AbilityTM în domeniul aplicaţiilor pentru reţele electrice, astfel extinzând oportunităţile de piaţă ABB a anunțat astăzi că a fost de acord să achiziționeze business-ul de comunicaţii al Grupului KEYMILE pentru a-și consolida portofoliul de rețele de comunicații. Achiziţia va aduce cu sine produse cheie, solutii software si de servicii, precum si expertiză în domeniile cercetării şi dezvoltării. Acestea vor spori și mai mult oferta digitală de vârf a ABB, ABB Ability, prin adăugarea de tehnologii de comunicaţii extrem de fiabile, esențiale pentru menținerea rețelelor electrice digitale actuale, dinamice și complexe. Se așteaptă ca tranzacția să se încheie în al treilea trimestru al anului 2017. Ambele părți au convenit…

mai mult >
on

SYMMETRICA: De unde aleg clientii finali sa cumpere pavajul

04 iulie, 2017

Proiectele private reprezintă un procent tot mai mare din piața locală de pavaj, în contextul scăderii investițiilor publice. Astfel, potrivit Symmetrica, liderul pieţei locale de pavele şi borduri vibropresate şi cel mai mare producător autohton, cea mai mare parte a persoanelor fizice care aleg să își monteze pavele în grădinile proprii aleg să facă achiziția din magazine de bricolaj, înțelegând principalele avantaje pe care le oferă acest lucru. “Canalele prin care produsele noastre ajung la clienții finali, persoane fizice, sunt diverse. Însă, 40% dintre aceștia aleg să caute soluțiile de care au nevoie în magazinele Do-It-Yourself. Motivele sunt că aici găsesc nu doar consilierea de care au nevoie, ci și o gamă largă de alte produse conexe”, a afirmat…

mai mult >