Noutati

on

Casa Rusu relanseaza site-ul mobilacasarusu.ro si introduce noi game de produse

27 iunie, 2017

Casa Rusu, compania de retail a principalului producător de mobilier din România, Rus Savitar, anunță relansarea site-ului www.mobilacasarusu.ro într-o formulă mai intuitivă și mai ușor de parcurs. “Într-o eră digitală, online-ul este canalul ideal de a ajunge la clienții noștri și de a le prezenta, în mod activ și rapid, toate noutățile Casa Rusu. Deși produsele noastre sunt de mult și în mediul virtual, am luat decizia unei relansări a site-ului pentru a putea comunica mai ușor cu consumatorii și pentru a le prezenta o gamă cât mai largă, de la mobilier, la produse pentru casă și decorațiuni”, a declarat Cristian Rusu, proprietar al grupului Rus Savitar – Casa Rusu. Astfel, www.mobilacasarusu.ro este acum mult mai intuitiv și mai ușor de navigat. Noua…

mai mult >
on

Tefal Ingenio – Inspira-te, creeaza, gateste!

27 iunie, 2017

Să găteşti nu a fost niciodată mai simplu! Ieşi din banalitate! Vara aceasta redescoperă plăcerea de a găti cu gama Ingenio de la Tefal ce readuce savoarea în bucătăria ta. Între 15 iunie şi 9 august 2017, vino în hypermarket-urile Carrefour, magazinele Billa sau supermaketurile Market și Express și, la fiecare 10 lei cheltuiți, primeşti un punct de loialitate pe care îl transformi în reduceri la gama de vase de gătit Tefal Ingenio! Refresh your cuisine! Cu fiecare 5 puncte acumulate poţi achiziţiona tigăile şi cratiţele din gamă cu o reducere de 50%, iar cu doar 1 punct te bucuri de aceeași reducere la achiziţionarea mânerului detaşabil şi a capacelor ermetice! Lipește punctele pe talonul colector și prezintă-l la casa de marcat împreună cu produsul dorit…

mai mult >
on

Magazinele online pierd peste 50 de miliarde de dolari pe an din cauza cosurilor de cumparaturi abandonate de consumatori

27 iunie, 2017

Site-urile de ecommerce pierd anual peste 50 de miliarde de dolari din cauza coșurilor de cumpărături virutale abandonate de utilizatori, potrivit estimărilor ChatX.ai, un start-up românesc care vine cu o soluție pentru a ajuta magazinele de ecommerce să recupereze o parte din pierderile cauzate de coșurile de cumpărături abandonate. “Studiul Business Insider Intelligence arată că numărul utilizatorilor de aplicații de tip mesagerie este mai mare față de cel al utilizatorilor de aplicații de social networking. Noi am dorit să profităm de acest fapt și am lansat un start-up bazat pe domeniului Inteligenței Artificiale, care dezvoltă chatboți utilizați în comunicarea cu clienții magazinelor online prin Facebook Messenger. Chatboții intră în conversații automatizate…

mai mult >
on

Ariston Thermo: Verificarea tehnica periodica si revizia centralei termice, principalii pasi pentru eficientizarea consumului

26 iunie, 2017

Verificarea tehnică periodică, reviziile anuale și folosirea corectă a echipamentelor sunt principalii pași care contribuie atât la o durată de viață mai lungă a centralei termice, cât și la reducerea costurilor lunare pentru încălzirea locuinței, potrivit Ariston Thermo România, liderul pieței locale de profil. “Majoritatea românilor care au optat pentru instalarea unei centrale termice pe gaz au ales această variantă nu doar din dorința de a avea un plus de confort și independență, ci și datorită costurilor reduse oferite de acest sistem. Însă, pentru a contribui la un randament ridicat și la un consum cât mai scăzut, utilizatorii de centrale termice trebuie să țină cont de anumite acțiuni precum verificarea tehnică periodică și reviziile”, a declarat…

mai mult >
on

Pinum inaugureaza cel mai mare showroom din Europa de Est

23 iunie, 2017

Pinum, parte a grupului italian Nusco și unul dintre cei mai mari jucători pe piața locală de uși, ferestre și parchet, aniversează 25 de ani în România prin lansarea celui mai mare showroom de profil din Europa de Est, cu o suprafață de 1000 mp. În noul spațiu din Șos. Pipera nr. 48 sunt expuse produse din gama premium a unor branduri italiene, în exclusivitate pe piața locală, investiția ridicându-se la aproximativ 400.000 euro. În 2016, Pinum și-a menținut cifra de afaceri la 8 milioane de euro, iar pentru acest an vizează o creștere de cel puțin 15%. Estimările se bazează atât pe extinderea rețelei de distribuție, prin deschiderea noului showroom, pe inaugurarea noii linii de producție PVC ce a avut loc anul acesta, cât și pe dezvoltarea pieței de export…

mai mult >