Noutati

on

2017, anul cu schimbari la nivelul conducerii Rehau Polymer Romania

16 ianuarie, 2017

Rehau, producătorul celor mai performante profile din PVC la nivel european, GENEO, își consolidează poziția de lider al pieței de profile din PVC din România, acordând o atenție permanentă dezvoltării produselor sale, dar și asupra aspectelor ce țin de personal. Recunoașterea și recompensarea angajaților performanți este una dintre politicile ce au ajutat la creșterea REHAU în fiecare dintre cele 170 de sucursale pe care le deține pe glob. Astfel concernul REHAU anunță numirea în funcția de Country Head Rehau România a domnului Adin Tabacu, începând cu luna ianuarie a acestui an. De profesie inginer constructor, dl. Adin Tabacu, în vârstă de 54 ani, a condus șantiere mari din România și Germania în funcțiile de șef de punct de lucru și șef de șantier.…

mai mult >
on

Philips Lighting anunta parteneriatul cu platforma pentru smart home IFTTT

16 ianuarie, 2017

Philips Lighting (Euronext Amsterdam: LIGHT), lider global în produse, sisteme și servicii de iluminat, anunță parteneriatul cu platforma pentru smart home IFTTT în cadrul programului Friends of Hue, oferind o certificare suplimentară a compatibilității Philips Hue cu software-ul IFTTT. Ce este IFTTT? IFTTT aduce împreună aplicațiile preferate, precum cele de prognoză meteo sau de management al contactelor, și le conectează prin intermediul Applet-urilor, totul pentru a crea o nouă experiență în utilizare. Integrate cu sistemele Philips Hue încă din 2013, Applet-urile IFTTT permit conectarea utilizatorului la peste 400 de servicii care să îmbunătățească modul în care este controlată o casă inteligentă. Spre exemplu, utilizatorii pot folosi Applet-uri pentru a…

mai mult >
on

Symmetrica, afaceri de 20 de milioane de euro in 2016

12 ianuarie, 2017

Symmetrica, liderul pieţei locale de pavele şi borduri vibropresate şi cel mai mare producător autohton, a înregistrat în 2016 un business de 20 de milioane de euro, în creștere cu cca. 3% comparativ cu anul anterior. De asemenea, compania a livrat peste 3,2 milioane de metri de produse, mai mult cu 6% față de 2015. „Sectorul privat a fost cel care a susținut în acest an vânzările de prefabricate mici acoperind în mare parte scăderea cererilor pentru investiții cu fonduri bugetare sau comunitare. De altfel, acest lucru a reprezentant principala provocare a pieței de profil, observându-se o scădere a cererii de produse pentru infrastructură, precum borduri sau rigole”, a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica. Astfel, în 2016, Symmetrica a livrat…

mai mult >
on

PIATRAONLINE incepe anul cu investitii si proiecte aniversare

10 ianuarie, 2017

Compania ROCK STAR CONSTRUCT, sub care operează brandul PIATRAONLINE, primul magazin online din România dedicat exclusiv pietrei naturale, încheie anul 2016 cu o cifră de afaceri de peste 5 000 000 Euro, iar pentru 2017 estimează creșteri de peste 40%. Anul 2017 înseamnă primii 10 ani de PIATRAONLINE pe piața finisajelor cu piatră naturală în construcții din România. „Pentru 2017 estimăm o creștere de peste 40% a cifrei de afaceri. Mai mult decât atât, 2017 înseamnă primii 10 ani de PIATRAONLINE, motiv pentru care avem în plan activități aniversare. În plus, ne dorim să explorăm mai mult zona de B2B din România și să creștem piețele din Europa, acolo unde avem deja nenumărați clienți încă din 2014”, menționează Mariana Constantinescu-Brădescu, Managing…

mai mult >
on

Electrolux continua seria “Ingredientul Secret” cu noi gusturi din bucataria nordica

09 ianuarie, 2017

Sursa de inspiratie culinara, Electrolux continua si in anul 2017, seria „The Secret Ingredient”, dezvaluind noi secrete ale gusturilor si texturilor remarcabile. Furnizor ales de 50% dintre chefii europeni cu Stele Michelin, Electrolux prezinta in luna ianuarie povestea bucatariei nordice, avand ca ingredient secret, arome inspirate din preparate traditionale din nordul Europei. “Aromele si preparatele scandinave sunt extrem de generoase si stau la baza multor tendinte culinare. De aceea, si in anul acesta, cu ajutorul platformei “Ingredientul Secret”, celebram noi gusturi de la nivel international si extindem experientele culinare cu retete si tehnici de preparare din bucataria nordica.” a declarat Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager, Electrolux Romania. Cu…

mai mult >