Noutati

on

Carrefour Romania a invitat peste 310.000 de copii sa coloreze indragitele personaje „Trolii”

14 decembrie, 2016

Carrefour România a organizat cea de-a 30-a ediție a tradiționalului concurs de desene pentru copii și a pregătit, cu această ocazie a ediției de Crăciun, planșe de colorat cu haioasele personaje din filmul Trolii, desenele animate îndrăgite de copii, care a cuprins România anul acesta și le-a stimulat imaginația micuților, îndemnându-i să deseneze sau să își creeze eroii preferați. Concursul s-a desfășurat în perioada 21 noiembrie - 15 decembrie, în școlile generale din proximitatea hipermarketurilor Carrefour din întreaga țară, dar și pe platforma online dedicată concursului (https://carrefour.ro/concurs-desene/). În plus, anul acesta, s-au alăturat concursului și școlile din orașul Piatra-Neamț, unde s-a deschis cel mai nou magazin al companiei, dar…

mai mult >
on

Bosch a luat 4 distinctii pentru trei solutii inteligente la CES® 2017

13 decembrie, 2016

La CES® 2017, Bosch prezintă tehnologii conectate, care își propun să facă viața de zi cu zi mai ușoară, mai comodă și mai sigură. În perioada 5-8 ianuarie 2017, furnizorul global de tehnologie și servicii propune soluții inovatoare pentru casele inteligente, orașele inteligente, mobilitatea conectată, Industria 4.0 și tehnologia senzorilor. Înainte de târgul expozițional, compania Bosch a fost premiată la ediția anuală a “Premiilor pentru Inovație CES® 2017”, primind patru premii pentru trei produse inteligente: un încălzitor conectat cu flux și două soluții inovatoare pentru motociclete. Încălzitorul de apă inteligent La categoria Electrocasnice a fost premiată noua generație de încălzitoare de apă Bosch. Cu ajutorul unei aplicații, utilizatorii…

mai mult >
on

Flanco gazduieste ediția de anul acesta a campaniei Portret de Familie

12 decembrie, 2016

Cel mai cunoscut proiect public de fotografie - Portret de Familie – inițiat de Foto Union, începe astăzi în magazinul Flanco Băneasa. Ajunsă la cea de-a șasea ediție, campania de fotografie gratuită va dura 7 zile, până pe 18 decembrie, și se va desfășura într-un spațiu special amenajat din magazin, realizat cu ajutorul Mobexpert. Cei care doresc să își facă lor și celor dragi un cadou memorabil de sărbători pot veni în magazin însoțiți de familie, prieteni sau colegi în fiecare zi pe perioada campaniei, în intervalul 17.00-21.00. ”Portret de Familie este, poate, cel mai frumos cadou pe care-l putem face în preajma Sărbătorilor”, spune Cristian Șuțu, coordonatorul proiectului. ”Și asta pentru că fiecare familie va primi cadou, pe loc, o fotografie…

mai mult >
on

Carrefour sprijina peste 3000 de copii saraci din 15 judete ale tarii

12 decembrie, 2016

Joi, 8 Decembrie, Carrefour Romania a participat la cea de-a 16-a editia a Festivalului Brazilor de Craciun, organizata de Organizatia Salvati Copii, in cadrul careia au fost licitati cei mai frumosi si creativi brazi, conceputi de unii dintre cei mai renumiti designeri romani. In urma licitatiei, Carrefour a luat 8 brazi de Craciun, iar fondurile stranse au fost oferite pentru educatia celor 3000 de copii saraci din 15 judete din Romania. Carrefour Romania a luat 8 dintre brazii licitati in cadrul celei de-a 16-a editii a Festivalului Brazilor de Craciun, organizat de Organizatia Salvati Copii, cu scopul de a le oferi copiilor o viata independenta si decenta, facilitand astfel dreptul la educatie a peste 3000 de copii saraci din 15 judete ale tarii. Printre brazii licitati se numara: „Bradutul…

mai mult >
on

JYSK inregistreaza rezultate record in Romania

09 decembrie, 2016

Cu o creștere semnificativă atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și a EBIT-ului, JYSK a înregistrat rezultate record în anul financiar 2015-2016. Tot mai mulți clienți din România aleg să cumpere produse pentru casă și grădină de la retailerul scandinav JYSK. Ca urmare, JYSK a înregistrat cele mai bune rezultate de până acum în România, ajungând la o cifră de afaceri de 223 de milioane de lei și un EBIT de 28 de milioane de lei în anul financiar 2015-2016. Aceste rezultate sunt cu 61%, respectiv 180% mai mari în comparație cu anul trecut. “Rezultatele foarte bune de anul acesta continuă trendul ascendent al ultimilor ani. Printre motivele pentru care am crescut atât de mult se numără ofertele noastre excelente, campaniile săptămânale și o gamă…

mai mult >