Noutati

on

La șase luni de la deschiderea magazinului din Târgoviște, Leroy Merlin anunță că atrage cu 15% mai mulți clienți în fiecare lună

25 noiembrie, 2021

La șase luni de la deschiderea magazinului din Târgoviște, Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță că înregistrează cu 15% mai mulți clienți în fiecare lună. Pentru următoarele șase luni, compania estimează o creștere de cel puțin 50% a vânzărilor din magazinul Leroy Merlin Târgoviște, comparativ cu cele șase luni de la deschidere. Potrivit reprezentanților companiei, toate categoriile de produse comercializate de Leroy Merlin s-au bucurat de succes în rândul târgoviștenilor, însă s-au remarcat în mod special produsele de grădinărit. Compania anunță că va dezvolta în viitorul apropiat segmentul dedicat produselor de bucătărie, introducând noi game, dar și un serviciu nou ce va asigura montarea acestora.…

mai mult >
on

HORNBACH a inaugurat Târgul de Crăciun cu peste 1.000 de produse specifice Sărbătorilor de Iarnă

23 noiembrie, 2021

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii și grădinărit, păstrează tradiția și, pentru al 14-lea an consecutiv, anunță deschiderea Târgului de Crăciun în cele opt magazine pe care le deține în România. Acesta aduce, cu ocazia ediției 2021, peste 1.000 de produse diferite, special dedicate Sărbătorilor de Iarnă. Târgul este deschis clienților începând cu data de 8 noiembrie 2021, până la începutul lunii ianuarie 2022, și este amplasat pe o suprafață de aproximativ 150 mp în zona de grădină a fiecărui magazin. „Sortimentul din acest an cuprinde circa 1.000 de articole dedicate Crăciunului. Printre acestea se numără 30 de modele de brazi artificiali, mai mult de 100 de modele de globuri de Crăciun simple sau cu LED,…

mai mult >
on

Zitec a dezvoltat noul magazin online al Brico Dépôt pe platforma Magento 2 Commerce Cloud

17 noiembrie, 2021

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, anunță dezvoltarea în parteneriat a noului magazin online Brico Dépôt, unul dintre cei mai mari retaileri de bricolaj prezenți pe piața din România, folosind platforma Magento 2 Commerce Cloud. Aceasta vine în completarea altor acțiuni întreprinse în ultima perioadă de Brico Dépôt pentru a accelera digitalizarea companiei. Zitec a realizat migrarea magazinului online dinspre platforma inițială, creată în Laravel, înspre Magento 2 Commerce Cloud, iar alături de echipa Noper a adăugat multiple îmbunătățiri în zona de UX/UI. Noua platformă de eCommerce a Brico Dépôt soluționează astfel numeroase limitări anterioare, prezente atât la…

mai mult >
on

Ariston România și Crucea Roșie Română au facilitat accesul la apă caldă pentru 240,199 de beneficiari în cele patru ediții ale campaniei Comfort Challenge

17 noiembrie, 2021

Ariston România, liderul pieței locale de centrale termice și boilere electrice, a finalizat cea de-a patra ediție a campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge realizată în parteneriat cu împreună organizația Crucea Roșie Română. În cei patru ani, 2.150 de echipamente performante de încălzire a apei au fost donate către 1.238 de instituții de învățământ, cămine de bătrâni și centre medicale din țară, oferind astfel acces la apă caldă pentru 240,199 de persoane. În cadrul ediției din 2021, implementată la nivel național cu sprijinul parternerului deja tradițional - Crucea Roșie Română, Ariston a donat 658 de echipamente termice de ultimă generație către 369 de instituții din întreaga țară, de care beneficiază în prezent peste 74,917 de copii…

mai mult >
on

12-19 noiembrie: Black Friday la PIATRAONLINE

12 noiembrie, 2021

Prima ediție a campaniei derulată timp de 8 zile, aduce stocuri masive, disconturi între 5% și 50% și ediții limitate în online și în showroom Începând cu 12 noiembrie, PIATRAONLINE dă startul celui mai așteptat eveniment de shopping al anului și invită clienții, arhitecții, designerii și pasionații de amenajări interiore sau exterioare să se bucure de o ediție prelungită a campaniei Black Friday. Timp de 8 zile, furnizorul de piatră naturală își propune să transforme ideile creative și planurile de amenajare mereu amânate în prioritatea momentului și să fie partenerul proiectelor de renovare, construire sau decorare, astfel încât casa mult visată să devina realitate. Cu această ocazie, PIATRAONLINE pune la bătaie produse în valoare de peste 3.000.000…

mai mult >