Noutati

on

La Veranda, Craciunul se simte ca acasa

07 decembrie, 2016

Încă un an se apropie de final, astfel că Veranda - primul mall de proximitate din capitală, situat în cartierul Obor – a pregătit numeroase surprize pentru cei care îi vor trece pragul în „luna cadourilor”. Astfel, până pe 18 decembrie, cumpărăturile în valoare de minimum 200 RON pot aduce nenumărate premii, iar vizitatorii mallului vor avea ocazia să asculte grupuri de colindători şi să se bucure de târgul de Crăciun şi de atelierele şi spectacolele organizate în parteneriat cu Fundaţia United Way, Colombina şi Teatru la Cinema. „Încă de la lansare, Veranda s-a bucurat de un număr mare de vizitatori, care ne-a depăşit aşteptările. Nu cred că există barometru mai bun pentru măsurarea succesului unui astfel de proiect, şi ne dorim să menţinem această…

mai mult >
on

Lindab Romania trece testul timpului - 20 de ani de la construirea primei hale metalice in Romania

07 decembrie, 2016

Lindab marcheaza anul 2016 ca fiind aniversarea a 20 de ani de la construirea primei hale metalice in Romania. Secretele care pot fi dezvaluite si care stau la baza longevitatii acestui segment de business a companiei Lindab in Romania sunt: calitatea produselor, consultanta specializata, solutiile complete 100% personalizate, seriozitatea, experienta echipei si desigur, partenerii. Succesul ar fi imposibil fara sprijinul partenerilor si clientilor care si-au dezvoltat afacerile bazandu-se pe solutiile oferite de Lindab, atat pentru constructia de cladiri simple bazate pe structuri cu greutate proprie redusa precum depozite, unitati de productie, sali de sport sau spatii comerciale, cat si pentru cladiri mai complexe, cum ar fi cladirile de birouri cu pereti cortina, showroomuri, anexe si…

mai mult >
on

Mapei in Piata Domului din Milano - De la dale de granit la mozaic de sticla

07 decembrie, 2016

Milano, metropola nord-italiană a regiunii Lombardia, este considerată una dintre capitalele lumii designului, fiind în același timp și gazda picturii „Cina cea de Taină” a lui Leornado da Vinci. Domul din Milano, mănăstirea Santa Maria delle Gratie, Galeria de artă Brera sau Castelul medieval Sforzesco reprezintă mărturia secolelor de reprezentare prin artă a valorilor materiale și spirituale ale civilizației latine. Reabilitare de proporții gotice În vara anului 2014, vizitatorii faimoasei Piețe a Domului din Milano au putut fi martorii intervențiilor de reabilitare a pavajului. Lucrările s-au încheiat în toamna aceluiași an și au presupus renovarea a 5000m², însemnând jumătate din suprafața totală a pieței, costurile ridicându-se la cca 1 milion de euro.…

mai mult >
on

Flanco are un nou Director de Marketing

06 decembrie, 2016

Cu o experiență de peste 15 ani în marketing și comunicare, Antonela Ciucașu s-a alăturat echipei Flanco Retail începând de luna aceasta, pe poziția de Director de Marketing. Anterior, ea a ocupat, timp de peste 4 ani, funcția de Head of Marketing & PR Manager pentru Sun Plaza Shopping Center, în cadrul CBRE România. ”Antonela are o experiență vastă în domeniu, creând și implementând strategii de marketing și comunicare pentru companii de dimensiuni mari și medii din sectoare diverse, de la bancar și auto, la telecom și retail”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. ”Sunt convins că expertiza ei foarte diversă și foarte relevantă pentru noi, de la strategie și planificare, la PR, cercetare, branding și online se va dovedi extrem de valoroasă pentru Flanco și…

mai mult >
on

Saint-Gobain isi consolideaza pozitia in industria sticlei plane din Romania

06 decembrie, 2016

Saint-Gobain achiziţionează întregul capital social al companiei românești Pietta Glass Working, care activează în domeniul procesării sticlei pentru aplicaţii industriale și al elementelor vitrate pentru fațade. Cifra de afaceri estimată pentru 2016 este de 20 milioane Euro, cu un puternic potențial de creștere în următorii ani. Saint-Gobain Glass este prezentă pe piaţa din România din 2006, cu producţie de sticlă plană, sticlă cu depuneri metalice şi sticlă laminată. Achiziția va permite Grupului francez să îşi extindă amprenta industrială pentru a servi şi mai eficient piaţa mondială de faţade, aflată în continuă creştere și pentru a-şi întări poziția în piaţa aplicațiilor industriale, cu o bază de costuri optimizată. Tranzacția survine…

mai mult >