Noutati

on

Saint-Gobain Building Glass Romania aniverseaza 10 ani de la intrarea pe piata

04 octombrie, 2016

Bucuresti, 30 septembrie 2016 - Saint-Gobain Glass Romania, liderul pietei locale de sticla, a realizat, in cei 10 ani de la intrarea pe piata locala, investitii de cca. 180 de milioane de euro, fondurile fiind alocate in dezvoltarea celei mai mari unitati de productie de sticla din tara noastra si din regiune. Compania detine una dintre cele mai mari investitii greenfield din Romania de dupa ‘90 Compania, parte a grupului francez Saint-Gobain, a intrat pe piata din Romania in 2005, in acelasi an punand piatra de temelie a unitatii de productie de la Calarasi – cea mai mare investitie greenfield de dupa ’90, din tara noastra. Fabrica a fost inaugurata in 2007, iar pana in acest moment investitiile alocate au ajuns la cca. 180 de milioane de euro. Investitia initiala, de 135 de milioane…

mai mult >
on

Proiectul tau e doar al tau

04 octombrie, 2016

Bucuresti, 03 octombrie 2016 - Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, lanseaza o noua campanie de publicitate, care transpune tematica libertatii in contextul propriului camin - un loc in care nu exista regulile sau cerintele din exterior. Astfel, mesajul cheie este „Proiectul tau e doar al tau“, avand rolul de a incuraja orice client de a intreprinde proiecte diverse, in care sa isi puna amprenta. Libertatea intre proprii pereti, sarbatorita in noua campanie de publicitate Prin noua campanie de toamna, care se va defasura la nivel european, Hornbach realizeaza, din punct de vedere al continutului, un corespondent al campaniei din primavara acestui an. Astfel, daca in luna martie accentul a fost pus pe sentimentul profund de libertate…

mai mult >
on

MedLife inaugureaza prima hyperclinica in Ploiesti

30 septembrie, 2016

29 septembrie 2016, Ploiesti - MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania, anunta deschiderea primei clinici din Ploiesti. Hyperclinica MedLife Ploiesti pune la dispozitia ploiestenilor servicii integrate de ambulator, imagistica si analize de laborator, toate sub acelasi acoperis. A 17-a Hyperclinica din portofoliul MedLife Noua unitate este rezultatul unei investitii de peste 700.000 de euro si ofera pacientilor investigatii si tratamente pentru 22 de specialitati medicale, printre care pediatrie, ORL, gastrointerologie, ortopedie, dermatologie, chirurgie generala sau neurochirurgie. Hyperclinica MedLife Ploiesti se intinde pe o suprafata de 700 de metri patrati, este dispusa pe doua nivele si cuprinde 14 de cabinete medicale destinate consultatiilor si investigatiilor…

mai mult >
on

Majoritatea vanzarilor sunt generate de profilele destinate fatadelor cortina

30 septembrie, 2016

Bucuresti, 28 septembrie 2016 - Potrivit Reynaers Aluminium Romania, unul dintre liderii europeni pe segmentul solutiilor de aluminiu pentru sectorul de constructii, cea mai vanduta categorie de produse pe piata locala este reprezentata de profilele destinate fatadelor cortina pentru cladirile de birouri. Astfel, acest segment este majoritar in business-ul companiei, generand 60% din vanzari, respectiv cca. 4,8 milioane de euro in acest an. Segmentul usi glisante se afla in crestere Pe plan secund in topul celor mai vandute categorii de produse de catre Reynaers se afla, cu 30% din vanzari, reperele pentru usi si ferestre, restul de 10% din cifra de afaceri a Reynaers fiind atribuit reperelor pentru usi glisante, un segment aflat in plina dezvoltare. Astfel, potrivit datelor companiei, cererea…

mai mult >
on

Cat aloca romanii pentru pavajul curtilor

27 septembrie, 2016

Bucuresti, 21 septembrie 2016 - Suma medie pe care o aloca romanii pentru pavarea curtii se situeaza intre 10.000 si 15.000 de lei, respectiv peste 3.500 euro, suprafata amenajata cu acest buget fiind de 150-250 metri patrati, potrivit Symmetrica, liderul pietei locale de pavele si borduri vibropresate si cel mai mare producator autohton. Aleile pietonale si de acces auto, primele pe lista investitiilor Conform datelor Symmetrica, segmentul persoanelor fizice castiga tot mai mult teren in business-ul companiei, pe masura ce clientii inteleg avantajele pe termen lung pe care le ofera pavajul, in detrimentul asfaltului. La acest moment, zonele vizate cu precadere de acest tip de investitie sunt caile de acces, atat cele pietonale, cat si cele auto. ”Tinta principala a clientilor este in primul…

mai mult >