Noutati

Bosch Professional

Hornbach va comercializa gama de maşini şi accesorii BOSCH Professional

23 august, 2016

Bucureşti, 23 august 2016 Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, introduce gama BOSCH Professional în sortimentaţia permanentă, devenind astfel prima reţea de bricolaj din România ce va lista aceste produse într-o gamă lărgită, disponibile până acum doar pentru comerţul de specialitate. Astfel, meşterii şi clienţii interesați de produse profesionale vor putea găsi, de acum, și gama BOSCH Professional în cele şase magazine Hornbach din țară. „În ultimii ani, datorită sortimentului extins, a serviciilor adaptate perfect cerințelor concrete, a stocurilor constituite inteligent și a celui mai bun raport preț-calitate, Hornbach a reușit să atragă tot mai mulţi clienți profesioniști din sectorul meșteșugăresc…

mai mult >
Colectia TEX - Back to school

Noua colectie de imbracaminte TEX, Back to School

23 august, 2016

București, 23 august 2016: Vacanța de vară e pe sfârșite, iar, pentru că școala este un amestec între joacă și învățare, modul în care îți îmbraci copilul este esențial pentru ca acesta să aibă parte de experiențe memorabile, alături de prieteni și colegi. Pregătește-l pe cel mic de un nou an în care să fie super-îmbrăcat cu noua colecție Carrefour TEX, marcă proprie, Back to school, care oferă haine comode, de calitate, la prețuri accesibile oricui, și este disponibilă în hypermarketurile Carrefour cu excepția magazinelor Carrefour Unirii, Vitantis, Buzău și Oradea Lotus, în perioada 18 august- 21 septembrie. „Viețile noastre devin din ce în ce mai aglomerate și tindem să neglijăm lucrurile cu adevărat importante, cum ar fi momentele petrecut…

mai mult >
Schneider Electric

Schneider Electric lansează opțiuni de baterii Li-ion

22 august, 2016

Bucureşti, iunie 2016 – Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei şi automatizări, a decis să utilizeze baterii cu litiu-ion (Li-ion) ca o alternativă la bateriile clasice cu plumb și acid (VRLA) pentru majoritatea soluțiilor UPS trifazate din portofoliul său. „Deși bateriile VRLA rămân tehnologia dominantă de stocare a energiei în UPS-uri datorită preţurilor mici şi fiabilităţii ridicate, bateria litiu-ion devine o opţiune din ce în ce mai atractivă pentru un segment tot mai mare de clienţi”, spune Pedro Robredo, Vice President Secure Power Systems, Schneider Electric. „Deşi preţurile iniţale rămân mai ridicate în comparaţie cu cele ale bateriilor VRLA, diferenţa de cost s-a redus semnificativ în ultimii ani. Mai mult decât…

mai mult >
Velis Evo

Ariston Thermo lanseaza noile modele de boilere cu design special VELIS Evo

12 august, 2016

București, 18 iulie 2016 Ariston Thermo România, liderul pieţei locale de centrale termice şi boilere electrice, completează gama de boilere electrice cu două noi modele performante, care, datorită tehnologiilor utilizate și designului unic, se adresează segmentului de clienţi premium, ce îşi doresc produse exclusiviste care conferă confort şi economii, dar, în acelaşi timp, completează în mod armonios ambientul locuinţei. Astfel, noile modele Velis Evo și Velis Evo Plus mențin caracteristicile de bază ale gamei din care fac parte și prezintă un design minimalist, de top. De asemenea, modelul Velis Evo Plus are un aspect cromat unic, aducând un plus de eleganţă şi stil în orice tip de ambientare. Un alt elemente diferenţiator pentru gama Velis este faptul ca toate…

mai mult >
Mihai Marcu - Medlife

MedLife a inregistrat in primul semestru afaceri de 58,72 milioane euro

12 august, 2016

MedLife a înregistrat în primul semestru afaceri de 58,72 milioane euro, în creștere cu 32,7% față de aceeași perioadă a anului trecut Compania a semnat o nouă tranzacție și va contracta un nou credit pentru achiziții în valoare de 20 milioane euro 4 august, București: MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, anunță rezultatele financiare aferente primului semestru din acest an, raportând o cifră de afaceri cumulată la nivel de grup în valoare de 58,72 milioane euro, în creștere cu 32,7% față de aceeași perioadă din 2015, când compania a înregistrat o cifră de afaceri de 44,25 milioane euro. “În ultima perioadă am avut o activitate foarte intensă și ne-am consolidat poziția, atât prin proiecte de tip green field, cât și prin…

mai mult >