Noutati

on

Praktiker România lansează noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”

22 iunie, 2015

Bucureşti, iunie, 2015 - Praktiker România a lansat noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”, ce susține repoziționarea brandului pe un teritoriu emoțional, relevant și distinct, în segmentul “Do It Yourself”. Campania a fost lansată printr-o serie de trei spoturi TV ce continuă să ofere noi valențe ideii de atașament al românilor pentru locuințele lor, mesaj central al campaniei umbrelă “De la casă la acasă” demarate în 2014. “Obiectivul principal al campaniei este consolidarea poziției brandului în noul context al pieței de bricolaj. Întărim cu această ocazie promisiunea Praktiker, aceea de a oferi o foarte mare varietate de produse la prețuri accesibile, prin care clienții își pot transforma spațiul personal în acasă”, a…

mai mult >
on

Care este salariul minim necesar pentru achizitionarea unui apartament, cu credit bancar

19 iunie, 2015

Salariul pe care trebuie să îl ai ca să îţi cumperi un apartament decent diferă de la un oraş la altul şi de la o regiune la alta. Cele mai mari discrepanţe sunt în sudul ţării, unde există şi cea mai scumpă piaţă imobiliară, cea din Capitală. În Bucureşti, preţul mediu al unui apartament de 50 de metri pătraţi, cu două camere a ajuns la aproximativ 52.000 de euro. O familie are nevoie de venituri de 3.000 de lei pe lună ca să poată cumpăra apartamentul printr-un credit ipotecar pe 30 de ani, la o dobândă de 5% şi un grad de îndatorare de 50%. La polul opus sunt oraşe precum Zimnicea, în care piaţa imobiliară şi nivelul de trai sunt atât de mici, încât un apartament costă aproximativ 10.000 de euro. Cam cât o maşină. Calculatoarele brokerilor de…

mai mult >
on

Hornbach deschide in toamna magazinul din Sibiu

18 iunie, 2015

Potrivit unor informatii obtinute de catre wall-street.ro, nemtii de la Hornbach vor deschide in perioada septembrie-octombrie a acestui an viitoarea unitate din Sibiu, un spatiu comercial de circa 10.000 mp in care vor lucra aproximativ 100 de angajati. Intr-un comunicat oficial dat publicitatii de catre retailerul german in toamna anului trecut, Hornbach anunta achizitia terenului pe care s-a situat fostul magazin OBI, un spatiu de circa 10.000 de metri patrati, care pe parcursul acestui an ar fi urmat sa fie adaptat dupa modelul lantului german de magazine, cu spatii extinse de vanzare si zone tematice dedicate cumparaturilor. „Hornbach a preluat fosta locatie OBI din Sibiu, inchisa inca din luna iulie a acestui an (2014 – n.red), si, in urmatoarea perioada, vom incepe reamenajarea…

mai mult >
on

Romanii isi renoveaza singuri casele cu ajutorul informatiilor de pe internet

15 iunie, 2015

Bucureşti, 15 iunie, 2015 - Site-ul MisiuneaCasa.ro, detinatorul celui mai mare forum din domeniul constructiilor din Romania, a realizat un studiu despre preferintele romanilor privind interesul acordat domeniului de constructii si design si modul preferat de achizitie al articolelor pentru casa. Studiul s-a desfasurat in perioada 30 aprilie - 30 mai 2015, la nivel national, pe un esantion de 1.387 repondenti, utilizatori ai platformei online Misiunea Casa. Studiul realizat de MisiuneaCasa.ro arata ca romanii prefera sa se ocupe singuri de procedurile ce tin de amenajarea si renovarea casei, apeland la surse viabile, concise si de incredere, pentru a le servi drept ghid. In acest sens, internetul este principala sursa de informare, in special site-urile de specialitate. Peste 80% dintre…

mai mult >
on

Praktiker a premiat creativitatea în cadrul concursului “DIY Practic”

12 iunie, 2015

București, 11 iunie 2015 - Praktiker, unul dintre cele mai iubite brand-uri de Do It Yourself, în parteneriat cu Breslo.ro – comunitatea de handmade din România, a organizat, în perioada 28 aprilie-26 mai 2015, concursul ”DIY Practic”. Evenimentul de decernare a premiilor a avut loc în magazinul Praktiker Militari, bucurându-se de participarea pasionaţilor de DIY. Finaliştii concursului au pus în practică, în cadrul evenimentului, proiectele pentru care au fost selectați, având la dispoziţie materiale în valoare de 300 RON, disponibile în magazinul Praktiker. Fiecare finalist a fost sprijinit în replicarea proiectului câştigător de către o echipă de susţinători, formată din jurnalişti, bloggeri şi alţi invitaţi la eveniment, reușind să construiască o atmosferă…

mai mult >