Noutati

on

Praktiker lanseaza o noua campanie promotionala cu mii de premii de sezon

06 iulie, 2015

București, iulie 2015 - Praktiker lansează campania promoțională a lunii iulie, prin care toți clienții care achiziționează produse în valoare de peste 200 RON primesc automat 1 L de bere Bucegi®. Campania se desfășoară în colaborare cu HEINEKEN România, în perioada 1 - 31 iulie 2015, în toate magazinele Praktiker din București și din ţară. “Obiectivul nostru este să creăm o experiență de cumpărare completă pentru clienții Praktiker. Astfel, oferim o gamă extinsă de peste 40 000 de produse și servicii conexe, aducem tot timpul produse noi și ne extindem rețeaua, și poate cel mai important, oferim un preț corect. În plus, clienții care fac cumpărături în magazinele Praktiker primesc întotdeauna și un cadou” a declarat Mirela Ochiană, Marketing…

mai mult >
on

MAPEI Romania, crestere de 9% a cifrei de afaceri în 2014

03 iulie, 2015

Bucureşti, 1 iulie 2015 – MAPEI România, compania locală a concernului italian MAPEI, aînregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 40,01 milioane de lei, în creştere cu 9% faţă de rezultatul pecare-l obţinuse cu un an înainte. Evoluţia companiei a contrastat puternic cu scăderea de ansambluînregistrată anul trecut de piaţa construcţiilor, de aproape 7% conform datelor oficiale. “Printr-o coincidenţă, creşterea noastră a fost practic identică celei înregistrate la nivel globalde MAPEI, afacerile grupului crescând de la 2,1 miliarde de euro în 2013, la 2,3 miliarde de euro în2014”, a comentat Florin Ciobanu, directorul general al MAPEI România. De asemenea, compania a încheiat anul 2014 în registru pozitiv din punct de vedere alprofitului, după ce 2013 adusese…

mai mult >
on

Praktiker România lansează noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”

22 iunie, 2015

Bucureşti, iunie, 2015 - Praktiker România a lansat noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”, ce susține repoziționarea brandului pe un teritoriu emoțional, relevant și distinct, în segmentul “Do It Yourself”. Campania a fost lansată printr-o serie de trei spoturi TV ce continuă să ofere noi valențe ideii de atașament al românilor pentru locuințele lor, mesaj central al campaniei umbrelă “De la casă la acasă” demarate în 2014. “Obiectivul principal al campaniei este consolidarea poziției brandului în noul context al pieței de bricolaj. Întărim cu această ocazie promisiunea Praktiker, aceea de a oferi o foarte mare varietate de produse la prețuri accesibile, prin care clienții își pot transforma spațiul personal în acasă”, a…

mai mult >
on

Care este salariul minim necesar pentru achizitionarea unui apartament, cu credit bancar

19 iunie, 2015

Salariul pe care trebuie să îl ai ca să îţi cumperi un apartament decent diferă de la un oraş la altul şi de la o regiune la alta. Cele mai mari discrepanţe sunt în sudul ţării, unde există şi cea mai scumpă piaţă imobiliară, cea din Capitală. În Bucureşti, preţul mediu al unui apartament de 50 de metri pătraţi, cu două camere a ajuns la aproximativ 52.000 de euro. O familie are nevoie de venituri de 3.000 de lei pe lună ca să poată cumpăra apartamentul printr-un credit ipotecar pe 30 de ani, la o dobândă de 5% şi un grad de îndatorare de 50%. La polul opus sunt oraşe precum Zimnicea, în care piaţa imobiliară şi nivelul de trai sunt atât de mici, încât un apartament costă aproximativ 10.000 de euro. Cam cât o maşină. Calculatoarele brokerilor de…

mai mult >
on

Hornbach deschide in toamna magazinul din Sibiu

18 iunie, 2015

Potrivit unor informatii obtinute de catre wall-street.ro, nemtii de la Hornbach vor deschide in perioada septembrie-octombrie a acestui an viitoarea unitate din Sibiu, un spatiu comercial de circa 10.000 mp in care vor lucra aproximativ 100 de angajati. Intr-un comunicat oficial dat publicitatii de catre retailerul german in toamna anului trecut, Hornbach anunta achizitia terenului pe care s-a situat fostul magazin OBI, un spatiu de circa 10.000 de metri patrati, care pe parcursul acestui an ar fi urmat sa fie adaptat dupa modelul lantului german de magazine, cu spatii extinse de vanzare si zone tematice dedicate cumparaturilor. „Hornbach a preluat fosta locatie OBI din Sibiu, inchisa inca din luna iulie a acestui an (2014 – n.red), si, in urmatoarea perioada, vom incepe reamenajarea…

mai mult >