Noutati

on

Praktiker a premiat creativitatea în cadrul concursului “DIY Practic”

12 iunie, 2015

București, 11 iunie 2015 - Praktiker, unul dintre cele mai iubite brand-uri de Do It Yourself, în parteneriat cu Breslo.ro – comunitatea de handmade din România, a organizat, în perioada 28 aprilie-26 mai 2015, concursul ”DIY Practic”. Evenimentul de decernare a premiilor a avut loc în magazinul Praktiker Militari, bucurându-se de participarea pasionaţilor de DIY. Finaliştii concursului au pus în practică, în cadrul evenimentului, proiectele pentru care au fost selectați, având la dispoziţie materiale în valoare de 300 RON, disponibile în magazinul Praktiker. Fiecare finalist a fost sprijinit în replicarea proiectului câştigător de către o echipă de susţinători, formată din jurnalişti, bloggeri şi alţi invitaţi la eveniment, reușind să construiască o atmosferă…

mai mult >
on

Praktiker lanseaza o noua campanie promotionala cu peste 100.000 premii in vouchere de combustibil

15 mai, 2015

Praktiker România lansează o nouă campanie promoțională prin care clienții magazinelor Praktiker primesc la cumpărături, peste 100.000 de vouchere de combustibil. Clienţii Praktiker care fac cumpărături de cel puţin 500 lei pe un singur bon de casă, primesc 4 vouchere de combustibil în valoare totală de 40 de lei. Campania se derulează până pe 31 mai 2015, în toate cele 28 de magazine Praktiker din București și din ţară. “Prin aceasta campanie promoțională, dorim să răsplătim clienții Praktiker și să le oferim premii atractive. Campania are la bază un mecanism simplu, practic. Astfel, în baza cumpărăturilor efectuate, clienții noștri primesc vouchere de combustibil, valabile in benzinariile LUKOIL de pe teritoriul României. Este o campanie cu notorietate…

mai mult >
on

Praktiker a inregistrat in T1 vanzari cu 12,4% mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut

07 mai, 2015

Praktiker România încheie primul trimestru din 2015 cu o creștere de 12,4% a vânzărilor, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. După preluarea companiei de către omul de afaceri de origine turcă Omer Susli, la sfârșitul lunii februarie 2014, rezultatele evolutive au început să apară, ca urmare a programului de optimizare și de repoziționare a brandului Praktiker pe piața de DIY. Praktiker a încheiat 2014 cu o creștere totală a vânzărilor de aproximativ 3,2% față de anul precedent. Acesta a fost primul an cu creșteri în vânzări pentru companie, după patru ani consecutivi de scădere. Trendul crescător al vânzărilor s-a menținut și în primul trimestru al acestui an. Astfel, pe lângă evoluția cifrelor de vânzări, Praktiker România declară pentru…

mai mult >
on

ROCHE BOBOIS deschide primul showroom in Bucuresti

29 aprilie, 2015

București, 28 aprilie 2015 – Compania franceză Roche Bobois, lider mondial în retail și design de mobilier și decorațiuni de lux a deschis azi primul magazin în București. Impresionantul showroom, care se întinde pe o suprafață de 600 mp, este amplasat în centrul orașului și este conceput pentru a permite clienților să experimenteze direct stilul de viață francez – L’Art de Vivre. “Cererea în continuă creștere pentru mobilier de lux din partea clienților români cu gusturi rafinate a stat la baza deciziei noastre de a lansa un brand precum Roche Bobois în România. Suntem încântați să expunem produsele și obiectele Roche Bobois, brand recunoscut pentru creativitatea, calitatea și inovația de care a dat dovadă în permanență. Sperăm ca amprenta noastră…

mai mult >
on

Targul BIFE-SIM – crestere cu 5% fata de editia precedenta

28 aprilie, 2015

In luna septembrie la ROMEXPO are loc cel mai mare eveniment dedicat industriei de mobila – BIFE – SIM – Targ international de mobila, echipamente si accesorii. Companii importante din Romania si din strainatate isi rezerva deja spatiile de expunere si se pregatesc sa impuna tedintele in domeniu pentru urmatoarea perioada. Interes ridicat pentru participarea la BIFE-SIM Incepute in luna martie, inscrierile la BIFE-SIM continua in ritm alert, iar din centralizarile organizatorilor rezulta un interes crescut pentru participarea la eveniment. Pana in acest moment, se observa un trend ascendent fata de editia precedenta, cresterea fiind de 5% atat in ceea ce priveste numarul de expozanti, cat si suprafata de expunere, 68 de companii din Romania si din strainatate ocupand deja o suprafata…

mai mult >