Noutati

on

REHAU sprijina TRIADA MTB 2014

11 iulie, 2014

Recunoaştere şi admiraţie pentru performanţele cicliştilor profesionişti şi amatori REHAU sprijină în acest an cea mai importantă competiţie de mountain bike (MTB) din România , TRIADA MTB ajunsă la a treia ediţie. Bucureşti, 11 iulie 2014. În zilele de 14 şi 15 iunie, la Braşov s-a desfăşurat prima ediţie din cadrul competiţiei de MTB – denumită BRAŞOV XCM care a aliniat la start un număr de 400 de concurenţi. Aceştia au avut la dispoziţie două trasee diferite ca distanţă şi ca dificultate. Profesioniştii au ales traseul lung cu o lungime de 69 de kilometri şi o diferenţă de nivel de aproximativ 3.000 de metri. Câştigătorul acestui traseu a parcurs distanţa în 3 orei 45 de minute şi 25 de secunde. Trofeul pentru această performanţă i-a fost înmânat…

mai mult >
on

Praktiker se repoziţionează într-un specialist DIY soft affordable

30 iunie, 2014

Compania Praktiker România a demarat campania de imagine „De la casa la acasă”, din dorinţa de a repoziţiona brandul Praktiker pe piaţa de DIY din România. Campania vine în întâmpinarea clienţilor cu noi soluţii pentru personalizarea casei într-o manieră dinamică şi prietenoasă, diferită faţă de ce exista până acum în piaţa de DIY. Mai mult, începând din această vară, Praktiker îmbunătăţeşte experienţa de cumpărare printr-o semnalistică mai bună în magazine şi expoziţii care vor pune în valoare produsele şi atelierele prin care clienţii vor experimenta produse inovative. De asemenea, marca proprie Praktiker va cuprinde o gamă mai largă de produse, pe mai multe categorii. Astfel, compania îşi doreşte să vină întotdeauna în întâmpinarea…

mai mult >
on

Henkel investeşte în educaţie pentru a construi un viitor mai bun

26 iunie, 2014

Henkel România anunță demararea proiectului „Creșterea calificării lucrătorilor de finisări în construcții prin participarea la cursuri de calificare în domeniile lucrător finisor pentru construcții și mozaicar-faianțar” ID POSDRU/164 /2.3 /S/138898, destinat muncitorilor din construcţii, având ca principal obiectiv ridicarea nivelului de pregătire profesională. Proiectul se va desfăşura pe parcursul a 18 luni la nivel naţional şi este co-finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013. Alături de cei doi parteneri, Fundația Româno - Germană CPPP Timișoara și Fundația Româno Germană Sibiu, Henkel România derulează acest program educaţional în completarea acţiunilor de promovare…

mai mult >
on

Eficienţă energetică cu sistemele de climatizare AVI Compact

25 iunie, 2014

AVI Compact furnizează cele mai performante şi eficiente sisteme de climatizare pentru segmentul rezidenţial, fiind şi principalul distribuitor de echipamente Daikin în România. Din 2014, sistemul de climatizare Ururu Sarara, marca Daikin, este disponibil la AVI Compact. Ururu Sarara este primul şi singurul sistem din lume care combină într-o singură unitate răcirea, încălzirea, purificarea aerului, ventilaţia, umidificarea, dezumidificarea cu aport de aer proaspăt. Prin folosirea unui agent frigorific ecologic şi cu un nivel înalt de eficienţă (R32), Ururu Sarara este cel mai eficient sistem, din punct de vedere energetic, fiind clasificat în categoria A+++. O altă funcţie importantă a sistemului este curăţarea automată a filtrului, care scade consumul de energie…

mai mult >
on

Ciprian Oprea, MCA Grup: Ironie. Noi ne extindem la export, iar piaţa locală a uşilor de garaj va fi atacată de producători străini

25 iunie, 2014

Ciprian Oprea, CEO-ul celui mai mare producător local de uşi de garaj, MCA Grup, se aşteaptă ca piaţa românească să fie atacată de noi jucători din Estul Europei şi chiar din Italia. Mult-aşteptatele influenţe din Vest în ceea ce priveşte maturizarea pieţei de uşi secţionale se fac simţite şi în România, este de părere Oprea. „Ceea ce simt este trecerea spre profesionalism. De aceea mă aştept ca în perioada următoare middle size companies (n.r. - companii mijlocii) din Estul Europei, precum şi small size companies (n.r. – compani mici) din Italia, de exemplu, să pătrunda pe piaţa românească. Acest gen de companii ne vor afecta direct pe noi şi pe cei mai mici decât noi, nu şi companiile care sunt reprezentantele unor nume de renume internaţional în…

mai mult >