Noutati

on

Miele confirma cresterea si la nivel de grup, +6,5% in 2020

17 februarie, 2021

Cifra de afaceri de 4,5 miliarde de euro Aspiratoarele si echipamentele frigorifice, vedetele anului 2020 Cu o cifra de afaceri de 4,5 miliarde de euro in 2020, cel mai mare producator mondial de echipamente electrocasnice premium depaseste toate provocarile si confirma soliditatea brandului. Astfel, grupul Miele incheie anul fiscal cu un avans considerabil, de +6,5%, dublu fata de rezultatele inregistrate in 2019. Considerat de catre Comitetul Executiv al Miele un real montaigne rousse, 2020 a parut un an de sacrificiu, in special in perioada martie-mai, cand brandul a fost nevoit sa opreasca productia de serie in toate fabricile sale. Perioada de vara a adus insa un apetit crescut al clientilor pentru electrocasnice premium, in special ca urmare a redirectionarii fondurilor de calatorii…

mai mult >
on

4 Mituri despre ingrijirea hainelor – adevarat sau fals?

16 februarie, 2021

Cum faci ca hainele tale sa arate ca noi dupa purtare indelungata? Ce-ti doresti: culorile sa ramana vii, tesaturile sa fie moi. Cum reusesti asta? Pai, ingrijindu-ti hainele cat mai bine. Usor de spus, mai ales cand esti bombardat/a cu atatea informatii, incat nu mai stii ce sa crezi si ce nu. Apropo, stiai ca mai mult de jumatate dintre romani (56%) declara ca isi cumpara haine, incaltaminte sau accesorii vestimentare de cel putin cateva ori pe luna? Cel putin inainte de pandemie... Informatia este conform unui studiu realizat de agentia de cercetare de piata Mkor Consulting. Dar hai mai bine sa analizam cateva mituri despre ingrijirea hainelor si sa stabilim care sunt adevarate si care false. Mitul 1 – Putem indeparta petele de pe haine cu ajutorul produselor cosmetice Nenumarate articole…

mai mult >
on

Club Tefal continua si in 2021 cu noutati si inspiratie

15 februarie, 2021

Din 2018, ai fost mereu aici! Ai gatit, te-ai inspirat, ai schimbat pareri si ai impartasit cele mai delicioase retete. Si atunci, dar si acum, stii ca ai ajuns in locul potrivit - in Club Tefal, comunitatea celor pasionati de experiente gastronomice unice si produse care iti fac viata mai usoara. Si anul acesta suntem impreuna si ne bucuram sa iti aducem super vesti! Am introdus pentru tine o noua categorie de produse: tigai, oale si oale sub presiune, pentru o experienta completa de cooking. Esti nou in Club Tefal? Invata din tainele celor cu experienta in comunitate si afla cum poti schimba punctele adunate pe produse minunate, daca achizitionezi electrocasnice Tefal pentru bucatarie sau articole din segmentul: tigai, oale ori oale sub presiune. Ce trebuie sa faci? • Cumperi orice produs…

mai mult >
on

CESAROM lanseaza 25 de colectii noi de gresie si faianta, bazate pe preferintele romanilor in materie de amenajari interioare

09 februarie, 2021

• In 2021, Lasselsberger Ceramics Romania pune la dispozitia consumatorilor peste 250 de colectii de gresie si faianta • Anul trecut, romanii au ales nuantele de gri in detrimentul culorii preferate de pana acum, bejul • Albastru naval, lemnul in tonuri deschise, griul cald-luminos, cat si schemele cromatice neutre care permit aducerea naturii in interior sunt principalele tendinte in amenajare si design interior in anul 2021 Variatia desenului este expresia aspectului natural al placii ceramice. Procesul de decorare a placilor ceramice prin tehnologia digitala permite realizarea unui desen amplu care se dezvolta diferit de la o placa la alta pentru a conferi aspectul natural al rocilor, lemnului, cimentului. Este important sa intelegeti variatia desenului pentru a obtine un spatiu natural…

mai mult >
on

Leroy Merlin | Singura companie care organizeaza campanii de colectare si reutilizare a brazilor de Craciun

08 februarie, 2021

In luna ianuarie, Leroy Merlin Romania a continuat campania de colectare si reutilizare a brazilor de Craciun. Astfel, pentru cel de-al saselea an la rand, clientii au fost incurajati sa returneze bradul uscat in magazinele Leroy Merlin din intreaga tara, fiind rasplatiti cu un voucher de cumparaturi in valoare de 25 lei. Campania s-a incheiat pe 31 ianuarie. Un numar de peste 20.000 de clienti au decis sa se alature campaniei in primele 2 saptamanii ale acestui an, aducand in sediile Leroy Merlin din intreaga tara peste 22.000 de brazi uscati. Bradul returnat putea fi achizitionat din orice sursa, insa doar in cazul brazilor cumparati din Leroy Merlin era oferit un voucher cadou. Toti brazii colectati urmeaza sa fie maruntiti si transformati in peleti (combustibil ecologic) si compost (ingrasamant…

mai mult >