Noutati

on

ProfiArt a deschis un magazin de arta si hobby in ParkLake Shopping Center

24 noiembrie, 2020

AProfiArt a inaugurat un nou magazin de materiale de arta si hobby in Bucuresti, in ParkLake Shopping Center. Cel de-al patrulea magazin ProfiArt din Bucuresti este situat la primul etaj al mall-ului si aduna la raft produse din categoriile fine arts, grafica si hobby. ProfiArt, o companie cu capital romanesc 100% aniverseaza anul acesta 20 de ani de existenta pe piata de materiale pentru arta si hobby iar evolutia sa o pozitioneaza printre liderii pietei. “Am inceput business-ul din dorinta de a sprijini artistii cu materiale de arta de calitate iar astazi ma bucur sa vad ca numarul romanilor care vor sa isi exprime creativitatea prin proiecte de arta sau hobby este in crestere. Suntem alaturi de ei cu cea mai mare diversitate de materiale de arta de pe piata, materiale potrivite tuturor…

mai mult >
on

Somfy Romania dubleaza vanzarile sistemelor de automatizare pentru perdele si draperii

19 noiembrie, 2020

Somfy Romania, lider in furnizarea de sisteme de control automatizat pentru tehnica de umbrire si acces in locuinte si cladiri comerciale, dar si un jucator cheie pentru solutii smart home, anunta dublarea afacerilor pe segmentul sistemelor de automatizare destinate echipamentelor de umbrire pentru interior: motorizarea pentru perdele si draperii. Rezultatele pozitive se bazeaza pe diversificarea portofoliului pentru piata locala si pe lansarea gamei de produse WireFree, motoare alimentate cu baterie, care au raspuns nevoilor de renovare facila in contextul in care romanii au cautat solutii simplu de instalat pe parcursul unui an atipic, care a redefinit perspectiva asupra propriilor locuinte. ”Pandemia a schimbat preferintele de consum ale romanilor. Observam o preocupare tot mai mare pentru…

mai mult >
on

Peste 170.000 de beneficiari in cadrul campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge

04 noiembrie, 2020

Ariston Thermo Romania, liderul pietei locale de centrale termice si boilere electrice, a finalizat cea de-a treia editie a campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge. In ultimii trei ani, peste 1.450 de echipamente performante de incalzire a apei au fost donate catre 869 de institutii de invatamant, camine de batrani si centre medicale din tara, oferind astfel acces la apa calda pentru peste 170.000 de persoane. Aceasta initiativa vine in contextul localizarii campaniei globale Ariston Comfort Challenge care a inceput in Groenlanda in 2018 si prin care compania isi propune sa duca confortul chiar si in locurile in care acesta pare imposibil de atins. In cadrul editiei din 2020, implementata la nivel national cu sprijinul parternerului deja traditional - Crucea Rosie, Ariston Thermo a donat…

mai mult >
on

HORNBACH inaugureaza Targul de Craciun cu peste 1.000 de produse specifice sarbatorilor de iarna

04 noiembrie, 2020

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, pastreaza traditia si, pentru al 13-lea an consecutiv, anunta deschiderea Targului de Craciun in cele sapte magazine pe care le detine in Romania. Acesta va aduce, cu ocazia editiei 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sarbatorilor de iarna. Targul este deschis clientilor incepand cu data de 1 noiembrie 2020, pana la inceputul lunii ianuarie 2021 si va fi amplasat pe o suprafata de aproximativ 150 mp, in zona de gradina a fiecarui magazin. „Sortimentul din acest an cuprinde peste 1.000 de articole dedicate Craciunului. Printre acestea se numara 30 de modele de brazi artificiali, peste 31.000 de metri de beteala in diverse culori si forme, mai mult de 150 de modele de globuri de…

mai mult >
on

Grupul TeraPlast: crestere organica de 46% a EBITDA si de 14% a cifrei de afaceri in primele noua luni din 2020

27 octombrie, 2020

Grupul TeraPlast, cel mai mare producator roman de materiale de constructii, a inregistrat o EBITDA de 99,1 milioane de lei in primele noua luni din 2020, in crestere cu 46% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Cifra de afaceri a Grupului a crescut cu 14% comparativ cu primele noua luni din 2019, pana la 816,2 milioane de lei. „Cresterea organica din primele 9 luni ale anului arata ca Grupul nostru se poate adapta si poate gasi solutii de a performa si in contextul dificil din 2020. Am fi putut creste si mai mult, insa am avut limitari de capacitate de productie la mai multe grupe de produse principale. Nevoia de crestere a capacitatii de productie este unul dintre motivele pentru care pregatim investitii ample, de peste 20 de milioane de euro. Am depus un prim proiect de investitii…

mai mult >