Noutati

on

Forme organice in noua colectie JYSK - Nordic Mood

30 ianuarie, 2020

Formele inspirate din natura si culorile optimiste sunt elementele cheie ale produselor din noua colectie Nordic Mood, pe care JYSK o lanseaza in luna februarie 2020. Colectia cuprinde in special produse pentru bucatarie, care pot insa sa fie folosite in orice alta incapere a casei, ca decoratiuni sau obiecte funtionale, acolo unde iti doresti sa ai o pata de culoare. Pentru a intampina primavara cu o casa luminoasa si vesela, ai la dispozitie produse cu design inovator. Raftul ROAR din sticla si metal ofera un efect interesant si scoate in evidenta decoratiunile si obiectele pe care le vei depozita pe el. Farfuria pentru desert TOSRTEN are o forma neregulata ce ii ofera un aspect artizanal, iar bolul din ceramica de culoare roz completeaza setul. Aceleasi tonuri de culoare ce aduc buna-dispozitie…

mai mult >
on

Produsele Guardian Glass din sticla plana, cu pelicula si laminata obtin certificarea Bronz Cradle to Cradle in Europa

28 ianuarie, 2020

Guardian Glass Europe anunta obtinerea nivelului de certificare bronz in programul Cradle to Cradle pentru trei dintre gamele sale de produse - sticla float, cu pelicula si laminata - produsa in opt dintre fabricile din Europa. Cradle to Cradle Certified™ este o metodologie recunoscuta la nivel mondial, utilizata pentru evaluarea constanta a gradului de sustenabilitate a produselor si un instrument pentru industria sticlei ca raspuns la provocarea economiei circulare. Standardul evalueaza produse din cinci categorii de sanatate umana si de mediu, incurajeaza imbunatatirea constanta prin acordarea certificarii pe baza atingerii nivelurilor de realizare si solicita reinnoirea certificarii la fiecare doi ani. Fiecare nivel de certificare reprezinta realizari din ce in ce mai semnificative in…

mai mult >
on

EFORTURILE SAINT-GOBAIN DE COMBATERE A SCHIMBARILOR CLIMATICE AU FOST RECUNOSCUTE INCA O DATA DE ORGANIZATIA CDP (CARBON DISCLOSURE PROJECT)

27 ianuarie, 2020

In acest an, Grupul Saint-Gobain a fost inclus inca o data pe lista companiilor care deruleaza actiuni cu impact in domeniul combaterii schimbarilor climatice („Climate Change A List”), intocmita de CDP, o organizatie mondiala non-guvernamentala. Grupul Saint-Gobain a fost recunoscut pentru actiunile sale de a reduce emisiile de gaze cu efect de sera pe parcursul ultimului an, de a atenua riscurile climatice si de a dezvolta o economie cu emisii reduse de carbon. De exemplu, Saint-Gobain a instalat turbine in India si Italia, pentru a produce electricitate din energia nerecuperata anterior. Pana la sfarsitul anului 2018, Saint-Gobain si-a redus emisiile de CO2 cu 12% comparativ cu anul 2010. Pierre-André de Chalendar, Presedinte - Director General al Grupului Saint-Gobain, a declarat:…

mai mult >
on

Grupul TeraPlast detine 100% din Wetterbest

24 ianuarie, 2020

Grupul TeraPlast, cel mai mare producator roman de materiale de constructii, a ajuns la o participatie de 100% in Wetterbest, unul dintre liderii pietei locale de sisteme complete pentru acoperisuri,ca urmare a preluarii si ultimului pachet de actiuni de 1%. Astfel, Grupul TeraPlast este actionarul unic al Wetterbest, investitia totala in participatia de 100% depasind 17 milioane de euro. Achizitia Wetterbest a inceput in 2017, TeraPlast detinand pachetul majoritar de 67% din ianuarie 2018. In luna mai 2019, participatia TeraPlast in Wetterbest s-a majorat la 99%. „Wetterbest a beneficiat de unele dintre cele mai mari investitii din Grupul TeraPlast in ultimii 3 ani. Odata cu noua unitate de productie si achizitia Cortina, pentru care am primit de curand avizul favorabil din partea Consiliului…

mai mult >
on

Miele Romania, al saptelea an de crestere: +20% si o cifra de afaceri de peste 10 milioane de euro in 2019

21 ianuarie, 2020

Primul Dialog, cel mai avansat cuptor din lume, vandut la nici o luna de la lansare 2 noi showroom-uri: Oradea (2019) si Iasi (2020) Miele, cel mai mare producator de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a inregistrat cel de-al saptelea an consecutiv de crestere a business-ului in Romania. Brandul a incheiat anul 2019 cu o cifra de afaceri de peste 10 milioane de euro, ceea ce reprezinta o evolutie de 20% fata de 2018. Strategia companiei, dezvoltarea retelei de showroom-uri, inovatiile tehnologice si apetenta crescuta a clientilor pentru electrocasnice premium sunt pilonii de crestere ai Miele Romania. „In 2019 am pus bazele a doua noi showroom-uri proprii, la Oradea, pe care l-am si inaugurat in luna septembrie, si la Iasi, ce urmeaza sa fie deschis luna aceasta. Strategia…

mai mult >