Noutati

on

Black Friday la Miele: clientii isi aleg singuri reducerile

06 noiembrie, 2019

Pentru al doilea an consecutiv, clientii Miele isi creeaza singuri reducerile de Black Friday. Trebuie doar sa acceseze site-ul celui mai mare producator mondial de echipamente electrocasnice premium si sa voteze produsele pe care si le doresc cel mai mult. Echipamentele ce primesc cele mai multe voturi vor fi si cele care vor beneficia de cel mai ridicat discount, de 35%. In 2018, cel mai votat echipament Miele de Black Friday a fost statia de calcat Fashion Master, dotata cu fier de calcat cu talpa de tip fagure, antiaderenta si Steamer. 2 saptamani de reduceri unice Si anul acesta, Black Friday tine 2 saptamani la Miele. Astfel, de pe 15 si pana pe 30 noiembrie, clientii vor descoperi reduceri unice, la o selectie de produse ce acopera intreaga gama de electrocasnice. Rezultatele impecabile…

mai mult >
on

Alege cadourile potrivite pentru cei dragi la TARGUL CADOURILOR DE CRACIUN si ANTIQUE MARKET IV!

05 noiembrie, 2019

ROMEXPO a pregatit vizitatorilor doua manifestari expozitionale care ii vor ajuta sa gaseasca cadouri inspirate si potrivite pentru toti cei dragi: TARGUL CADOURILOR DE CRACIUN si ANTIQUE MARKET IV, care se vor desfasura intre 6 si 8 decembrie 2019. TARGUL CADOURILOR DE CRACIUN reprezinta un preambul al sarbatorilor de iarna, locul in care, timp de trei zile, sute de cadouri prind viata sub forma de: dulciuri si delicatese traditionale de sezon, produse vestimentare si accesorii (bijuterii, genti, incaltaminte), cosmetice, obiecte de arta decorativa, decoratiuni specifice sarbatorilor, antichitati, brazi, etc. Printre vedetele editiei din acest an se numara tablouri pictate prin metoda numerologica, globuri din fetru, diverse sortimente de bere artizanala, jucarii crosetate, articole vestimentare…

mai mult >
on

Politica Publica Alternativa in Domeniul Calitatii Aerului a fost depusa la Ministerul Mediului

05 noiembrie, 2019

Zeci de parinti impreuna cu copiii lor, activisti de mediu, biciclisti, dar si simpli cetateni au participat astazi la Bucuresti la Marsul Oxigen pentru Romania. Participantii au purtat masti de gaze, veste, steaguri si pancarte cu mesaje precum „Avem solutii pentru reducerea poluarii aerului in Romania” sau „Vrem monitorizare in timp real a poluatorilor”. Evenimentul a avut un dublu rol: pe de o parte sa traga un semnal de alarma asupra efectelor poluarii aerului asupra sanatatii, dar si sa prezinte solutii de a eficientiza aplicarea legislatiei de mediu. Participantii la mars s-au deplasat pe traseul Biblioteca Nationala – Ministerul Mediului, acolo unde a fost deja depus documentul cu solutiile societatii civile de imbunatatire a legislatiei de mediu, respectiv Politica Publica…

mai mult >
on

Avalon Estate a obtinut aprobarea Planului Urbanistic Zonal

05 noiembrie, 2019

Prime Kapital anunta aprobarea PUZ-ului pentru Avalon Estate, cel mai extins proiect rezidential din zona Pipera. In cadrul celor 8,1 hectare ale ansamblului sunt incluse 746 de locuinte cu planuri variate, un club privat cu gradina, o zona cu piscina, restaurant, doua studiouri de fitness si spatii de retail. Avalon Estate se diferentiaza de alte proiecte rezidentiale existente printr-o densitate redusa, cu un regim maxim de inaltime de 4 etaje, parcari subterane sau acoperite, zone exclusiv pietonale, design unic si atentie la detalii. Mai mult de o treime din suprafata totala este ocupata de spatii verzi si de agrement atent planificate. Conceptul include gradini pentru toate tipurile de unitati. Astfel, vilele vor avea zone exterioare in fata si spate, townhouse-urile au gradini frontale…

mai mult >
on

Saint-Gobain lanseaza noua campanie de comunicare: “MISSION TO EARTH”

05 noiembrie, 2019

Grupul Saint-Gobain lanseaza noua campanie de comunicare „MISSION TO EARTH”, conceputa pentru a promova impactul pozitiv al solutiilor sale asupra protejarii planetei, prin imbunatatirea calitatii vietii si a confortului fiecaruia dintre noi, in diverse domenii ale vietii noastre cotidiene, precum habitatul, mobilitatea si sanatatea. Prin intermediul materialelor sale, Saint-Gobain se dedica intru totul furnizarii de solutii adresate provocarilor cotidiene majore pe care lumea le intampina, precum habitatul, transportul si asigurarea sanatatii pentru aproape 10 miliarde de persoane pana in 2050, protejand in acelasi timp planeta. Noua campanie consta intr-un material video al carui personaj principal este un robot explorator, singur pe planeta lui, iar mesajul pe care il transmite este…

mai mult >