Noutati

on

Ariston Thermo Romania: Centrala termica, prima optiune pentru locuintele noi

08 octombrie, 2019

Peste 90% din locuintele finalizate in 2018 sunt dotate cu centrala termica; Selectia centralei termice se face in functie de suprafata locuintei, numarul de consumatori si cantitatea de apa calda necesara in gospodarie; Modelul cel mai utilizat este centrala cu o putere de 24 kW. Preocuparea romanilor pentru solutii eficiente de incalzire a locuintei se intensifica in lunile de toamna, cand sunt inregistrate peste 50% din vanzarile anuale de centrale termice, potrivit datelor Ariston Thermo Romania, liderul pietei locale de centrale termice si boilere electrice. „Urmarea catorva recomandari simple in alegerea centralei termice va da rezultate pe termen lung, pentru ca astfel se pot face economii importante la facturile de utilitati in conditii de confort ridicat”, a declarat Catalin Draguleanu,…

mai mult >
on

Hisense Climatizare estimeaza ca vanzarile din Romania vor clasa brandul pe locul trei in Europa, in 2019

07 octombrie, 2019

Mit Clima este distribuitorul unic al produselor de climatizare Hisense pe piata locala; Din punct de vedere al vanzarilor, Hisense detine 35% din portofoliul Mit Clima; Mit Clima estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 15% fata de 2018. 9 MIT Clima estimeaza ca Hisense contribuie in acest an cu circa 35% la realizarea cifrei de afaceri. Peste 2/3 din proiectele Hisense au venit din zona comerciala si industriala - cladiri de birouri, hoteluri, dar si un proiect aflat in derulare pentru un parc logistic. „Estimarile pentru 2019 sunt foarte bune, Romania fiind deja pe locul 3 in Europa, din punct de vedere al vanzarilor, dupa Polonia sau Germania. Alte piete din zona, importante pentru Hisense Climatizare sunt Bulgaria, Serbia si Turcia. Ne concentram in special pe spatii destinate birourilor,…

mai mult >
on

KUMA - PARTENER de incredere pentru piata proiectelor din Romania

07 octombrie, 2019

Lavoarul KUMA reprezinta piesa de rezistenta in spatiilor publice, aducand design-ul Nordic, minimalist, in proiectele din Romania. Un element de design creat in Romania cu tehnologie nordica, dar si cu mentalitatea nordica in ceea ce priveste procesul de ofertare, fabricatie si servicii post vanzare. Lavoarul este cel mai important element al unei bai de utilitate publica, asupra acestuia fiind focalizata intreaga atentie. Un context in care forma si functia se intalnesc intr-un produs esential, care ne poate bucura zi de zi. Aceasta este filozofia cu care sunt proiectate lavoarele KUMA. Conceptele pentru baie KUMA sunt o prezenta iconica, care se remarca prin volumele continute si grosimile subtile care le confera caracteristici practice si functionale. O micro-arhitectura cu particularitati…

mai mult >
on

Studioul inSIGN va propune noul concept de design pentru cladirea in care functioneaza Hotelul Radisson Blu Bucuresti

04 octombrie, 2019

In spiritul unei informari corecte a publicului larg, studioul de arhitectura inSIGN – membru al Noblesse Group International doreste sa isi ceara scuze pentru anumite informatii incorecte si precizarile neclare transmise prin intermediul comunicatului din 26 septembrie, cu informatia “Studioul inSIGN a fost ales de Radisson Blu sa realizeze noul concept de design interior”. In acest sens, va rugam sa gasiti mai jos informatia corecta: Studio inSIGN – membru al Noblesse Group International – a fost selectat de proprietarul cladirii in care functioneaza hotelul Radisson Blu Bucuresti pentru a propune noul concept de design al viitoarelor camere aferente potentialei extinderi. Misiunea studioului inSIGN este aceea de a contribui la creaea unui concept nou, fresh si in acord cu tendintele…

mai mult >
on

Premiera pe piata de piatra naturala la nivel international: PIATRAONLINE lanseaza primul tur audio si realitate virtuala pentru vizitatorii showroom-ului

04 octombrie, 2019

PIATRAONLINE, cel mai mare magazin cu produse din piatra naturala, lanseaza in premiera pentru piata de profil din intreaga lume turul audio ghidat in showroom. Aceasta functionalitate are rolul de a oferi suport vizitatorilor, prin explicatii despre produsele expuse, si completeaza cu informatii utile decizia de cumparare a fiecarui client si nu numai. PIATRAONLINE - showroom cu tur audio si VR pentru o experienta de cumparaturi unica Magazinul PIATRAONLINE lanseaza o functionalitate speciala pentru clientii sai prin introducerea in showroom a turului audio. Audioturul ofera vizitatorilor informatii despre produsele expuse, oferind experienta unei vizite intr-un muzeu de piatra naturala. Audioturul este o experienta multisenzoriala ce poate fi personalizata de catre fiecare vizitator in functie…

mai mult >