Prin Future 25, eMAG a pregatit 25 de viitori lideri si i-a rasplatit cu o excursie in San Francisco

17 august, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

eMAG își răsplătește talentele și investește continuu în viitorul lor. 25 de tineri angajați au intrat într-un program intensiv de dezvoltare, Future 25, la finalul căruia au primit și o excursie la San Francisco, având ocazia unică de a vizita companii din Silicon Valley. Cei 25 de tineri au fost selectați după ce au parcurs etapele unui proces amplu, care s-a desfășurat timp de aproape 2 luni, iar principalele calități pe care mentorii lor au vrut să le scoată în evidență au fost gândirea strategică, inovația și dorința lor de a deveni buni lideri.

Selecția candidaților a început pe 21 iulie 2016 și s-a încheiat pe 6 septembrie 2016, în urma unui proces intens. Tinerii aflați la început de carieră, cu vârsta medie de 25 de ani și cu o experiență cuprinsă între 0 și 5 ani în eMAG, au intrat într-o cursă la capătul căreia au ajuns la San Francisco, iar în drumul lor către destinația de vis au aflat cât de bine pot lucra unii cu ceilalți și cât de rapid se pot adapta pentru a lua decizii în situații inedite.

„Ne-am dorit un program atipic și, mai ales, implicarea 100% a participanților încă din momentul aplicării din proprie inițiativă. Tinerii de acum își doresc totul, iar marele lor atu este că sunt curioși să afle cât mai multe despre subiectele de interes pentru ei. Expunerea la informație și tehnologie este în avantajul lor și credem că posibilitatea de a ajunge în San Francisco, acolo unde se inovează acum atât de mult, i-a făcut să-și dorească și mai mult să parcurgă cu succes fiecare etapă pe care a presupus-o Future 25”, a declarat Delia Sofonea, People Director eMAG.

„Am încredere că tinerii care au absolvit programul de talente dezvoltat de noi au mari șanse să conducă pe viitor compania. Au idei, au viziune, au curaj și putere de muncă. Au toate șansele să creeze propriile proiecte care vor influența business-ul nostru și, de ce nu, chiar întregul e-commerce”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Future 25 a apărut după ce eMAG a identificat nevoia de a avea acces permanent la un grup de oameni cu potențial, pregătiți în orice moment să preia frâiele unor roluri de conducere. Numărul celor care au participat nu a fost ales întâmplător, ci au fost luate în considerare dimensiunea companiei și specificul departamentelor din cadrul ei, astfel încât programul să fie relevant și bazat pe nevoile actuale.

Nu mai puțin de 121 de angajați din România, Bulgaria, Ungaria și Polonia, țările în care eMAG este prezent, s-au înscris în prima etapă de selecție din program. Cu toții au răspuns la întrebări prin care le-au fost testate motivația, gândirea analitică, abilitățile de planificare și creativitatea.

A doua etapă s-a desfășurat online și a testat nivelul de cunoaștere a limbii engleze și gândirea critică (inductive reasoning). Apoi, tinerii au dat un test de personalitate, au susținut o prezentare individuală legată de business-ul eMAG și au făcut un exercițiu de grup, care a scos la iveală abilitățile de lucru în echipă. În acest moment, 25 de tineri din diferite departamente ale companiei au fost aleși.

Odată încheiată selecția, programul a fost construit împreună cu cei 25 de participanți și adaptat la cerințele lor. Pe parcursul programului, participanții au fost îndrumați și de 14 mentori, manageri cu experiență din eMAG. Timp de trei zile, tinerii au participat la un bootcamp în care s-au întâlnit cu antreprenori și personalități de succes din diferite domenii. De asemenea, în fiecare lună au fost implicați în inițiative de învățare, construite special pentru ei, întâlniri cu oameni cu experiență în diferite domenii, training-uri și workshop-uri de finance for non-finance, presentation skills, business development și altele.

Punctul culminant al programului a fost excursia la San Francisco, ca formă de recompensare pentru participarea în Future 25 și ca răsplată în urma etapei Arena, când participanții au prezentat în fața board-ului eMAG proiecte concentrate pe zone cheie din companie. În San Francisco, vizitele la companii precum Facebook, Google sau Naspers Ventures i-au ajutat pe participanți să înțeleagă mai bine cultura acestor companii, modul în care iau decizii de business pornind de la date și cum văd viitorul, mai ales din perspectiva tehnologiei.

Pe pagina cariere.emag.ro sunt postate constant opțiunile de carieră disponibile în eMAG. Cei interesați pot alege intrând aici sau pot trimite CV-ul la adresa: recruitment@emag.ro.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Romanii se viseaza producatori de energie eoliana. Transelectrica, sufocata de cereri ce depasesc de opt ori capacitatea de transport - 23 ianuarie 2010 Romanii se viseaza producatori de energie eoliana. Transelectrica, sufocata de cereri ce depasesc de opt ori capacitatea de transport - 23 ianuarie 2010
Vilele din Baneasa au cele mai piperate preturi Vilele din Baneasa au cele mai piperate preturi
Asigurarea obligatorie a locuintei se amana pana la 15 iulie Asigurarea obligatorie a locuintei se amana pana la 15 iulie
Apartamente inchiriate de mai multe ori Apartamente inchiriate de mai multe ori
82% dintre scolile din Romania au nevoie urgenta de reparatii 82% dintre scolile din Romania au nevoie urgenta de reparatii
Ceresit si Kiss FM iti dau bani de vacanta! Ceresit si Kiss FM iti dau bani de vacanta!

Vezi mai multe articole