Grija față de mediul înconjurător face parte din ADN-ul Groupe SEB. Tocmai de aceea, Tefal, Rowenta, Krups și Moulinex, cele patru mărci Groupe SEB prezente în România, sunt pionieri ai reparabilității și luptă împotriva uzurii morale planificate a produselor prin folosirea de tehnologii moderne care permit furnizarea de piese de schimb pentru mai mulți ani.
Descoperă alături de Groupe SEB cum te poți bucura pentru o perioadă mai lungă de timp de produsele tale electrocasnice Tefal, Rowenta, Krups sau Moulinex.
Produse reparabile timp de 10 ani!
Dezvoltat ca o promisiune pentru consumatori, Groupe SEB lansează programul ”Produs reparabil timp de 10 ani”, ce are ca obiectiv educarea clienţilor pe termen lung. Prin acest program, deținătorii unui produs electrocasnic Tefal, Rowenta, Krups sau Moulinex pot găsi piese de schimb pentru o perioadă de minim 10 ani.
”Încă din anul 2008, reparabilitatea produselor a devenit prioritatea numărul 1 pentru Groupe SEB. După ani de cercetări și perfecționare, ne putem mândri că 95% din produsele vândute în prezent în Europa primesc logo-ul de reparabilitate. Logo-ul ”Produs reparabil timp de 10 ani”, ce se regăsește pe ambalajul produsului este de fapt o promisiune a noastră către consumatori că pot cumpăra în siguranţă acel produs și îl vor putea folosi timp de mulţi ani”, afirmă Dan Puținelu, Consumer Satisfaction Service Manager Groupe SEB România.
Alături de Groupe SEB, te poți bucura de o viață mult mai lungă a produselor tale favorite, evitând, astfel, risipa. Acum, după ani de cercetări, majoritatea produselor Tefal, Rowenta, Krups sau Moulinex pot fi reparate cu ușurință, acest lucru fiind mai accesibil din punct de vedere costuri în comparaţie cu preţurile produselor noi, similare.
Simplu, eficace și rapid! Pentru Groupe SEB a devenit primordială existența unor centre de reparații accesibile consumatorilor, astfel, au fost create 6500 de centre la nivel mondial. De asemenea, pentru ca piesele de schimb să fie disponibile imediat și la un preț accesibil, Groupe SEB a dedicat un spațiu de depozitare de 15.000 de m2 în Estul Franței.
În prezent, un total de 6 milioane de piese se află în acest depozit, jumătate din acest stoc fiind produs cu 12 până la 15 ani în avans față de necesar, astfel încât piesele să fie disponibile pentru cel puțin 10 ani de când produsul aferent a încetat să mai fie fabricat.
Toate aceste eforturi demarate în anul 2008 se dovedesc astăzi a fi un succes, cu tot mai multe produse ce sunt reparate anual, în afara garanției lor, atât pentru a satisface dorințele clienților, dar și pentru a proteja mediul înconjurător.
Comentarii
Nu exista comentarii.