19.000 de pasionati de calatorii si-au dat intalnire in weekendul 20 – 23 februarie, la ROMEXPO, la editia de primavara a TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI.
Escapade romantice pe plaje indepartate si exotice, sejururi all-inclusive in tara si in strainatate, calatorii de aventura sau vacante la SPA, oferte pentru vacanta de 1 mai sau de Paste, toate au stat la dispozitia calatorilor cu reduceri substantiale la TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI I.
343 de agentii si tour-operatori din Africa de Sud, Albania, Bulgaria, Croatia, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Grecia, Israel, Italia, Maroc, Palestina, Republica Moldova, Romania, Serbia, Spania, Tunisia, Turcia si Ungaria s-au intrecut in oferte tentante pentru experiente unice de vacanta. Participarile oficiale la targ ale Africii de Sud, Bulgariei, Greciei, Israelului, Republicii Moldova, Marocului, Palestinei si Tunisiei au adus mai aproape de vizitatori savoarea unor destinatii care trebuie vazute macar o data in viata.
Reprezentantii Consiliilor judetene din Bistrita, Bihor, Botosani, Brasov, Buzau, Constanta, Dambovita, Hunedoara, Ialomita, Maramures, Mures, Suceava, Timis si Tulcea au promovat, ca de fiecare data, cele mai frumoase zone de atractie turistica din Romania, iar reprezentantii oraselor Amara, Bistrita, Brasov, Botosani, Constanta, Eforie, Fagaras, Geoagiu Bai, Herculane, Hunedoara, Iasi, Mangalia, Oradea, Piatra Neamt, Targoviste, Timisoara si ai comunelor Afumati, Miroslava, Molivisu si Vama Buzaului si-au „asezonat” participarea la eveniment cu produse culinare specifice, alaturi de cele mai frumoase traditii si obiceiuri din zona din care provin.
Cele mai cautate oferte de la aceasta editie a targului au fost cele pentru vacanta de vara, Grecia, Turcia si Egipt ramanand si anul acesta in topul preferintelor. Agentiile de turism au pregatit vizitatorilor suprize dintre cele mai variate. Calatorii au avut la dispozitie chiar si un mod inedit de plata: magnetii de frigider din vacantele anterioare si au putut beneficia de oferte de cazare in Grecia de la doar un euro / noapte. De asemenea, multe dintre agentii au oferit reduceri de pana la 50% pentru orice vacanta contractata pe durata manifestarii.
Cei care nu au putut plati vacanta mult dorita in integralitate la targ, au avut posibilitatea de a o cumpara si in rate. Turistii care au preferat deplasarea cu chartere sau cu autocarul au gasit la eveniment reduceri de pana la 50% la transport.
Totodata, multi dintre calatori si-au dorit pentru 2020 vacante inedite, asa ca in cele 4 zile de targ agentiile au primit solicitari pentru destinatii precum Africa – Maroc, Tunisia, Caraibe – Cuba, Republica Dominicana, Oceanul Indian - Maldive, Mauritius, Seychelles, Asia - Bali, Sri Lanka, Vietnam.
„Editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei a fost exact asa cum ne-am dorit! Oferte pentru toate buzunarele, circuite lansate in premiera, momente artistice multiculturale si extrem de multi vizitatori cu apetit pentru calatorii! In mod cert, in ultimii ani romanii prefera sa calatoreasca mai mult in afara granitelor, sa iasa din zona de confort, sa experimenteze, iar agentiile prezente la eveniment au pregatit pentru 2020 pachete de calatorie pentru noi destinatii. Intr-o era in care rezervarea vacantelor pe internet castiga tot mai mult teren, noi ne propunem - si cred ca si reusim - ca la fiecare editie a Targului de Turism al Romaniei sa aducem laolalta cat mai multe agentii care sa prezinte oferte variate, pentru orice buget, care nu se gasesc in mediul online pana la debutul targului. In plus, de fiecare data Targul de Turism al Romaniei este in ansamblu o sarbatoare cu multe ingrediente, touroperatorii si reprezentii zonelor istorice romanesti alegand sa se promoveze pe durata evenimentului prin momente artistice spectaculoase.” a declarat Mihai Costris, Director General ROMEXPO, la finalul evenimentului.
Editia a III-a a Conferintei Targului de Turism, care a avut ca tema Impactul Social media in turism, a dezvaluit secretele din spatele celor mai de succes creatori de campanii online din domeniul turismului. Conferinta a atras specialisti social media din agentii de turism, agentii de marketing si PR, ghizi de turism, influenceri si bloggeri care au cautat ultimele informatii referitoare la cele mai bune strategii de promovare online a serviciilor din industrie. Participarea numeroasa la eveniment a aratat, inca o data, interesul crescut al PR-istilor si publicitarilor pentru vizibilitatea crescuta in online si social media, mai ales ca in Romania sunt deja peste 11 milioane de utilizatori de Facebook si peste un million de utilizatori de Instagram.
TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI este organizat de ROMEXPO, bianual, primavara si toamna, impreuna cu Camerele de Comert si Industrie din Romania, in parteneriat strategic cu Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT ) si in parteneriat cu: Organizatia Patronala a Turismului Balnear din Romania (OPTBR), Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR), Asociatia Nationala de Turism Rural, Ecologic si Cultural (ANTREC), Federatia Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania (FAPT).
Editia de primavara a TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI a avut loc impreuna cu ROMHOTEL - Expozitie internationala de echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante.
Despre ROMEXPO
ROMEXPO S.A., societate comerciala cu capital privat, are ca actionar majoritar Camera de Comert si Industrie a Romaniei, unul dintre cele mai importante foruri de reprezentare a oamenilor de afaceri romani.
ROMEXPO sustine un viitor fara fum – un parteneriat cu Philip Morris International!
Comentarii
Nu exista comentarii.