on

Ai un produs defect care trebuie reparat urgent? Iata cum poti evita deplasarile la service in plina pandemie!

10 aprilie, 2020

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Depanero, cea mai mare firma de service electro-IT din Romania, recomanda in aceasta perioada utilizarea serviciului de pick-up & return exclusiv prin intermediul curierilor, disponibil pentru toate produsele, cu exceptia electrocasnicelor mari si a produselor care necesita reparatii la domiciliu, ca masura de siguranta atat pentru protectia clientilor, cat si a angajatilor.

Clientii sunt sfatuiti sa evite deplasarile personale la service-ul Depanero si sa utilizeze website-ul https://www.depanero.ro/pick-return pentru a trimite prin curier orice produs defect. Preluarea si livrarea produselor se fac in conditii de maxima siguranta, fara contact, conform masurilor suplimentare de protectie implementate la nivelul companiei.

Astfel, ca masura de siguranta, toate produsele primite de la clienti intra in carantina pentru 24 de ore. Produsele cu risc si cele care sufera multe atingeri (telefoane, tablete, laptopuri etc.) sunt igienizate anterior intrarii in reparatie, pentru a preveni raspandirea unui potential virus.

Echipele de tehnicieni Depanero isi desfasoara activitatea la parametri normali in aceasta perioada, inclusiv in cazul interventiilor care necesita deplasarea la domiciliul clientului, cu respectarea tuturor normelor de protectie si igiena adaptate situatiei actuale. Astfel, tehnicienii din teren sunt dotati cu echipamente de protectie (masti, manusi, protectii incaltaminte) si cu kit cu solutie dezinfectanta. Dupa fiecare interventie la client, se schimba echipamentul si se dezinfecteaza.

De asemenea, angajatii Depanero care lucreaza in service urmeaza reguli stricte de igiena, pentru a proteja atat sanatatea lor si a familiilor lor, cat si pe cea a clientilor. 

In activitatea de service, igienizarea suprafetelor si spatiilor de lucru este o norma. Reparam zilnic echipamente sensibile la praf, umezeala sau caldura, astfel ca aveam deja implementate proceduri stricte de igiena si mentinere a curateniei. Colegii nostri din service, dar si tehnicienii din teren sunt obisnuiti sa poarte echipamente speciale. Credem, insa, ca preventia este cea mai buna solutie atat in viata noastra de zi cu zi, cat si in aceasta perioada exceptionala, astfel ca am luat imediat masuri suplimentare de igiena si protectie, pentru a limita raspandirea virusului si a avea grija de sanatatea angajatilor si a clientilor nostri” a declarat Irina Mincinopschi, director general Depanero.

Alte masuri de siguranta implementate de Depanero:

  • Actiuni de dezinfectie, din 2 in 2 ore, cu prioritate in zona de receptie si in spatiile comune
  • Verificarea temperaturii angajatilor in fiecare dimineata la inceperea activitatii, fara contact
  • Echipamente de protectie pentru zonele de receptie, front si logistica - manusi de protectie si masti, dezinfectanti pentru clienti si angajati
  • Pentru a evita aglomeratia in zona de receptie, a fost limitat accesul clientilor la 5 persoane simultan
  • Limitarea numarului de persoane aflate simultan in acelasi spatiu la 20
  • Angajatii care pot lucra de acasa lucreaza deja in aceasta formula
  • Anularea intalnirilor de serviciu si utilizarea mijloacelor de comunicare online

 

Sfaturi pentru clientii care trimit produse in service in aceasta perioada:

Specialistii Depanero au identificat cateva produse care intra intr-o clasa ridicata de risc si care necesita o pregatire adecvata inainte de a fi trimise in service.

  • Periute de dinti electrice – ca masura de siguranta, este recomandata indepartarea capetelor periutelor de dinti electrice.
  • Purificatoare de aer – ca masura de precautie, clientii sunt sfatuiti sa scoata filtrele de la purificatoarele de aer, sa nu atinga suprafata filtrului si sa nu il miroase, deoarece acesta contine substantele poluante colectate din aer. Nu in ultimul rand, sa se spele pe maini dupa fiecare actiune de inlocuire a filtrelor.
  • Saci de aspirator – ca masura de protectie, este recomandata indepartarea sacilor din aspirator inainte de trimiterea produsului in service. Purtati o masca in timpul efectuarii acestei operatiuni pentru a va proteja impotriva prafului, acarienilor si bacteriilor care sunt colectate in sacul de aspirator. Aruncati cu grija sacul la cos si inchideti foarte bine punga de gunoi.

 

4 milioane de reparatii efectuate de specialistii Depanero, pana in prezent

Depanero anunta atingerea unui volum de 4 milioane de reparatii efectuate pana in prezent, in garantie si post-garantie, din toate categoriile de produse de folosinta indelungata si nu numai.

Produsele reparate in cadrul service-ului Depanero insumeaza 95% din acest volum, in timp ce restul de 5% (aproximativ 200.000 de produse) este reprezentat de reparatiile efectuate la domiciliul clientilor.

 

Despre Depanero

Depanero este cea mai mare firma de service din Romania in domeniile electro-IT, electrocasnice mici si mari, tablete si telefoane mobile. Compania Depanero are prezenta la nivel national, cu angajati proprii, acoperind toate judetele tarii. Cei aproximativ 300 de angajati ai companiei au mii de ore de experienta de service si pregatire profesionala, precum si mii de ore de relatii cu clientii acoperind majoritatea categoriilor de produse de folosinta indelungata, cum ar fi: telefoane mobile, tablete, IT, electronice, electrocasnice mici si mari etc. Depanero ofera servicii de consultanta, diagnosticare si remediere rapida a defectiunilor, atat pentru produsele aflate in garantie, cat si pentru cele in post-garantie, pentru acestea din urma oferind garantie la reparatie.

Depanero livreaza lunar servicii de consultanta si reparatii pentru o medie de 30.000 de clienti.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Cadastru Cadastru
Începe INDAGRA 2021 – cel mai așteptat eveniment al toamnei! Începe INDAGRA 2021 – cel mai așteptat eveniment al toamnei!
inchirieri inchirieri
Dezvoltatorul proiectului Laguna Residence a intrat in faliment Dezvoltatorul proiectului Laguna Residence a intrat in faliment
Costinesti Costinesti
Efectul eliminarii subventiilor la caldura: Romanii au cheltuit peste 154 mil. euro pentru termopane in S1 Efectul eliminarii subventiilor la caldura: Romanii au cheltuit peste 154 mil. euro pentru termopane in S1

Vezi mai multe articole