on

ALTEX doreste sa fie unul dintre principalii integratori ai solutiilor orientate catre client sustinand initiativa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor pentru o practica unitara la nivel national

23 august, 2019

comenteaza trimite unui prieten printeaza

ALTEX Romania apreciaza efortul noii conduceri a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor de a imbunatatii experienta de cumparare a clientilor sustinuta de intiativa de a discuta problemele intregului sector al comercializarii produselor in magazine sau online, prin invitatia facuta principalilor jucatori ALTEX, Cel.ro, Flanco, E-mag.

ALTEX Romania a dat curs invitatiei Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor participand alaturi de o serie de jucatori din sectorul comercializarii produselor IT&C la o intanire desfasurata in data de 21 august, care a condus la clarificari in ceea ce priveste conduita sectorului in relatia cu clientii.

„Ca lider de piata dorim sa imbunatatim constant serviciile pentru oferi o experienta cat mai placuta a clientilor. Cautam mereu solutii si suntem deschisi la comunicare si la sesiuni de lucru cu Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor care sa conduca la imbunatatirea calitatii serviciilor oferite clientilor si clarificarea, poate chiar imbunatatirea legislatiei. Astfel, consideram constructiva consultarea de ieri si apreciem abordarea proclient a Autoritatii. Ne propunem o colaborare stransa si eficienta in care sa intelegem si sa implementam cat mai bine reglementarile menite sa creasca satisfactia clientilor.”, spune Raul Filip, Director Achizitii ALTEX Romania

In timpul intanlnirii de ieri, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor si companiile care au dat curs invitatiei (ALTEX, Cel.ro, Flanco) au abordat probleme care privesc toti jucatorii din sectorul comertului electro-IT, comercianti, producatori, curieri, service, instalatori etc., propunand solutii orientate catre client, pentru o practica unitara la nivel national:

  • afisarea in zona caselor de marcat a procedurii de preluare a sesizarilor in magazine;
  • stabilirea termenului de livrare pentru comenzile online si offline la maximum 15 zile lucratoare si comunicarea acestuia atat pe site-uri, cat si in magazine;
  • stabilirea termenului de instalare a aparatelor de aer conditionat la maxim 7 zile de la data achizitiei serviciului si actualizarea conditiilor de instalare in consecinta;
  • inlocuirea produselor defecte pentru situatiile in care clientii reclama acelasi defect de maxim 3 ori in perioada de garantie a produselor in urma unei evlauari facute de un service autorizat.

ALTEX va continua misiunea de lider si va moderniza piata de retail electro-it, concentrandu-se pe continua imbunatatire a experientei clientului prin preturi mici, sortimentartie variata si relevanta, oferte promotionale si servicii, dar si remediind cu promptitudine aspecte semnalizate de clienti sau de autoritati, care trebuie imbunatatite.

Pornind ca start-up local in anii ‘90, ALTEX Romania a crescut durabil prin forte proprii, influentand comertul de electronice si electrocasnice din Romania, oferind clientilor sai prin reteaua de peste 120 de magazine si prin siteurile altex.ro si mediagalaxy.ro echipamente care sporesc confortul vietii, adecvate nevoilor clientilor, la preturi accesibile. Prin programul „De 2xDiferenta”, ALTEX sustine cel mai mic pret din Romania oferit pentru intreaga gama de produse. In plus, ALTEX vine in sprijinul clientilor cu servicii care adauga plus-valoare: servicii de consultanta la raft, platforma online, livrare la domiciliu, ridicarea produselor vechi, finanatare (rate) accesibila, actiuni promotionale.

De la electrocasnice, electronice, IT, comunicatii si multimedia, ALTEX Romania si-a extins in prezent gama de produse avand oferte competitive si pe piata de voiaj, sport si vacanta, auto, cosmetice-ingrijire personala, bebelusi-copii sau bauturi calde si reci (apa, cafea, sucuri, ceai).

 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Reabilitarea termica nu intereseaza pe nimeni - 03 DECEMBRIE 2008 Reabilitarea termica nu intereseaza pe nimeni - 03 DECEMBRIE 2008
Miele deschide cel de-al patrulea showroom propriu, in Timisoara Miele deschide cel de-al patrulea showroom propriu, in Timisoara
STAR STONE extinde gama de produse premium STAR STONE extinde gama de produse premium
Peste 170.000 de beneficiari in cadrul campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge Peste 170.000 de beneficiari in cadrul campaniei umanitare Ariston Comfort Challenge
Case cu reduceri de pana la 15.000 euro Case cu reduceri de pana la 15.000 euro
Fondul de reparatii face parte din totalul afisat cu titlu de intretinere Fondul de reparatii face parte din totalul afisat cu titlu de intretinere

Vezi mai multe articole