Asociatiile de locatari nu vor sa renunte la reclamele de pe blocuri - 17 Martie 2009

17 martie, 2009

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Asociatiile de locatari nu vor sa renunte la reclamele de pe blocuri
17 Martie 2009
 
Banii incasati din reclame sunt folositi la zugravit, consolidari si reparatii curente, motiveaza proprietarii
 
Firmele care nu-si ridica reclamele de pe blocuri risca amenzi de 2.500 - 5.000 de lei
 
Locatarii prefera mai putin soare, dar mai multi bani
 
Asociatiile de locatari din Capitala nu sunt de acord cu proiectul care interzice reclamele pe fatada blocurilor. Ieri, la o dezbatere publica pe acest subiect, reprezentantii asociatiilor au motivat ca acest tip de reclama aduce foarte multi bani. “Eu am crezut ca suntem chemati pentru a ni se da si nu pentru a ni se lua. Municipiul Bucuresti vine sa ia de la asociatiile de proprietari, si asa amarate, si de 20 de ani nu ne da nimic”, s-a revoltat Liviu Zaman, presedintele unei asociatii de proprietari din Calea Crangasi. In opinia sa, municipalitatea nu poate decide decat asupra proprietatii publice, or, un bloc este proprietate privata.
 
Presedintii de asociatii au mai motivat ca banii incasati din reclame sunt folositi de regula la zugravit si reparatii curente in blocuri. “Banii obtinuti din reclame vor fi folositi pentru consolidarea imobilului in care locuim, avand in vedere ca blocul a fost construit in perioada interbelica”, a completat Dinu Gabriel, presedintele unei asociatii de pe Bulevardul Magheru. In plus, au mai spus ei, in locul “balcoanelor pline de chiloti intinsi si rufe la uscat”, este mai placut sa vedem un panou cu o imagine publicitara.
 
Dan Trifu, vicepresedintele Asociatiei Eco Civica, are o alta parere: “Nu ne opunem publicitatii, ci modului in care aceasta este facuta (...). Firmele de publicitate vor putea face reclame electronice luminoase pe care sa le punem pe bloc si care sa va aduca aceiasi bani ca pana acum”.
 
Capitalele europene interzic panourile ori le pun pe termen scurt
 
Initiatorul proiectului, consilierul PDL Horatiu Tica, sustine ca Romania trebuie sa se alinieze altor capitale europene care interzic acest gen de reclama. In cele in care panourile nu sunt interzise, acestea sunt amplasate pe termen scurt, si nu pentru ani la rand, asa cum se intampla in Bucuresti. Proiectul de hotarare interzice amplasarea suporturilor publicitare de tip banner sau mash pe imobilele din Capitala, exceptand cladirile aflate in constructie si cele in renovare. Pe blocurile aflate in renovare va fi instalata o plasa de protectie a cladirii, iar reclama publicitara de pe aceasta nu va depasi 10% din suprafata. Firmele care au in derulare contracte privind reclama pe blocuri ar trebui sa dea jos de pe cladiri suporturile publicitare din plasa in termen de trei luni de la data intrarii in vigoare a hotararii. Firmele care nu se conformeaza risca amenzi cuprinse intre 2.500 si 5.000 de lei.
 
Sursa: Gandul

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Depanero extinde oferta de servicii in zona de mobilitate electrica si energie verde Depanero extinde oferta de servicii in zona de mobilitate electrica si energie verde
BRAVO EUROPA: afaceri de 40 de milioane de euro in anul 2017 din vanzarea de solutii metalice pentru acoperire BRAVO EUROPA: afaceri de 40 de milioane de euro in anul 2017 din vanzarea de solutii metalice pentru acoperire
Ghid de vanzare a locuintei pe timp de criza - 16 februarie 2010 Ghid de vanzare a locuintei pe timp de criza - 16 februarie 2010
Vanzatorii de apartamente incep sa urce preturile - 30 Iunie 2009 Vanzatorii de apartamente incep sa urce preturile - 30 Iunie 2009
Bugetul programului Casa Verde, redus cu 40% Bugetul programului Casa Verde, redus cu 40%
STAR STONE finalizeaza o investitie de 1,3 milioane de euro intr-o noua linie de productie si dubleaza capacitatea de productie de pavaje STAR STONE finalizeaza o investitie de 1,3 milioane de euro intr-o noua linie de productie si dubleaza capacitatea de productie de pavaje

Vezi mai multe articole