Pentru al doilea an consecutiv, clientii Miele isi creeaza singuri reducerile de Black Friday. Trebuie doar sa acceseze site-ul celui mai mare producator mondial de echipamente electrocasnice premium si sa voteze produsele pe care si le doresc cel mai mult. Echipamentele ce primesc cele mai multe voturi vor fi si cele care vor beneficia de cel mai ridicat discount, de 35%. In 2018, cel mai votat echipament Miele de Black Friday a fost statia de calcat Fashion Master, dotata cu fier de calcat cu talpa de tip fagure, antiaderenta si Steamer.
2 saptamani de reduceri unice
Si anul acesta, Black Friday tine 2 saptamani la Miele. Astfel, de pe 15 si pana pe 30 noiembrie, clientii vor descoperi reduceri unice, la o selectie de produse ce acopera intreaga gama de electrocasnice.
Rezultatele impecabile si timpul economisit prin tehnologiile moderne implementate in echipamentele Miele fac ca in topul celor mai votate produse de pana acum sa se afle masinile de spalat rufe, uscatoarele si aspiratoarele.
De altfel, noua Generatie 7000, lansata la inceputul acestui an, transforma procesul de curatenie intr-o adevarata placere. Toate echipamentele pot fi conectate la WiFi si, astfel, controlate prin intermediul telefonului mobil. Utilizatorii vor sti cu exactitate perioada ramasa pana la finalizarea unui proces, castigand timp liber pentru ei. In acelasi timp, senzorii instalati in aceste produse gestioneaza automat cantitatea de consumabile necesare unui rezultat perfect, ceea ce duce la economii, atat de curent electric, dar si de impact asupra mediului inconjurator.
Si, pentru ca momentele de relaxare oferite de produsele Miele merita savurate, noua linie de espressoare este, de asemenea, pe wishlist-ul Black Friday 2019. Cele mai dorite sunt cele freestanding, care le ofera utilizatorilor posibilitatea de a alege din peste 20 de retete preinstalate, in timp ce anumite modele din Generatia 7000 pot crea retete personalizate, printr-un proces de testare a diferitelor combinatii de cafea.
Discounturile de Black Friday continua si pentru alte categorii, pe care clientii le pot descoperi atat in magazinul online Miele, dar si in showroom-uri, unde pot si testa fiecare echipament in parte. Campania se va derula, de asemenea, in toate magazinele proprii si exclusive Miele, precum si la majoritatea partenerilor din reteaua nationala: eMAG Marketplace si shop-uri partenere.
Despre Miele
Miele este cel mai mare producator mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatura de gatit, de coacere si de gatit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, masini de spalat vase si produse de ingrijire pentru haine si pardoseli. Acestei linii de produse i se adauga masinile de spalat vase, masinile de spalat rufe si uscatoarele pentru uz comercial, precum si aparatura de spalare-dezinfectare si sterilizare a instrumentelor destinate utilizarii in activitatile medicale si de laborator (Miele Professional).
Compania Miele, fondata in 1899, are opt filiale de productie in Germania si cate o filiala in fiecare dintre tarile urmatoare: Austria, Cehia, China si Romania. Cifra de afaceri a companiei in anul 2018/19 a crescut la aproximativ 4,16 miliarde de euro, cu 71% vanzari in afara Germaniei. Miele este reprezentata prin filiale proprii si de importatori in aproape 100 de tari. Compania Miele se afla in proprietatea celei de-a patra generatie a familiei fondatoare, are o forta de munca de aproximativ 20.200 de persoane, cu 11.050 de angajati in Germania. Sediul companiei se afla in Gütersloh/Westphalia, Germania.
Comentarii
Nu exista comentarii.