Brandul Barrier a crescut cu 35% in primele 9 luni din 2016

05 decembrie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Barrier, marcă deținută de compania Electric Plus, liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, anunță, după primele 9 luni ale acestui an, o creștere a cifrei de afaceri cu 35%, față de aceeași perioadă a anului 2015.

Compania a reușit să accelereze ritmul de creștere al cifrei de afaceri datorită finalizarii primului ciclu de investiții, în valoare totală de 12 milioane de euro, al cărui efect se vede în creșterea vânzărilor. Un alt factor de creștere în acest an este extinderea rețelei de magazine în sistem franciză la nivel național. Anul acesta au fost deschise francize la Constanța, Ploiești, Galați, Brașov, urmând ca, până la finalul anului, să se deschidă un nou showroom în Mangalia. Partenerii francizați constituie un procent important din cifra de afaceri realizată de brandul Barrier. În afara dezvoltării rețelei de magazine în franciză, compania comercializează produsele Barrier prin parteneriatele încheiate cu peste 300 de colaboratori în toate județele țării. Alți factori care au contribuit la creșterea cifrei de afaceri se referă la investiția continuă în dezvoltarea personalului și în calitatea recrutării, precum și în derularea unei campanii de marketing de impact.

”Ne bucură eforturile susținute ale întregii echipe pentru a ajunge la aceste rezultate foarte bune. Investițiile în utilajele și tehnologiile de ultimă generație realizate în ultimii ani și-au demonstrat cu prisosință eficiența și au favorizat creșterea economică și, în același timp, au condus la creare de noi locuri de muncă. Am pus la punct un sistem de producție adaptat cerințelor în schimbare ale pieței, un sistem care permite clienților acces la inovațiile din domeniu. Pe baza acestor rezultate, preconizăm că până la sfârșitul anului vom înregistra o creștere de 40% comparativ cu 2015”, a declarat Adrian Gârmacea, director general al companiei.

Cea mai mare pondere în realizarea cifrei de afaceri provine din vânzările interne, în timp ce exporturile reprezintă circa 22% din totalul cifrei de afaceri. Pentru că exporturile sunt foarte importante pentru companie, în ultimii doi ani a fost dezvoltată structura de vânzări pentru export, iar în prezent compania are peste 150 de colaboratori în Europa, Asia și America. Ca pondere a produselor în realizarea cifrei de afaceri, ferestrele și ușile termoizolante reprezinta cea mai mare parte (80%), în timp ce ușile de garaj totalizează 15%, iar rulourile contabilizează 5%.

Planurile pentru finalul acestui an se concentrează asupra consolidării principiilor de business în funcție de provocările mediului de afaceri actual. ”Punem accent atât pe inițiativele care determină creșterea susținută precum inovația, eficientizarea distribuției și stimularea consumatorilor, cât și pe consolidarea portofoliului, îmbunătățirea procesului de alocare a resurselor și creșterea eficienței structurale. O altă direcție spre care ne îndreptăm toată atenția este forța de muncă, având în vedere că numărul angajaților s-a triplat față de anul 2014, date fiind investițiile în parcul industrial Barrier. Ne interesează creativitatea salariaților noștri, atitudinea și motivarea lor”, a mai spus Adrian Gârmacea.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Responsabilitate pentru energie si mediu in actiune Responsabilitate pentru energie si mediu in actiune
In anii '90 mobila se vindea ca pasta de dinti, acum clientul este mai exigent In anii '90 mobila se vindea ca pasta de dinti, acum clientul este mai exigent
Consumul intern de ciment a scazut cu 37% in primul trimestru - 22 iunie 2010 Consumul intern de ciment a scazut cu 37% in primul trimestru - 22 iunie 2010
Real Estate & Construction Forum - a 9-a editie Real Estate & Construction Forum - a 9-a editie
Apartamentele vechi se vor ieftini cu 15% Apartamentele vechi se vor ieftini cu 15%
Credite imobiliare pe 40 de ani Credite imobiliare pe 40 de ani

Vezi mai multe articole