BRAVO EUROPA, producător și distribuitor specializat de soluții metalice pentru acoperire, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, în creștere cu 46% față de anul precedent. Grupul de companii, prezent în 18 țări europene prin intermediul a 3 companii locale și a 2 birouri de reprezentare, a înregistrat o creștere de 54% pe piața din România - unde business-ul Bravo s-a înființat în urmă cu 17 ani.
Evoluția BRAVO EUROPA s-a bazat pe 2 piloni strategici: extinderea teritorială și investițiile - în dezvoltarea de infrastructură, pe de o parte, și în facilități de producție, pe de altă parte. Astfel, în cursul anului 2017, grupul a realizat investiții strategice în reprezentanța din Cehia, prin dezvoltarea capacității de producție și extinderea spațiilor de depozitare pentru a deservi un număr în creștere de clienți regionali. În România, compania a deschis o nouă platformă logistică la Cluj, cu obiectivul de a acoperi mai eficient cererea de produse venită din vestul țării. Toate aceste investiții au contribuit la depășirea pragului de 20 milioane euro direcționați de BRAVO EUROPA în dezvoltarea business-ului, pe parcursul celor 17 ani de activitate.
De asemenea, finalul de an 2017 a adus 2 noi țări europene - Spania și Portugalia - în rețeaua de distribuție BRAVO EUROPA, care ajunge, astfel, să acopere 18 țări. În ceea ce privește ponderea vânzărilor, principala piață de desfacere pentru produsele din portofoliul BRAVO EUROPA a rămas România, cu 37% din vânzările Grupului, urmată de Germania, cu 24% din total vânzări în 2017.
Motoarele creșterii de peste 50% a vânzărilor în România: gama de produse și piața de proiecte
Anul 2017 a adus schimbări și în politica comercială a companiei BRAVO EUROPA, al căror rezultat s-a cristalizat într-o creștere de 54% a vânzărilor: lider consolidat pe segmentul său în furnizarea de soluții către rețelele de tip DIY, compania a demarat, în anul 2017, un program de dezvoltare a pieței revânzătorilor.
Totodată, concentrându-se pe dezvoltarea portofoliului de produse de specialitate, compania a continuat, prin divizia de acoperișuri profesionale Bel Profile – Black Line, să fie unul dintre furnizorii reprezentativi de soluții pentru învelitorile proiectelor complexe. “Casa Memorială Mihai Eminescu” este cel mai prestigios proiect pentru care compania a furnizat soluții metalice de acoperire marca Bel Profile în anul 2017.
În spatele creșterii preconizate pentru 2018 este echipa BRAVO
“Afacerea BRAVO, pornită în România în anul 2001 a ajuns să reprezinte un nume la nivel european, motiv pentru care alăturarea cuvintelor ”BRAVO” și “EUROPA” a venit în mod natural. BRAVO reprezintă o stare de spirit în cadrul echipei noastre multiculturale, iar principalul nostru motto, care ne susține întreaga evoluție, este „BRAVO – One Dedicated Team”, mărturisește Adrian Minuță, Fondator și CEO BRAVO EUROPA.
Pentru anul 2018, compania își continuă planul de investiții vizând extinderea pe piața din Scandinavia, de unde s-au primit deja solicitări de parteneriere. Totodată, investițiile BRAVO EUROPA se vor concentra pe dezvoltarea capacității de producție din România, pentru a asigura ritmul preconizat de creștere, dar și în Franța, unde se află în negocieri avansate pentru achiziționarea unei companii locale din domeniu. Nu în ultimul rând, Grupul estimează depășirea pragului de 50 de milioane de euro pentru cifra de afaceri în anul 2018.
Comentarii
Nu exista comentarii.