Campania "Castiga curatenie si stralucire cu Ceresit!" si-a desemnat castigatorul marelui premiu!

01 noiembrie, 2011

comenteaza trimite unui prieten printeaza

 
Doamna Georgeta Ilie, din Baicoi, este castigatoarea marelui premiu al campaniei “Castiga curatenie si stralucire cu Ceresit!”: un inel din aur alb, cu diamante.
 
“Inelul cu diamante de la Ceresit este superb! Cand am cumparat chitul Ceresit CE 40 Aquastatic pentru acasa, imi doream din suflet sa castig marele premiu, dar nu credeam ca mi se va indeplini o dorinta atat de ambitioasa chiar de ziua mea ”, a spus fericita castigatoare.
 
“Cand am contactat-o pe doamna Ilie pentru a o felicita, aceasta a fost extrem de fericita. O bucurie dublata de faptul ca isi sarbatorea ziua de nastere chiar la acea data. Am fost incantati de faptul ca marele premiu a reprezentat un cadou in plus pentru dansa, rasplatita astfel pentru fidelitatea fata de brandul Ceresit”, a declarat reprezentantul Henkel Romania.
 
Campania “Castiga curatenie si stralucire cu Ceresit!” s-a adresat in special doamnelor care se implica activ in decorarea casei si aleg, de obicei, materialele care tin de detaliu si de culoare, cum ar fi chitul de rosturi Ceresit CE 33 sau Ceresit CE 40 Aquastatic.
 
Caseta:

Ceresit CE 40 Aquastatic este un chit de rosturi flexibil, cu “efect de perla”, folosit pentru grosimi ale rostului de pana la 8 mm, pentru interior si exterior.

Ceresit CE 33 este un chit de rosturi economic, folosit pentru grosimi ale rostului de pana la 8 mm, la interior.
 
Chiturile de rosturi Ceresit sunt disponibile intr-o paleta larga de culori.
 
Începand cu luna octombrie, chiturile Ceresit CE 40 Aquastatic au formula imbunatatita si confera, prin sistemul Trio Protect, eficienta maxima impotriva mucegaiului, murdariei si decolorarii.
 
Caption foto: Dana Mazarache, Product Manager Henkel Romania, i-a inmanat doamnei Ilie premiul cel mare de la Ceresit. 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Cel mai „greu” Black Friday de la Miele: peste 180 de tone de produse vandute Cel mai „greu” Black Friday de la Miele: peste 180 de tone de produse vandute
Locuintele vechi, intre scumpiri si ieftiniri - 14 Mai 2009 Locuintele vechi, intre scumpiri si ieftiniri - 14 Mai 2009
Locuintele noi, mai ieftine Locuintele noi, mai ieftine
Traieste o  vara  cameleonica pe ritmuri de  flamenco! Traieste o vara cameleonica pe ritmuri de flamenco!
REHAU, investitie de 10 milioane de euro la Sibiu REHAU, investitie de 10 milioane de euro la Sibiu
Brico Depot Romania, alaturi de WWF pentru reducerea riscurilor de taieri ilegale de paduri Brico Depot Romania, alaturi de WWF pentru reducerea riscurilor de taieri ilegale de paduri

Vezi mai multe articole