on

Castiga cu Ariston Service – Protejeaza-ti viata si investitia in centrala termica

19 ianuarie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Pregatirea centralelor termice este una dintre lucrarile cele mai importante care trebuie efectuate in fiecare casa in perspectiva sezonului rece. Un control efectuat in mod profesionist reduce pana la minimum riscurile, iar consultanta specializata poate prelungi viata sistemului de incalzire mult peste speranta de viata estimata in mod normal. Exact pe aceste aspecte sunt specializati cei de la Conexiuni, service autorizat pentru centralele Ariston, Chaffoteaux si Rendamax.

Am stat de vorba cu Marilena Tagirta (37 de ani), inginer in domeniul centralelor termice si unul dintre cei mai importanti oameni din structura administrativa a Ariston Service. Domnia sa ne-a povestit despre inceputurile companiei, dar si despre gama de servicii oferite de aceasta:

“Sunt in compania Ariston Service inca de la inceputul activitatii ei, din anul 2002, si impreuna cu directorul general Florian Marcu si ceilalti colegi am pus umarul la ceea ce este acum service-ul numarul 1 pentru produsele ARISTON.

Ariston Service ofera servicii de consultanta la achizitionarea sistemelor de incalzire/ racire, vanzare echipamente, instalare echipamente, puneri in functiune, autorizari de functionare, verificari tehnice periodice, service in garantie si postgarantie pentru toata gama de produse Ariston, Chaffoteaux si Rendamax.”

Cu peste 15.000 de clienti in portofoliu, Ariston Service isi propune in continuare sa aiba un rol educativ pe piata si sa le explice posesorilor de centrale, indiferent de marca acestora, de ce o revizie efectuata de o echipa pusa la curent cu ultimele norme este foarte importanta nu doar pentru siguranta, ci si pentru amortizarea investitiei facute la achizitionarea unei instalatii termice.

“Incet, dar sigur oamenii incep sa fie constienti de faptul ca serviciile facute in mod profesionist ii scutesc de probleme. Acesta este si scopul nostru pe piata in care ne desfasuram activitatea, sa ne educam clientii in spiritul serviciilor de calitate premium care ofera garantia bunei functionari a echipamentelor pe termen lung.

Tehnicienii nostrii participa la cursuri de perfectionare organizate de Ariston Thermo Romania de 2-3 ori pe an, in medie, iar la fiecare 2 ani urmeaza cursurile obligatorii la ISCIR pentru prelungirea autorizatiilor”, ne-a spus Marilena Tagirta.

Centralele termice isi reduc mult din eficienta din cauza impuritatilor, insa, din fericire, exista solutii care combat aceasta problema:

“Cel mai des ne confruntam cu problemele care apar cand se monteaza o centrala termica noua pe o instalatie veche, in sensul ca magnetita care se depune pe schimbatorul de caldura si namolul care exista in radiatoare impiedica centrala sa functioneze la parametrii setati sau determina chiar nefunctionarea acesteia.

In acest sens, am gasit un urma cu trei ani un partener de nadejde in produsele de curatare si protectie a instalatiilor care este FERNOX – Anglia. In urma curatarii instalatiilor si introducerii de protectori rata de recidiva a scazut sub 1%.”, ne-a mai spus reprezentanta Ariston Service.

Apropo de recidiva, Marilena Tagirta ne-a dezvaluit si care este gradul de revenire al clientilor Ariston Service:

“Datorita faptului ca suntem demult pe piata, cred ca gradul de revenire se ridica la aproximativ 85%. Sunt clienti care se pierd pentru o perioada, au experiente mai putin placute si apoi revin la noi in cautarea de servicii premium. Din cei peste 15.000 de clienti, aproximativ jumatate dintre ei au incheiat cu noi contracte de revizie anuala.”

Tot in spiritul educarii posesorilor de centrale, Ariston Service vine in sprijinul acestora cu o propunere tentanta: vouchere de reducere pentru serviciile de mentenanta, dar si pentru cumpararea unei centrale noi, marca Ariston.

“Schimbarea mentalitatii oamenilor in ceea ce priveste revizia centralelor termice se face incet, dar sigur. Organizam des campanii de informare, oferim flyere. De asemenea, clientii din portofoliul nostru sunt sunati de echipa de la call center la scadenta si li se explica de fiecare data necesitatea efectuarii verificarilor care sunt obligatorii prin lege dar si necesare pentru siguranta lor.

In plus, chiar in acest moment desfasuram un concurs ce consta in oferirea unor vouchere de reduceri, fie pentru achizitionarea unei centrale termice Ariston, fie pentru revizia centralelor Ariston pe care deja le utilizeaza. Ii asteptam cu mare drag pe toti cititorii Misiunea Casa si nu numai sa se inscrie in acest concurs, pentru a beneficia de servicii de calitate. Si, nu in ultimul rand, sa isi faca astfel un cadou de Sarbatori, care dorim sa le fie imbelsugate si pline de fericire”, a incheiat Marilena Tagirta.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Sistem Roth Original Tacker® - o solutie profesionala pentru realizarea unui sistem de incalzire si racire in pardoseala Sistem Roth Original Tacker® - o solutie profesionala pentru realizarea unui sistem de incalzire si racire in pardoseala
Centrala termica din dulap Centrala termica din dulap
Incalzirea prin pardoseala: cum poti executa lucrarea potrivita pentru locuinta ta Incalzirea prin pardoseala: cum poti executa lucrarea potrivita pentru locuinta ta
Ce trebuie sa stii despre panourile radiante sau plasmele termice Ce trebuie sa stii despre panourile radiante sau plasmele termice
Cazane termice pe lemne cu gazeificare: Avantaje, Mod de utilizare si Intretinere Cazane termice pe lemne cu gazeificare: Avantaje, Mod de utilizare si Intretinere
Incalzire electrica prin pardoseala – Demontarea unor mituri si impresii negative Incalzire electrica prin pardoseala – Demontarea unor mituri si impresii negative

Vezi mai multe articole