#TotulPentruCasaTa – al doilea concept virtual dezvoltat de ROMEXPO - a adus in prim plan creativitatea si originalitatea celor peste 40 de branduri cu specific home & deco care au participat la acest proiect digital unic pentru industrie.
Platforma www.virtual.totulpentrucasata.ro a inregistrat aproape 3.000 de vizite pe parcursul a 4 zile de desfasurare online. Vizitatorii au „rasfoit” ghidul digital al stilurilor de constructie si design si s-au bucurat de reduceri de pana la 30% la produsele achizitionate pe perioada evenimentului virtual.
#TotulPentruCasaTa a inregistrat un grad de internationalizare de 19% si a facilitat prin instrumente digitale promovarea brandurilor si incheierea de parteneriate de succes.
Oferta expozantilor a fost extrem de generoasa pentru vizitatorii platformei. Cei care s-au inscris pe #TotulPentruCasaTa au gasit solutii de acoperire sau inchidere a terasei, sisteme de automatizare, sisteme de securitate, senzori de miscare, camere de supraveghere, accesorii pentru optimizarea costurilor aferente incalzirii sau racirii, si iluminatului, usi moderne la preturi speciale, mobila din lemn, servicii complete de amenajare a locuintei si piese de mobilier custom made cu elemente ornamentale sculptate manual sau accesorii atemporale care ofera o eleganta desavarsita.
Nu au lipsit nici modelele de statii de epurare prin tehnologii de varf apreciate la nivel global, solutiile de automatizare si control pentru instalatii de incalzire si racire, aspiratoarele robot care se conecteaza la Wi-Fi, Siri, OK Google, solutiile integrate de incalzire pe biomasa sau sistemele de incalzire electrica in pardoseala destinate uzului casnic.
Evenimentul virtual a reunit targurile cu tematica home & deco din programul expozitional al ROMEXPO: Construct Ambient Expo, Romthem si Mobila Expo.
„Le multumim tuturor celor care au avut curiozitatea de a participa si de a vizita online #TotulPentruCasaTa, iar pe cei care nu au reusit sa acceseze platforma, ii invitam la proiectele noastre viitoare, pentru ca experienta digitala nu se opreste aici! Prin intermediul acestor concepte virtuale ramanem conectati cu expozantii, partenerii si vizitatorii fideli si avem ocazia sa ne perfectionam abilitatile digitale pentru evenimentele in format hibrid pe care ne dorim sa le organizam in viitor. Consideram ca acesta este doar inceputul unui parcurs in care vom imbina prezenta fizica cu interactiunea virtuala”, a declarat Mihai Costris, Director Executiv ROMEXPO.
Despre ROMEXPO
ROMEXPO S.A., societate comerciala cu capital privat, are ca actionar majoritar Camera de Comert si Industrie a Romaniei, unul dintre cele mai importante foruri de reprezentare a oamenilor de afaceri romani.
Comentarii
Nu exista comentarii.