DERO, un brand care este alături de români de mai bine de 50 de ani, relansează în această toamnă întreaga gamă de produse, cu cel mai intens parfum de până acum.
Noile produse se regăsesc în magazine începând cu luna septembrie, iar în prezent, consumatorii se pot bucura de nenumărate surprize, activări și premii prin campaniile promoționale derulate de către DERO în cadrul celor mai mari retaileri.
Odată cu relansarea portofoliului de produse, DERO lansează și o nouă campanie integrata, „DERO 2în1. E unul pentru doi!” și inițiază dialogul pe tema distribuirii treburilor casnice în familiile din România. Campania pornește de la rezultatele unui studiu* comandat de brand și derulat pe un eșantion reprezentativ la nivel național în luna septembrie a acestui an. Conform studiului, majoritatea femeilor din România dedică peste 10 ore pe săptămână treburilor casnice, în timp ce majoritatea bărbaților dedică între 2 și 4 ore acelorași responsabilități. Potrivit aceluiași studiu, 65% dintre femei au declarat că le face plăcere să se ocupe de spălatul hainelor. Chiar dacă și-ar dori să împartă această responsabilitate cu partenerii lor, 47,1% dintre femeile din România declară că partenerii lor nu se implică mai mult în spălatul hainelor pentru că nu le place această responsabilitate, în timp ce 31,16% spun că partenerii lor consideră spălatul hainelor drept o treabă de gospodină.
Noua campanie a luat naștere din dorința de a le reaminti românilor importanța împărțirii treburilor casnice în cuplu, dar și pentru a le veni în ajutor femeilor. În contextul în care, de peste 50 de ani, DERO aduce prospețime în casele românilor și face din spălatul hainelor o activitate plăcută pentru femeile din România, noua campanie de comunicare aduce un nou mesaj: spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri, astfel încât femeile să aibă mai mult timp liber pentru ele și cei dragi.
„Relansarea gamei de produse aduce și o nouă campanie de comunicare, care fundamentează misiunea DERO, cea de a susține visurile româncelor și inițiativele ce contribuie la dezvoltarea acestora. DERO consideră că spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri. DERO, prin parfumurile sale încântătoare, face spălatul hainelor mai plăcut pentru toată lumea, așa că îi încurajăm și pe bărbați să încerce produsele noastre.”, a declarat Monica Tamaș, Senior Marketing Manager Laundry în cadrul Unilever South Central Europe.
Pe durata a trei luni, consumatorii vor avea ocazia să afle despre beneficiile împărțirii responsabilității spălatului hainelor cu partenerii lor.
Campaniile promoționale derulate de către DERO în cadrul celor mai mari retaileri vor aduce consumatorilor mii de premii pentru doi.
Campania include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO), campanii de bannere online, comunicare în print și acțiuni de PR.
Mai multe detalii despre campanie puteți găsi în secțiunea dedicată de pe pagina de Facebook DERO.
În plus, DERO își propune să ducă și mai departe misiunea socială de a aduce bucurie în cadrul familiilor românilor prin distribuția mai echilibrata a treburilor casnice. DERO își va uni forțele cu o serie de organizații non-profit pentru a extinde dialogul pe această temă și pentru a avea un impact pozitiv asupra vieții româncelor.
*Studiu comandat de brandul DERO și derulat pe un eșantion reprezentativ la nivel național de iVOX, în luna septembrie 2017.
Comentarii
Nu exista comentarii.