Dezvoltatorii absenti de la targul imobiliar: Suntem mai atenti pe ce dam banii - 09 Februarie 2009

09 februarie, 2009

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Acestia considera ca oamenii nu sunt inca dispusi sa cumpere si ar fi participat degeaba.
 
14.000 de euro au platit vizitatorii pentru a vedea ofertele dezvoltatorilor.
 
Unele companii imobiliare au facut economie la taxa de participare la targ.
 
Nu toti dezvoltatorii au considerat ca participarea la un targ imobiliar, unde trebuie sa plateasca intre 1.500 si 2.500 de euro pentru suprafete intre sase si noua metri patrati si unde trebuie sa vina cu oferte promotionale, este oportuna in momentul de fata. „Nu am participat la acest prim targ imobiliar pentru ca in momentul aceasta oamenii nu sunt dispusi sa cumpere si am fi mers degeaba. Proiectul Rasarit de Soare pentru care lucarile de constructie continua este deja cunoscut. Cu siguranta vom participa la un targ, dar la unul de la care sa avem ce castiga”, a declarat, pentru Gandul, Romeo Cazanescu, directorul general al Conarg Real Estate, compania ce a finalizat proiectul Quadra Place, dar a incetat lucarile de constructie pentru proiectul Quadra Place 2. De aceeasi parere este si Antonio Zarnescu, directorul comercial al dezvoltatorului spaniol Gea Prasa, care construieste proiectul Laguna Residence.
 
„Nu suntem prezenti la acest targ pentru ca am considerat ca nu este inca momentul potrivit si este inca devreme. Eu cred in targuri ca pot ajuta la revigorarea vanzarilor. Pana acum, foarte multi dezvoltatori participau la targuri cand nu era nevoie pentru ca existau persoane care puteau cumpara. Desi in aceasta perioada bugetul ar trebui sa fie mai mic, investitiile in marketing trebuie sa fie mai mari. Noi suntem mai atenti pe ce dam banii”, ne-a declarat Antonio Zarnescu. Acesta mai spune ca prefera mai degraba sa participe la un targ in luna martie, cand oamenii sunt mai atenti la oferte.  
 
„Preferam sa nu ne avantam la mai mult”
 
Alti dezvoltatori nici nu au luat in calcul participarea le vreun targ din alte motive. Spre exemplu, Mivan, compania care dezvolta ansamblu rezidential New Town Residence, va livra incepand cu 1 martie primele apartamente. „Avand in vedere conditiile de piata, preferam sa nu ne avantam la mai mult. Suntem ocupati cu predarea apartamentelor din martie, care va dura cateva luni”, ne-a declarat Carmen Corojan, residential sales coordinator in cadrul companiei Mivan Development. Din datele companiei, din totalul de 651 de apartamente, 290 au fost deja vandute pana acum.
 
Duminica la ora 15.00, 11.800 de vizitatori au trecut pragul targului imobiliar, iar organizatorii se astaptau ca numarul total de vizitatori sa ajunga la 12.000, in conditiile in care la ultima editie, in septembrie au fost inregistrati 10.000 de vizitatori.
 
„În mod normal programul de vizitare se incheie la ora 16.00, dar mai sunt inca oameni afara care asteapta sa intre, asa ca am decis sa prelungim orele de vizitare, pana la ultimul vizitator. Pana in prezent au fost realizate 15 precontracte sigure, iar expozantii aproape ca nu mai au pliante, dar si-au planificat vizionari pentru urmatoarele doua luni”, ne-a declarat Cristina Mardare, PR managerul organizatorilor. Un mic calcul arata ca vizitatorii au platit 14.000 de euro pentru a afla, la fata locului, care sunt ofertele pentru cele 6.000 de locuinte, cea mai ieftina fiind o garsoniera la 40.000 de euro, iar cea mai scumpa un apartament cu patru camere in Costa del Sol la pretul de 1,2 milioane de euro.
 
O parte dintre expozantii primului targ vor expune aceleasi oferte si la sfarsitul acestei saptamani la Sala Palatului.
 
Sursa: Gandul

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Viitorul suna bine in cazul bancilor pentru locuinte Viitorul suna bine in cazul bancilor pentru locuinte
Investitor imobiliar: Creditul pentru Prima Casa trebuia sa fie de 100.000 euro - 15 Septembrie 2009 Investitor imobiliar: Creditul pentru Prima Casa trebuia sa fie de 100.000 euro - 15 Septembrie 2009
Casele de clasa medie, cele mai profitabile Casele de clasa medie, cele mai profitabile
Primul department store Meli Melo, deschis in Bucuresti Mall Primul department store Meli Melo, deschis in Bucuresti Mall
Creditele pentru case, de doua ori mai scumpe decat in zona euro Creditele pentru case, de doua ori mai scumpe decat in zona euro
Grupul TeraPlast dedica Centenarului Marii Uniri campania Acasa, de 100 de ani! Grupul TeraPlast dedica Centenarului Marii Uniri campania Acasa, de 100 de ani!

Vezi mai multe articole