aplicatie my enel

Enel, la un touch distanta de clientii sai

19 decembrie, 2012

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Telefoanele mobile inteligente, smartphones, au devenit si in Romania un lucru comun, un gadget pe care-l au majoritatea celor tineri, cu varste de pana la 40 de ani. Pentru ele exista tot felul de aplicatii, de la cele de socializare (Facebook, Twitter etc), de stiri si pana la cele menite sa-ti faca viata mai usoara, cum sunt cele pentru lista de cumparaturi, harti, navigare prin GSP sau transmiterea indexului la utilitati.

Enel vine in intampinarea nevoilor clientilor sai cu o solutie moderna si rapida de citire si transmitere a indexului contorului de curent electric. Mai precis, este vorba despre o aplicatie (My Enel) pentru telefoanele mobile inteligente ce utilizeaza sistemele de operare IOs sau Android. Pe scurt, scanezi codul de bare de la adresa www.enel.ro sau descarci aplicatia direct din App Store (pentru iPhone) sau Google Play (pentru telefoanele care opereaza pe Android), iti creezi cont si transmiti indexul contorului direct in sistemul Enel, fara sa mai astepti sa vina cineva de la Enel sa citeasca indexul o data la 3-4 luni sau fara sa fie nevoie sa suni tu la Enel pentru a transmite indexul. Mai mult decat atat, aplicatia iti arata starea contului tau Enel, facturile anterioare si istoricul de plati, precum si informatii cu intreruperile programate pentru lucrari la retea. In plus, aplicatia ofera si informatii actualizate despre starea vremii si un capitol de stiri despre Enel.

Acum poti avea toate informatiile despre starea contului tau Enel la tine in buzunar, economisind in felul acesta timp.

Adauga un comentariu


2 Comentarii

Mircea G

23 decembrie, 01:48

In stilul caracteristic marilor companii straine , renel -enel asta aduce chipurile noutati , inutile in totalitate , in timp ce nu este in stare sa aduca macar curent in casele oamenlior sau sa asigure alimentare fara intreruperi .
In stilul caracteristic marilor companii straine , renel -enel asta nu sta de vorba cu clientii , la numarul pentru reclamatii raspunde un robot , iti spune ca mesajul va fi inregistrat , dar nu ai alta optiune decit asta . Normal ca un operator nu rapunde decit dupa cel putin o jumatate de ora de asteptat pe bani tai , desi ei ar trebui sa plateasca .
Nu are rost sa mai insir " calitatea ' serviciilor ...
Va transmit numai urari de " bine ".

Andrei

20 decembrie, 16:52

As avea un comentariu....buna initiativa dar cam fara rost. Aplicatia nu tine minte userul si parola. Chiar daca poti transmite citirea contorului si o poti trimite online tot vine citirea clasica...recalculare, verificare etc.

Alte articole

Eficienta si siguranta sporita pentru sistemele fotovoltaice cu invertoare de calitate Eficienta si siguranta sporita pentru sistemele fotovoltaice cu invertoare de calitate
Maximizarea eficientei cu invertoare hibride in sistemele fotovoltaice Maximizarea eficientei cu invertoare hibride in sistemele fotovoltaice
Priza baie - Reguli de montare si protectie Priza baie - Reguli de montare si protectie
Panoul electric: cum adaptezi instalatia electrica veche la cerintele actuale Panoul electric: cum adaptezi instalatia electrica veche la cerintele actuale
Sfaturi și indicații pentru alegerea celor mai bune sisteme fotovoltaice pentru locuința ta Sfaturi și indicații pentru alegerea celor mai bune sisteme fotovoltaice pentru locuința ta
Ce este si cum functioneaza un invertor solar Ce este si cum functioneaza un invertor solar

Vezi mai multe articole