Flanco Retail inaugurează joi, 6 aprilie, cel de-al doilea magazin din Oradea, în cadrul centrului comercial Prima Shops, ajungând, astfel, la o rețea de 119 unități în toată țara. Noul magazin Flanco ocupă o suprafață totală de 500 de metri pătrați, în urma unei investiții de 100.000 de euro.
“Oradea este unul dintre cele mai importante orașe pentru noi și unul dintre cele mai prospere din țară, așa că, la scurt timp după ce am închis unitatea din Era Park iată că deschidem un nou magazin”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. “Suntem mai bine poziționați și, la fel ca în toate magazinele din țară, vom pune la dispoziția clienților noștri tehnologie de ultimă generație, alături de o echipă de consilieri specializați, pregătiți să le ofere asistența de care au nevoie în procesul de cumpărare”.
Începând de pe 6 aprilie, cei 10 angajați ai magazinului Flanco Oradea Kaufland Prima Shops își așteaptă clienții cu cele mai noi gadget-uri, electronice, electrocasnice mari și mici, dar și cu oferte speciale. În primele zile de la deschidere, în perioada 6-9 aprilie, Flanco va oferi tuturor clienților un discount de 15%, la orice produs achiziționat, și opțiunea de plată în 15 rate fără dobândă, prin credit pe loc, fără adeverință de salariu.
Magazinul Flanco Oradea Kaufland Prima Shops va fi poziționat în parcarea centrului comercial Prima Shops, de pe B-dul Decebal nr. 61 A, și va funcționa în intervalul orar 10:00-21:00, de luni până sâmbătă, iar duminica între 10:00-19:00.
“Dacă în 2016 ne-am concentrat pe extinderea puternică a rețelei, prin deschiderea a 25 de unități noi, în urma unei investiții de peste 10 milioane de lei, anul acesta, cuvântul cheie este “optimizare”. Avem, așadar, în vedere atât deschideri de magazine – am semnat deja cinci noi contracte de închiriere pentru anul acesta și ne aflăm în procesul de evaluare a altor 10-12 oportunități – cât și, acolo unde este cazul, închideri sau relocări”, adaugă CEO-ul Flanco Retail.
Flanco a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 917 milioane de lei, cu 18% mai mare decât în anul precedent și aproape dublu față de media de creștere a pieței, de aproximativ 9,2%, conform rezultatelor GfK Temax.
Comentarii
Nu exista comentarii.