on

GROHE lanseaza hub-ul digital “GROHE X”

18 februarie, 2021

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Pe 16 martie, LIXIL EMENA va lansa o platforma digitala pentru a prezenta ultimele noutati legate de produsele si inovatiile GROHE. Platforma va avea un continut informativ si inspirational adaptat nevoilor clientilor GROHE: instalatori, retaileri, arhitecti si proiectanti, precum si consumatori. De asemenea, vizitatorii pot interactiona online cu expertii GROHE pentru a primi asistenta personalizata

 

Cu GROHE X, LIXIL EMENA lanseaza prima platforma digitala din domeniu pentru brandul sau, lider mondial de produse sanitare, GROHE. Vizitatorii hub-ului au posibilitatea de a-si crea propria experienta GROHE datorita continutului multimedia informativ si inspirational, adaptat nevoilor partenerilor de afaceri si consumatorilor. Fie ca vorbim de un client din domeniu ce doreste sa cunoasca ce tendinte globale influenteaza activitatea in domeniul sanitar, un instalator care cauta tutoriale cu instructiuni care sa ii usureze munca, un arhitect ce isi doreste inspiratie din ultimele tendinte sau un consumator care  cauta  produse inovatoare, de ultima generatie,  pentru a-si transforma baia de vis in realitate - GROHE X permite tuturor sa exploreze lumea GROHE si sa isi extinda orizontul pentru un mod de viata mai bun, oricand si de oriunde doresc. Destinat initial ca o alternativa la  bienalul ISH, cel mai important targ din lume in domeniul apei si HVAC, de la care GROHE s-a retras din cauza pandemiei COVID-19, GROHE X este in prezent mai mult decat un substitut al targurilor de profil. Pe langa reunirea unor povesti incitante si distractive intr-o singura locatie, GROHE X aduce lumea mai aproape si in acelasi loc pe o platforma, pentru a schimba  informatii si pentru a primi sprijin din partea expertilor brand-ului. Avand in vedere ca oportunitatile de intalniri fata in fata sunt limitate in prezent, GROHE X ofera mediul perfect pentru colaborare si schimb de idei - GROHE X este noul loc de intalnire. Pe langa continutul editorial stufos pus la dispozitie, platforma se lanseaza pe 16 martie cu formate de evenimente adaptate partenerilor de afaceri si profesionistilor GROHE.

 

GROHE X este rezultatul modului nostru de gandire disruptiv. Am imbratisat noua normalitate si am privit provocarile ca noi oportunitati ”, explica Jonas Brennwald, Lider LIXIL EMENA si Co-CEO Grohe AG despre rolul central pe care il joaca GROHE X pentru brandul global. „Pentru mine, GROHE X reprezinta dovada ca, mai ales in momente ca acestea, trebuie sa schimbam „dar” cu „sa ne imaginam” si sunt mai mult decat mandru ca toata lumea de la GROHE a dat dovada de o astfel de indrazneala de a avea o gandire deschisa. Cu GROHE X, oferim clientilor nostri un hub central, mereu disponibil pentru a gasi inspiratia, dar si pentru a interactiona cu noi - oriunde s-ar afla, ori de cate ori au nevoie de noi. De asemenea, in viitor, ne propunem sa deschidem noi drumuri cu GROHE X. Platforma digitala este doar inceputul unui ecosistem propriu de experiente care va conduce angajamentul fata de clientii nostri in anii urmatori. De indata ce va fi din nou posibil, GROHE X va fi completat de evenimente hibrid sau de tip truck tour”, adauga acesta.

 

Desi distantarea fizica este esentiala in aceste zile, dorim totusi sa oferim clientilor nostri un cadru unic pentru a experimenta inovatiile noastre si pentru a intra in contact direct”, spune Thomas Fuhr, Lider Fittings LIXIL International si Co-CEO Grohe AG „GROHE X permite fiecaruia sa patrunda in lumea diversificata a brand-ului GROHE si va ofera elementele de baza pentru a va crea o experienta de brand personalizata. Veti obtine o perspectiva exclusiva din culisele fabricilor noastre si modul in care lantul nostru de aprovizionare centrat pe client le conecteaza la pietele globale, veti putea afla mai multe despre cele mai noi tehnologii dezvoltate in departamentul nostru intern de cercetare si dezvoltare situat in Hemer, Germania si de asemenea, ne veti insoti in calatoria noastra bazata pe sustenabilitate, la care vom adauga o alta etapa. Este uimitor ce au adus la viata echipele noastre, intr-o perioada de timp atat de scurta.

 

Plasarea clientului in centrul atentiei


Cu un continut atent selectat si adaptat pentru fiecare grup tinta, GROHE X reflecta, de asemenea, noua strategie comerciala GROHE, care a fost introdusa in luna iulie a anului trecut. Pe baza feedback-ului complex primit din partea partenerilor de afaceri GROHE cu privire la asteptarile acestora de la brand, echipa de conducere a dezvoltat o abordare de penetrare a pietei care ofera un portofoliu de produse diferentiat si servicii dedicate fiecaruia dintre grupurile tinta: retaileri si instalatori, arhitecti, designeri si proiectanti, precum si consumatori finali.


Centrarea pe nevoile si aspiratiile clientilor va avea, de asemenea, o importanta prioritara in ceea ce priveste noile produse pe care GROHE le va prezenta pe GROHE X. Dezvoltarea unor produse relevante care imbunatatesc viata consumatorilor presupune o intelegere profunda a ceea ce consumatorii asteapta de la spatiile lor de locuit. Acesta este motivul pentru care GROHE anticipeaza chiar si nevoile neexprimate ale consumatorilor intr-un stadiu incipient al procesului de dezvoltare. Pentru a afla pe ce informatii de la consumatori se bazeaza compania, ce solutii cu valoare adaugata va oferi consumatorilor in baia si bucataria viitorului si cum intentioneaza brandul sa-si extinda pe viitor implicarea in sustenabilitate ca dublu castigator la Premiul German de Sustenabilitate 2021, vizitati grohe-x.com incepand cu data de 16 martie.

 

***

Despre GROHE


GROHE este un brand de renume mondial pentru solutii complete de baie, bucatarie si accesorii si are in total peste 7.000 de angajati in 150 de tari - 2.600 din acestia se afla in Germania. Din 2014 GROHE face parte din portofoliul celui mai puternic producator japonez de produse pionierat dedicate apei si locuintelor, LIXIL. Din dorinta de a oferi "Pure Freude an Wasser”, fiecare produs GROHE urmareste valorile de brand ale calitatii, tehnologiei, designului si durabilitatii. Puncte de atractie renumite, cum ar fi GROHE Eurosmart sau seria de termostate GROHE, precum si inovatiile revolutionare, cum ar fi sistemul de apa GROHE Blue, subliniaza expertiza companiei. Concentrat pe nevoile clientilor, GROHE creeaza astfel solutii de produse inteligente, durabile, care imbunatatesc viata si ofera o valoare adaugata relevanta - si poarta garantia calitatii „Made in Germany”: cercetarea, dezvoltarea si designul sunt ancorate ferm ca un proces integrat in Germania. GROHE isi ia foarte in serios responsabilitatea sociala si se concentreaza pe economisirea resurselor. Din aprilie 2020, brand-ul de produse sanitare produce CO2 neutru, la nivel mondial. GROHE si-a stabilit, de asemenea, obiectivul de a utiliza ambalaje de produse fara plastic pana in 2021. Numai in ultimii zece ani, mai mult de 490 de premii de design si inovare, precum si numeroase premii de sustenabilitate confirma succesul GROHE. GROHE a fost primul din industrie care a castigat premiul CSR al guvernului german si Premiul German de Sustenabilitate 2021 la categoriile ”Resurse” si ”Design”. Ca parte a campaniei de durabilitate si climat „50 de lideri sustenabili”, GROHE conduce, de asemenea, transformarea durabila.

Despre LIXIL


LIXIL realizeaza produse de pionierat dedicate apei si locuintelor, care solutioneaza zilnic provocarile din viata reala, facand ca locuintele mai bune sa devina o realitate pentru toata lumea, peste tot. Bazandu-ne pe mosternirea noastra japoneza, cream tehnologii de varf si inovam pentru a face produse de inalta calitate care transforma casele. Dar diferenta LIXIL este modul in care facem acest lucru; printr-un design cu sens, cu spirit antreprenorial, cu daruire pentru imbunatatirea accesibilitatii in toate si o crestere economica responsabila. Abordarea noastra prinde viata prin branduri de top din industrie, printre care INAX, GROHE, American Standard si TOSTEM. Peste 60.000 de colegi care opereaza in peste 150 de tari sunt mandri sa faca produse care ating viata a peste un miliard de oameni in fiecare zi. 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Lintea si Nautul – o poveste pentru oameni destepti Lintea si Nautul – o poveste pentru oameni destepti
tIMOn: 500.000 euro, cea mai scumpa locuinta vanduta - 07 Decembrie 2009 tIMOn: 500.000 euro, cea mai scumpa locuinta vanduta - 07 Decembrie 2009
Depanero extinde oferta de servicii in zona de mobilitate electrica si energie verde Depanero extinde oferta de servicii in zona de mobilitate electrica si energie verde
Locuinte noi Locuinte noi
Targul Martisorului Targul Martisorului
Case de locuit in zonele afectate de calamitatile naturale din 2010 - 16 iulie 2010 Case de locuit in zonele afectate de calamitatile naturale din 2010 - 16 iulie 2010

Vezi mai multe articole