on

GROHE SPA la Milano Design Week castiga prestigiosul premiu ”Best of the Best Red Dot Award”

07 noiembrie, 2023

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București, 7 noiembrie 2023 – GROHE SPA este onorat cu prestigiosul premiu Red Dot Award: Best of the Best – Brands and Communication Design, datorită modului de prezentare al conceptului GROHE SPA „Sănătate prin apă” la muzeul de artă Pinacoteca di Brera și prin experiența captivantă oferită vizitatorilor din întreaga lume la Milano Design Week, unul dintre cele mai importante evenimente de design.

Pinacoteca Brera Milano

 

Acest premiu confirmă faptul că brandul și-a atins obiectivul: să creeze o experiență unică pentru toți vizitatorii, așa cum sunt și produsele GROHE SPA.

”Echipa noastră internă de la LIXIL Global Design a creat aceast tip de prezentare in-spirat de apă, care s-a îmbinat perfect cu arhitectura muzeului. Patru cuburi amplasate în fiecare colț al curții au prezentat cele patru niveluri ale GROHE SPA. În interiorul cuburilor, produsele expuse au format o simbioză între calitatea premium, tehnologia de ultimă oră, precizia de neegalat și designul inovator. O suprafață de oglindă în exteriorul cuburilor a contribuit la aspectul infinit al standurilor și a oferit reflexii magice ale împrejurimilor istorice”, a explicat Patrick Speck, lider, LIXIL Global Design, EMENA.

(Despre Palazzo di Brera. Este un monument arhitectural, care a înflorit din ruinele unui mănăstire din secolul al XIV-lea al ordinului Umiliati, găzduiește astăzi inovații ce definesc viitorul esteticii în amenajările interioare. Sub patronajul Împărătesei Maria Theresa a Austriei, care a fondat Accademia di Belle Arti în 1776, Palazzo di Brera a devenit un leagăn al culturii și educației, continuând să inspire și să educreze în spiritul excelenței și al inovației. În săptămâna dedicată designului, cele mai prestigioase branduri își etalează creațiile la Brera, creând un dialog între moștenirea artistică impunătoare a palazzo-ului și tendințele avangardiste ale designului modern).

 

grohe red dot design

 

Sănătate prin apă și o stare de bine prezentată în patru dimensiuni


Fiecare dintre cele patru cuburi amplasate în spațiu a fost dedicat uneia dintre cele patru dimensiuni care dau viață GROHE SPA. În primul rând, colecția GROHE SPA Icon 3D: produsele imprimate 3D pe metal permit în același timp un design sustenabil al pro-dusului cu cel mai înalt nivel de personalizare. Vizitatorii au văzut și auzit întregul proces pe un ecran LED și au putut simți o schimbare a temperaturii, imediat ce a început simu-larea de imprimare. Al doilea nivel a fost reprezentat de colecțiile private, personalizate, Atrio și Allure Brilliant, care permit clienților să aleagă dintr-o gamă atent selecționată de culori, materiale, finisaje și modele.

 


 

Colecția GROHE Colors este în centrul atenției celui de-al treilea nivel. Folosind culorile în tendințe pentru produse precum GROHE Allure și Aqua Ceiling Modules, colecția fa-cilitează crearea de băi personalizate. Cool Sunrise a fost culoarea principală folosită în acest cub, iar colecțiile expuse au pus întreaga încăpere într-o lumină aurie, în timp ce vizitatorii au putut auzi sunetul apei și au simțit umiditatea acesteia. Finalizarea expoziției, al patrulea nivel, a fost în jurul soluțiilor de duș modulare. GROHE a creat o experiență multi-senzorială cu ceață, lumini și sunete, precum și un ecran LED unde au rulat imagini inspirate din natură.

”Transformarea băii într-un spa acasă nu înseamnă folosirea produselor individuale, ci crearea unor experiențe holistice care să integreze efectele pozitive ale apei asupra corpului și minții”, a completat Patrick Speck, lider, LIXIL Global Design, EMENA.

 

Despre GROHE


GROHE este un brand de renume mondial pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii. Din 2014 GROHE face parte din portofoliul celui mai puternic producător japonez de produse pionierat dedicate apei și locuințelor, LIXIL. Din dorința de a oferi "Pure Freude an Wasser”, fiecare produs GROHE urmărește valorile de brand ale calității, tehnologiei, designului și durabilității. Puncte de atracție renumite, cum ar fi GROHE Eurosmart sau seria de termostate GROHE, precum și inovațiile revoluționare, cum ar fi sistemul de apă GROHE Blue, subliniază expertiza companiei. Concentrat pe nevoile clienților, GROHE creează astfel soluții de produse inteligente, durabile, care îmbunătățesc viața și oferă o valoare adăugată relevantă pentru clienți. Pentru a ușura munca de zi cu zi pentru partenerii săi profesioniști, brandul oferă, de asemenea, o gamă cuprinzătoare de servicii, inclusiv programul de fidelizare GROHE + și GIVE – un program de instruire pentru următoarea generație de instalatori.
 

Având apa în centrul activității sale, GROHE contribuie la strategia de responsabilitate a LIXIL cu un lanț valoric de economisire a resurselor: de la producție neutră în CO2*, tehnologii de produse care economisesc apă și energie, eliminarea plasticului inutil din ambalajul produsului, până la lansarea produselor Cradle to Cradle Certified®. Cu ecosistemul hibrid de comunicare GROHE X, brandul oferă stimulente suplimentare industriei. Fie că este platforma digitală de experiență a brand-ului, fizic sau hibrid în GROHE X Brand & Communication Experience Center din Hemer, Germania sau pe drum cu GROHE X Motion Trucks, brandul conectează oamenii pentru a îmbunătăți scopul LIXIL de a „face case mai bune să devină realitate. pentru toată lumea, pretutindeni”.
 

* include proiecte de compensare CO2, mai multe pe green.grohe.com.

Premiul Red Dot: Brands & Communication Design este o competiție internațională de design, care se adresează arhitecților, designerilor și companiilor din întreaga lume și onorează doar cele mai bune și mai remarcabile concepte și proiecte în design. Anul acesta, numeroasele lucrări au venit din 55 de țări diferite și un juriu format din 24 de jurați internaționali s-a reunit pentru a efectua jurizarea, ghidată de motto-ul „În căutarea unui design bun”. Ei au folosit diverse criterii – cum ar fi originalitatea și creativitatea, calitatea designului, inovația și impactul – precum și experiența lor profesională în design pentru a decide ce modele și proiecte au atins standardul pentru un premiu Red Dot sau chiar un ”Red Dot: Best of the Best Design Award”.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Piata de Real Estate din Romania da semne de maturizare Piata de Real Estate din Romania da semne de maturizare
Sute de milioane de euro - investiti in complexuri rezidentiale in Bucuresti Sute de milioane de euro - investiti in complexuri rezidentiale in Bucuresti
Un sfert dintre romani vor case, doar 400.000 si le vor permite Un sfert dintre romani vor case, doar 400.000 si le vor permite
Reteta imobiliara de fentat clientii Reteta imobiliara de fentat clientii
60.000 de euro, pret-etalon pentru doua camere noi - 08 martie 2010 60.000 de euro, pret-etalon pentru doua camere noi - 08 martie 2010
Recul usor pe piata imobiliara - 08 aprilie 2010 Recul usor pe piata imobiliara - 08 aprilie 2010

Vezi mai multe articole