• Renașterea unui bestseller: GROHE Tempesta oferă o experiență superioară în timpul dușului, la un preț accesibil
• Gestionare intuitivă: comutatorul SmartSwitch permite utilizatorilor să aleagă până la trei tipuri de pulverizare
• Versatilă și durabilă: suprafață de duș cu diametrul de 110 mm, în formă rotundă sau pătrată, prevăzută cu inelul protector ShockProof
București, 24 aprilie 2024 - În era personalizării, GROHE - un brand internațional pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii, relansează para de duș Tempesta 110, cu un nou design rotund și pătrat, dar și funcționalități îmbunătățite, astfel încât utilizatorii să se poată bucura de relaxare, curățare sau revigorare. În plus, noua pară de duș este prietenoasă cu mediul datorită tehnologiei integrate de economisire a apei GROHE EcoJoy.
Utilizatorii pot alege între trei tipuri de pulverizare, în funcție de nevoile lor zilnice, prin intermediul comutatorului inovator SmartSwitch. Modul ”Rain” este la fel de liniștitor ca ploaia de vară, ”Jet” este pentru o curățare supremă și clătire, ”Massage” pentru a revi-taliza corpul și mintea.”Noua tendință în amenajarea băii este de a crea un refugiu personal în care să ne putem bucura de timpul personal, departe de ritmul alert al vieții moderne. Accentul este pus pe personalizare și unicitate: oamenii își doresc un spațiu în care să simtă că este al lor, unde să lase grijile zilei deoparte și să își înceapă relaxarea profundă. Montarea unei noi pare de duș este ușor de realizat în ceea ce privește efortul, dar și investiția finan-ciară, însă transformarea pe care o oferă este profundă”, explică liderul LIXIL Global De-sign EMENA Patrick Speck.
Cu designul său minimalist, noua pară de duș poate fi integrată în orice baie modernă și se potrivește perfect cu pălăria de duș GROHE Tempesta 250, asigurând un aspect in-tegrat. Indiferent de design-ul elegant rotund sau pătrat, para de duș vine cu Shock-Proof, un inel din silicon care previne deteriorarea dacă dușul este scăpat. Nu doar că este rezistentă, dar este și ușor de curățat datorită duzelor anti-calcar din silicon SpeedClean.
GROHE Tempesta 110 se poate achiziționa ca o pară de duș, într-un set cu bară de duș sau ca sistem de duș complet - toate ușor de instalat. Sistemul de montare universal face ca para de duș să fie compatibilă cu toate furtunurile de duș standard, în timp ce noua șină de duș semiflexibilă are un suport reglabil pe înălțime pentru a se potrivi cu găurile sau plăcile existente, făcând din GROHE Tempesta 110 completarea ideală pentru orice baie.
Mai multe informații pe www.grohe.ro. Vă invităm să urmăriți GROHE și pe canalele de social media: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn și YouTube
Despre GROHE
GROHE este un brand de renume mondial pentru soluții complete de baie, bucătărie și accesorii. Din 2014 GROHE face parte din portofoliul celui mai puternic producător japonez de produse pionierat dedicate apei și locuințelor, LIXIL. Din dorința de a oferi "Pure Freude an Wasser”, fiecare produs GROHE urmărește valorile de brand ale calității, tehnologiei, designului și durabilității.
Brandul oferă soluții și produse care îmbunătățesc viața, precum și servicii prin portofoliul său dedicat GROHE QuickFix, GROHE Professional și sub-brand-ul premium GROHE SPA. Toate răspund nevoilor specifice ale partenerilor de afaceri, profesioniștilor GROHE și grupurilor țintă ale acestora.
Având apa în centrul activității sale, GROHE contribuie la strategia de responsabilitate a LIXIL cu un lanț valoric de economisire a resurselor: de la producție neutră în CO2*, eliminarea plasticului inutil din ambalajul produsului, până la tehnologii și produse care economisesc apă și energie cum ar fi GROHE Everstream, un duș pentru recircularea apei.
Cu ecosistemul hibrid de comunicare GROHE X, brandul oferă stimulente suplimentare industriei. Fie că este platforma digitală de experiență a brand-ului, fizic sau hibrid în GROHE X Brand & Communication Experience Center din Hemer, Germania, sau pe drum cu GROHE X Motion Trucks, brandul conectează oamenii pentru a îmbunătăți scopul LIXIL de a „face case mai bune să devină realitate. pentru toată lumea, pretutindeni”.
* include proiecte de compensare CO2, mai multe pe green.grohe.com.
Despre LIXIL
LIXIL (TSE Code 5938) realizează produse de pionierat dedicate apei și locuințelor, care soluționează zilnic provocările din viața reală, făcând ca locuințele mai bune să devină o realitate pentru toată lumea, peste tot. Bazându-ne pe moșternirea noastră japoneză, creăm tehnologii de vârf și inovăm pentru a face produse de înaltă calitate care transformă casele. Dar diferența LIXIL este modul în care facem acest lucru; printr-un design cu sens, cu spirit antreprenorial, cu dăruire pentru îmbunătățirea accesibilității în toate și o creștere economică responsabilă. Abordarea noastră prinde viață prin branduri de top din industrie, printre care INAX, GROHE, American Standard și TOSTEM. Aproximativ 55.000 de colegi care operează în peste 150 de țări sunt mândri să facă produse care ating viața a peste un miliard de oameni în fiecare zi. Aflați mai multe pe www.lixil.com.
***
Comentarii
Nu exista comentarii.