- Mit Clima este distribuitorul unic al produselor de climatizare Hisense pe piata locala;
- Din punct de vedere al vanzarilor, Hisense detine 35% din portofoliul Mit Clima;
- Mit Clima estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 15% fata de 2018.
9
MIT Clima estimeaza ca Hisense contribuie in acest an cu circa 35% la realizarea cifrei de afaceri. Peste 2/3 din proiectele Hisense au venit din zona comerciala si industriala - cladiri de birouri, hoteluri, dar si un proiect aflat in derulare pentru un parc logistic.
„Estimarile pentru 2019 sunt foarte bune, Romania fiind deja pe locul 3 in Europa, din punct de vedere al vanzarilor, dupa Polonia sau Germania. Alte piete din zona, importante pentru Hisense Climatizare sunt Bulgaria, Serbia si Turcia. Ne concentram in special pe spatii destinate birourilor, hotelurilor sau retelelor comerciale. In Romania, ne dorim parteneriate pe termen lung si estimam o crestere a vanzarilor cu 20% pentru anul viitor”, explica Shane Dong - Regional Director of East Europe, Overseas Business Department.
Cele mai importante vanzari pentru brandul Hisense provin din zona Capitalei (45%) si zona Cluj – Timisoara (35%).
Pentru anul urmator, MIT Clima isi propune sa creasca numarul proiectelor din zona comerciala si industriala, vizand si partea de Est a tarii.
Vara care a trecut a reprezentat un sezon bun pentru gama rezidentiala Hisense. Peste 70% din volumul de vanzari provine din zonele Bucuresti si Constanta, iar clientii s-au orientat in special catre solutiile economice din gama Hisense.
Planurile pentru anul viitor au in vedere extinderea colaborarii cu retelele de DIY, dar si cresterea vanzarilor in orase precum Cluj, Timisoara si Iasi.
„Pentru anul in curs estimam o cifra de afaceri de circa 13 milioane euro, o crestere cu 15% comparativ cu 2018, datorata in special includerii Hisense in portofoliul MIT Clima. Prin asocierea cu Hitachi, Hisense foloseste tehnologia japoneza pentru toate produsele sale de climatizare. Succesul pe piata din Romania se datoreaza faptului ca Hisense ofera consumatorilor tehnologie la un pret mediu. Gama Hisense se adreseaza segmentului mainstream de piata, deoarece pretul ramane cel mai important criteriu de alegere a produselor, atat pentru consumatorul final, cat si pentru dezvoltatorii de proiecte”, spune Dan Stoica, Director General MIT Clima.
Pentru piata din Romania, MIT Clima aduce gama completa de aparate de climatizare. Aparatele din gama rezidentiala (RAC), cat si cele destinate proiectelor comerciale (PAC) sau industriale (VRF) folosesc agentul frigorific R32 care, datorita potentialului de incalzire globala redus (GWP), protejeaza mediul inconjurator. Aparatele de climatizare functioneaza cu un consum redus de energie si au filtre 4 in 1 ce indeparteaza murdaria din aer, praful, polenul, pneumobacilul si mirosurile neplacute, dar si un nivel de zgomot redus. De asemenea, exista biblioteci BIM pentru toate produsele din portofoliu.
MIT Clima are unul dintre cele mai complete stocuri de produse si cea mai eficienta livrare din Romania, prin intermediul celor peste 100 de parteneri care acopera toata tara. De asemenea, ofera clientilor o garantie extinsa de pana la 5 ani pentru toate produsele, in conditiile montarii cu partenerii sai.
Pe langa brandul Hisense, compania mai are in portofoliu alte doua marci puternice, cu notorietate pe piata din Romania - Mitsubishi Electric si Climaveneta.
Printre cele mai importante proiecte MIT Clima se numara: restaurantele KFC, sediile Banca Transilvania, fabrica Coca-Cola, fabrica Continental, Parcul Industrial Sema Park, benzinariile MOL sau magazinele Mega Image.
Cu o echipa de peste 30 de angajati si 100 de parteneri distribuitori la nivel national, MIT Clima este unul dintre principalii jucatori pe piata HVAC din Romania.
Grupul Hisense a inregistrat in 2017 o cifra de afaceri de 15 miliarde de dolari, iar in prezent detine 16 fabrici in mai multe tari si 12 centre de cercetare-dezvoltare. Produsele Hisense sunt vandute in peste 130 de tari. Compania chineza are peste 75.000 de angajati in toata lumea.
In 2015, Hisense cumpara o fabrica a companiei Sharp impreuna cu dreptul de a folosi acesta marca in America de Nord si de Sud.
In 2017, compania chineza cumpara divizia de televizoare de la Toshiba, iar in 2018, Comisia Europeana aproba achizitionarea grupului Gorenje.
Comentarii
Nu exista comentarii.