on

HORNBACH: Ce stiluri de amenajare ale locuintei sunt in tendinte in aceasta toamna

27 august, 2020

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Designul interior devine tot mai mult o arta in sine, aproape o stiinta, cu reguli si trucuri ce trebuie respectate daca se doreste un interior armonios si placut, potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri de materiale de constructii si gradinarit. Tocmai din acest motiv, specialistii in design ai companiei lanseaza patru noi stiluri de amenajare a locuintei dedicate sezonului de toamna – iarna.

 

„Stiluri complementare sunt tot mai des combinate pentru a da nastere unor decoruri cu totul si cu totul originale, cu personalitate. Propunerile noastre pentru acest sezon se pot adapta celor mai diverse gusturi si preferinte, tocmai pentru ca ne dorim ca amenajarea rezultata pe baza recomandarilor Hornbach sa creeze caminul ideal”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.

 

Astfel, potrivit afirmatiilor sale, stilurile de amenajare propuse pentru acest sezon sunt Everything Goes, Make Space, Family Time si Coming Home.

 

Everything Goes – Intoarcere la primordial

Frunzele de palmier, imprimeurile exotice, texturi precum catifeaua, matasea sau alama definesc stilul de amenajare Everything Goes. Acesta este inspirat din intoarcerea la origini, la natura, oferind o stare de confort si liniste. Nuantele puternice de verde se combina cu cele de roz pal sau aramiu, creand o jungla de culori si texturi. In acelasi timp, accentele provenite din natura au rolul de a linisti si, tocmai din acest motiv, stilul  de amenajare Everything Goes isi gaseste usor locul in orice incapere.

 

 

Make Space – Functional si minimalist

Functional, minimal, dar spatios: renuntarea la tot ce este inutil creeaza libertate, spatiu si lumina. Aceasta este deviza stilului de amenajare Make Space propus de Hornbach pentru sezonul toamna - iarna. In cadrul acestuia, precizia este cuvantul de baza. Simplitatea este data nu doar de amenajarea pieselor de mobilier, ci si de tonurile calde, neutre, niciodata stridente. Astfel, principalele culori alese sunt inspirate din nuante de lemn, piele, piatra sau lut, iar mobilierul propus are forme geometrice precise – rotunde, patrate, dreptunghiulare – punandu-se accent pe economisirea spatiului pentru depozitare.

 

 

Family Time – Locul ideal pentru relaxare

Crearea unui spatiu ideal pentru ras, relaxare sau rasfat stau la baza stilului de amenajare Family Time. In acelasi timp, contrastele dicteaza alegerea culorilor si a texturilor pentru pereti, mobilier sau decoratiuni. Senin - intunecat, dur - usor la atingere, cald - rece, vechi - nou: acest stil de amenajare traieste din contraste care se completeaza si se echilibreaza reciproc. Nuantele de la gri crom pana la alabastru, in antiteza cu tonuri de roz, creeaza armonie si echilibru.

 

 

Coming Home – Un stil pentru toate simturile

Sugestia de ambient Coming Home uimeste mai ales prin tonurile luxoase de rosu si roz, care se armonizeaza perfect cu nuante de albastru intens si violet profund. Intr-un ambient creat pe baza acestui stil, simturile sunt permanent incantate, lasand loc unei stari de multumire si relaxare. Coming Home propune forme rotunde, fluide, materiale moi, pretioase, toate imbinate cu accente industriale, metalice. 

 

 

Cele patru stiluri propuse de Hornbach in aceasta perioada se pot regasi in toate magazinele din Romania.

 

###

 

Despre grupul Hornbach

 

Fondata in anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 6 generatii. In acest moment, concernul detine 160 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit si magazine online, in 9 tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elvetia, Suedia, Slovacia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

 

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. Hornbach le garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment, iar consilierea oferita de specialistii companiei direct la raft si serviciile puse la dispozitie in fiecare magazin sunt foarte apreciate.

 

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si produse de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), Hornbach isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, in acest moment avand aproximativ 21.000 de angajati care contribuie la succesul companiei.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Cum a evoluat piata rezidentiala in 2008 - 19 DECEMBRIE 2008 Cum a evoluat piata rezidentiala in 2008 - 19 DECEMBRIE 2008
Piata imobiliara isi continua declinul. Preturi mai mici cu 14% Piata imobiliara isi continua declinul. Preturi mai mici cu 14%
 #ViataEFrumoasaImpreuna: Cellini ofera cadou verighetele pentru toti medicii romani, din prima linie a luptei contra COVID-19, care se vor casatori anul acesta #ViataEFrumoasaImpreuna: Cellini ofera cadou verighetele pentru toti medicii romani, din prima linie a luptei contra COVID-19, care se vor casatori anul acesta
Oferta de criza la targul tIMOn - 25 Septembrie 2009 Oferta de criza la targul tIMOn - 25 Septembrie 2009
DAE mediu pentru imprumuturile ipotecare in euro contractate in iulie: 9,81% DAE mediu pentru imprumuturile ipotecare in euro contractate in iulie: 9,81%
“Hei, fruntea sus! Continua treaba” – noua campanie de publicitate Hornbach “Hei, fruntea sus! Continua treaba” – noua campanie de publicitate Hornbach

Vezi mai multe articole