on

IKEA lanseaza noua colectie sustenabila KÅSEBERGA printr-o initiativa de curatare a plajei Modern

09 mai, 2022

comenteaza trimite unui prieten printeaza

IKEA a lansat colectia sustenabila KÅSEBERGA, realizata din materiale regenerabile si reciclate, in paralel cu initiativa de curatare a plajei Modern din Constanta. Obiectivul campaniei este sprijinirea si initierea schimbarilor in societate pentru a permite mai multor oameni sa aiba un stil de viata sustenabil, pentru a proteja resursele planetei noastre.  De asemenea, compania a construit o sculptura de dimensiuni mari in forma de punga KÅSEBERGA, facuta din deseuri de plastic, pentru a inspira oamenii sa ajute la combaterea poluarii cu plastic.

 

Niciun sport nu este atat de conectat cu natura precum surful. Surferii sunt, prin firea lor, pasionati de lupta pentru mediul inconjurator, cum ar fi reducerea poluarii cu deseuri plastice din oceane. Impreuna cu fostii surferi profesionisti Rob Machado, Kassia Meador si alti 3.500 de surferi din intreaga lume, IKEA a creat KÅSEBERGA, o colectie sustenabila de produse care raspunde nevoilor zilnice ale oamenilor cu un stil de viata activ si reducerea poluarii planetei. Prin aceasta, IKEA isi doreste sa inspire si sa incurajeze oamenii sa faca schimbari pozitive in stilul lor de viata pentru a avea un consum cat mai sustenabil.

 

 

Produse practice cu un design estetic, realizate pentru energie pozitiva si impact redus

 

Gama KÅSEBERGA include 26 de produse destinate atat utilizarii in spatiile interioare, cat si in aer liber, inclusiv o geanta care este foarte utila pentru curatarea plajelor. Colectia se adreseaza nevoilor de zi cu zi ale utilizatorilor obisnuiti care au un stil de viata sanatos, sustenabil si dinamic.

 

Procesul de creatie a avut ca elemente principale functionalitatea materialelor reciclate si promovarea unui stil de viata orientat spre circularitate. Drept urmare, o mare parte din articolele colectiei KÅSEBERGA sunt fabricate din poliester reciclat, in timp ce altele sunt fabricate din materiale regenerabile, cum ar fi bambusul si pluta.

 

 

 

Actiuni concrete pentru o schimbare cu impact

 

Pentru a reuni pasiunea pentru surfing, dragostea pentru natura si produsele sustenabile, IKEA, alaturi de Mare Nostrum, a creat o actiune concreta cu un scop important – curatarea Plajei Modern din Constanta.

 

Din ce in ce mai multi oameni isi doresc sa aiba un stil de viata mai sustenabil, iar misiunea noastra se concentreaza pe a face acest stil de viata mai accesibil, atractiv si motivant pentru cat mai multi dintre ei. Tocmai de aceea, IKEA cauta mereu modalitati noi si creative de a realiza produse cu resurse limitate, care folosesc materiale regenerabile si reciclate. In acelasi timp, ne dorim sa implementam actiuni concrete pentru a aduce la viata mentalitatea KÅSEBERGA cu ajutorul colegilor nostri. Pornind de la aceasta mentalitate, am organizat curatarea Plajei Modern, care ajuta la reducerea deseurilor plastice si contribuie la imbunatatirea ecosistemului marin", a declarat Mircea Ilie, Sustainability Leader, IKEA Romania.

 

 

"Gestionarea deseurilor marine reprezinta o prioritate pentru Mare Nostrum inca din anul 1997, iar tocmai din acest motiv organizam anual monitorizarile plajelor de pe litoralul romanesc, facand rapoarte despre situatia deseurilor, care ajung la autoritatile nationale si la Comisia Europeana. Astfel, suntem mandri de acest proiect, intrucat alaturi de IKEA, dam un exemplu spre schimbarea care poate face diferenta in viitor, care poate inspira oamenii sa faca un efort in ceea ce priveste alegerea unui stil de viata orientat catre sustenabilitate si protectie pentru mediu.", a declarat Marian Paiu, Director Executiv Mare Nostrum.

 

 

 

Cu scopul de a creste constientizarea cu privire la poluarea cu plastic, IKEA a construit o sculptura de dimensiuni mari in forma de geanta KÅSEBERGA. Scopul acestei sculpturi realizata din deseuri de plastic este sa inspire oamenii sa ajute la combaterea poluarii cu plastic si sa aleaga materiale regenerabile si reciclate.

 

KÅSEBERGA, colectie numita dupa un oras mic din Suedia cu una dintre cele mai sudice zone dedicate surfului, va fi disponibila in magazinele IKEA din Romania si online pe IKEA.ro/colectia-kaseberga, incepand cu mai 2022.

 

 

Despre LMS

Liga Mondiala de Surf (WSL) este dedicata celebrarii celui mai bun surfing din lume, pe cele mai bune valuri din lume, printr-o varietate de platforme de audienta de cea mai buna calitate. Organizatia, cu sediul central in Santa Monica, este un club sportiv global, cu birouri regionale in Australasia, Africa, America de Nord, America de Sud, Hawaii, Japonia si Europa. WSL promoveaza cel mai bun surfing din lume inca din 1976, organizand anual peste 180 de evenimente la nivel mondial in cadrul turneelor de campionat pentru barbati si femei, turneul Big Wave, turneul Longboard, seriile de calificare, campionatele pentru juniori, precum si premiile WSL Big Wave. Liga detine o apreciere profunda pentru bogata mostenire a sportului, promovand in acelasi timp progresia, inovatia si performanta la cele mai inalte niveluri si, in acest fel, incoroneaza campionii mondiali de necontestat la masculin si feminin in toate turneele. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati WorldSurfLeague.com.

 

Grupul Ingka - Grupul Ingka (Ingka Holding B.V. si filialele sale) este unul dintre cele 12 grupuri de companii care detin si opereaza magazinele IKEA in baza unor contracte de franciza incheiate cu Inter IKEA Systems B.V. Grupul Ingka opereaza in trei domenii de activitate: IKEA Retail, Ingka Investments si Ingka Centres. Ingka Group este un partener strategic in sistemul de franciza IKEA, operand 392 de magazine IKEA, inclusiv magazine urbane, 73 de magazine IKEA si studiouri de design IKEA in 32 de tari. In anul financiar 2021 (1 septembrie 2020 - 21 august 2021), magazinele IKEA au inregistrat 657 de milioane de vizite, site-ul www.IKEA.com 4,6 miliarde de vizite si aplicatia web IKEA 368 de milioane de vizite. Ingka isi desfasoara activitatea in conformitate cu viziunea IKEA - de a crea o viata cotidiana mai buna pentru cat mai multi oameni prin oferirea unei game largi de mobilier de casa bine conceput si functional, la preturi atat de mici pentru a fi accesibile cat mai multor oameni.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Soc imobiliar: bancile limiteaza creditele pentru proiectele rezidentiale Soc imobiliar: bancile limiteaza creditele pentru proiectele rezidentiale
Cum aleg romanii bancile cand iau un credit pentru casa Cum aleg romanii bancile cand iau un credit pentru casa
REAS: Primele efecte ale crizei s-au reflectat in segmentul rezidential REAS: Primele efecte ale crizei s-au reflectat in segmentul rezidential
Bulgarii isi boteaza cocioabele Bulgarii isi boteaza cocioabele "case de vacanta" si le vand romanilor cu cateva mii de euro
TeraPlast obtine cea mai inalta certificare, ce garanteaza 100 de ani de rezistenta a produselor TeraPlast obtine cea mai inalta certificare, ce garanteaza 100 de ani de rezistenta a produselor
Consolidari Consolidari

Vezi mai multe articole